"Sul on keegi teine? Kes on siis see õnnelik?" küsis ta.
"Parem versioon sinust," vastasin.
"Möh?"
"Sa ei peagi aru saama, sest sa surid minu jaoks tol ööl maanteel ning lõplikult surid sa, kui sa ütlesid, et see kõik oli lavastus. Ma ei saa aru, kuidas ma sain sinuga veel 3 aastat koos olla. Sa oled tõbras!" sõimasin teda.
"Nata, ära räägi nii. Ma ju armastan sind!"
"Peale selle, et sa oled tõbras, oled sa veel skiso ka. Anna telefon sellele tüübile tagasi!"
"Noh, Nukuke, teile oli väike tülike või?"
"Esiteks ma pole Sulle nukuke ja teiseks see ei olnud väike tüli. Kolmandaks ma võiks teile 10 000 veel peale maksta, et te ta Eestis hoiaksite," pakkusin.
"Oi-oi. Nukuke teeb pakkumisi. Ja see on kõik?"
"Jah. Kuhu ma raha kandma pean?"
"Kanna Danieli arvele."
"Olgu, ma kannan selle ülehomseks," ütlesin.
"Kokkulepitud. Head aega."
"Head aega," vastasin.
*
Hommikul ärkasin peavaluga. Kompisin käega teist voodi poolt ning veendusin, et olin üksi. Tõusin, vahetasin öösärgi koduste dresside vastu ja läksin alla.
"Good mornin'!" tervitasin Lizi ja Dave'i. Ema ja isa lahkusid eile.
"Morning!" vastas Liz.
"Hey sleepyhead!" tervitas ka Dave mind. Ta kutsus mind alati nii. See oli omamoodi armas.
"Liz, kuule. Ray ütles, et ta tuleb järgmisel nädalal siia."
"Päriselt?"
"Oojaa. Polegi teda ammu näinud."
"Ega pole jah," nõustus sõbranna.
"What are you talking about?" küsis Dave.
"That'll be a suprise. I think you'll like it, hun."
"Another secret? Why won't you tell me?"
"If you're patient, you'll live longer," vastasin külmlapist mahla võttes ja lauale asetades.
"I hate when you do like this," lausus ta magusat ning haaras mul ümbert kinni. Seejärel suudles ta mind põsele.
"My lovebear loves to bear hug me," ütlesin Lizile.
Me hakkasime kolmekesi naerma.
***
Lizi vaatenurk
Aww, nad on nii armsad koos. Nad on justkui kokku loodud. Nata on Davidiga koos armsam, kui Dannyga. Nad on nii armsad, et ajavad mu nunnu meetri põhja. Ma pean tunnistama, et olen vist kade. Ei tea, kas me oleme Crissiga ka nii armsad? Oi, ma pidin ju täna Crissiga kinno minema. Kuidas ma võisin küll unustada?
***
Natalie vaatenurk
Me naersime ja järsku Liz muutus kentsakaks. Seejärel ta 'soristas' ja jooksis teise tuppa.
"What happend?" küsis Dave.
"I don't know," vastasin õlgu kehitades. Siis läksime käsikäes elutuppa ning hakkasime mingit komöödiat vaatama.
*
Ma armastan ajukartuleid. Liz oli täna otsustanud ahjukartuleid teha. Ja neid teeb ta superhästi. Viib lausa keele alla. Tegelikult tegin selle sissekande, kuna homme tuleb Ray. Ma tahaks teda juba näha. Seda samapalju, kui näha Dave nägu, kui ta oma venda kohtab.
*
Tammun jalalt jalale Rayd lennujaamas oodates. Lõpuks oli teda ka rahva summa seest eristada. Niipea kui ta mind märkas, võttis ta sihi minu suunas.
"Tsau!" tervitasin teda.
"Tsau!" tervitas Ray mind vastu ja kallistas mind.
"Kuidas sul läheb?" küsisin.
"Hästi. Ma vaatan, et sa oled vahepeal tublisti paisunud."
"Juhtus nii."
"Kaua veel?" uuris 'onu'.
"Umbes kuu."
"Poiss või tüdruk?"
"Tüdruk," vastasin ning avasin auto ukse.
See oli Chrissi auto, mille Liz mulle orgunnis. Chris ise oli roolis.
"Hey Chris. This is Ray, Ray see on Christopher," tutvustasin neid kähku.
"Oh, you are Dave's brother, right?" küsis Chris.
"Yes, I am. And you are who?"
"I'm Lisette's boyfriend," vastas ta.
"Nata, kuidas Lizil läheb?"
"Hästi. Paremini kui Eestist lahkudes."
"Oli Eestis siis nii hull või?"
"Marek jättis ta ju paar päeva enne siia tulekut maha. Nüüd on tal Chris ja ta on väga õnnelik."
*
Koju jõudes polnud Dave veel kodus. Lasksin Ray'l end külaliste toas sisse seada. Veidikese aja pärast kuulsin, et auto sõitis maja ette ning kutsusin kohe Ray alla. Välisuks avanes ja sisse astus Dave.
"Hey, hun!" tervitasin teda ning pugesin ta embusesse.
"Who's he?" küsis ta peale kallistust.
"He's my suprise to you. He's your brother," vastasin.
YOU ARE READING
My Life Would Suck Without You (In Estonian)
Teen FictionSee lugu räägib Natalie'st. Ühel traagilisel ööl kaotab ta oma armastatu. Kuna ta ei suuda enam Eestis elada, otsustab ta välismaale kolida, USA-sse. Kas ta suudab seal uuesti eluga peale hakata ja õnne leida? Loe ja saa teada.