MULTİMEDİA'DA KARAKTERLER VAR GAVATARLARIM,ORADAN BAKABİLİRSİNİİZ,NEYSE İYİ OKUMALAR SKJFKSJD
Bu son lafı da edip telefonu kapatmıştı.Bir süre öylece kaldım.
"Arayan kimdi?"dedi Berk.
"Önemsiz"dedim kendime gelirken.
"Son aramalarına baktırtma"dedi Berk.
"Özelden aradılar"dedim kaşlarımı kaldırarak.
"Ne diyor?"dedi Berk yatağıma atlarken.
"Önemsiz ya boşver,neyse sen bana şunu anlat benim geçen sene hoşlandığım Berkcan bir de bizim Can, ikiside Pelin'i mi seviyor?Kafam karıştı."
"Ya benim sana bunu söylememem lazımdı,haberin yokmuş gibi davransan?"dedi Berk yatağıma uzanarak.
"Ya neden?Ben sizin arkadaşınızım"dedim dudağımı büzerek.
"Bu Canla benim aramızda"
"Peki"dedim triple omuz silkerek.
Berk cevap vermeyince tekrar konuşmaya başladım;
"Sen partiye geri dönebilirsin,ben bir duş alayım"
"Duş alma bence çünkü partiye inince hepimiz aynı anda havuza atlayacağız,eğlenceyi kaçırmamalısın"dedi Berk ve eşzamanlı olarak ayağa kalktı.
"Bilemiyorum ki,gelmeyebilirim"dedim dolabıma doğru ilerlerken.Berk ise;
"Sen bilirsin minnoş,abinin kız tavlamaya devam etmesi lazım o yüzden ben kaçar"dedi ve yanağımdan makas alarak odamı terk etti.
Dolabımdan hızlıca iç çamaşırlarımı,göbeği açık bir tişört ve altına da bir şort çıkardım.Kıyafetleri elime aldıktan sonra dolabımı kapattım.
Derin bir nefes aldıktan sonra odamdan yavaşça çıkıp kapıyı ardımdan kapattım.Koridorda yavaş adımlarla yürürken tuvalete ulaşmaya çalışıyordum.
Ulaştığımda üzerimdeki bikinilerden hızlıca kurtuldum ve kirli sepetine attım.Çıkınca giyeceğim kıyafetleri de kirli sepetinin üzerine koyduktan sonra duşa kabinin iki kapağını yanlara doğru kaydırdım ve içine girdim.
Suyu açtığımda buz gibi suyun tenime deydiğini hissediyordum.Fıskiyeyi yukarı taktım ve saçlarımın ıslanmasına izin verdim.Suyu biraz sıcağa çevirdikten sonra her banyoya girdiğimde yaptığım gibi yere eğildim ve kollarımı dizlerimin etrafına sardım.Bir süre böyle düşünürdüm hep.Gözlerimi kapattım ve sadece düşündüm.
İnsanlar benim aklımı karıştırıyor,pandalarla yaşamak istiyorum!
Can neden böyle davranıyordu?Hiç bir fikrim yoktu.Bu sürekli beni izleyen grubun başında kim vardı?Onun hakkında da hiç bir fikrim yoktu.Neyin hakkında fikrim vardı ki benim?Keremle aramızda neler oluyor?Poyraz bana neden soğuk davranıyor?Batuhan bizden ne istiyor?Kafamda binlerce soru dönüp duruyordu.Acaba Can şu an nerede?Neden birden gitti?Bugün birden bire neden soğuk davranmaya başladı?
Bir işler dönüyordu fakat benim bundan haberim yoktu.Kafayı yiyecek hale geldiğimde ayağa kalktım ve kafamı arkaya vererek yüzümü ıslattım.Artık saçımı ve vücudumu yıkamalıydım.
-30 DAKİKA SONRA-
Banyodan çıkmış,bornozumla ayna karşısında saçlarımı tarıyorum.Banyoda ağlamıştım,neden bilmiyorum.Gözlerim kızarık.Kirli sepetinin üzerine bıraktığım kıyafetleri girmeye başlıyordum.İlk iç çamaşırlarımı giydim,sonra ise şortumu ve tişörtümü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY KARDEŞ
Novela JuvenilÜvey abim olacak şahıs karşımda dikiliyordu.Başımı kaldırdığımda bana tiksiniyormuş gibi bakışlar attı.Başımı tekrar yere eğdiğimde güldü. "Ben Poyraz."dedi. İşte hikayemiz başlıyordu...