12 aasta pärast Danielle vaatenurk.
Tulin koolist ja läksin sõpradega lemmik kohvikusse. Hõivasime koha ühes tagumises lauas, nagu ikka. Teised seadsid end paika ja mina läksin leti juurde. Ülla-ülla, minu isa oli seal. Kusjuures mulle tundus, et ta on juuksuris käinud ja uued riided ostnud.
"Hay dad! What are you doing here?" küsisin, kui letini jõudsin.
"Hey hun," vastas ta.
Isa pole mind kunagi 'kalliks' kutsunud. Ta tundus veidi kohmetu.
"What are you doin here?" pärisin uuesti.
"I'm just... hanging around," vastas ta.
"Shouldn't you be at work?"
"No. I'm on my lunch break."
"Dad! What's wrong with you? It's 3:20 pm and you're having a lunch break? Are you kidding meh?"
"Umm.. you're right. I should go to work," vastas ta ning läks minema. Esitasin tellimuse ja läksin lauda tagasi sõprade juurde.
*
"Emps kuule?" Jup, ma räägin emaga eesti keeles.
"Jah kullake?"
"Ma käisin täna kohvikus, onju.."
"Jah?"
"Ma nägin seal kedagi."
"Mõnda kena kutti? Mis ta nimi on?" päris ema entusiastlikult.
"Ema! Kuula! Ma nägin isa. Kas ta on juuksuris käinud vä?"
"Hmm... mulle küll ei meenu. Aga miks sa küsid?"
"Noh, tal olid lühemad juuksed. Ta oli kuidagi kohmetu ja ta ütles mulle 'sweety' asemel 'hun'. Ja üldse olid tal teistsugused riided ja kell oli 3.20 pärastlõunal ning ta ütles, et on.. ema, kas kõik on korras?" küsisin, kui märkasin, et ta on näost kaame. Kui ta mulle ei vastanud raputasin teda õlast ja kordasin oma küsimust. Ta väljus justkui oma mullist ning küsis: "Ah?"
"Kas sinuga on kõik okei?" küsisin kolmandat korda.
"Ee.. ei.. see tähendab jah, on küll," vastas ta närviliselt.
Seejärel tõusis ta diivanilt, millel oli ta ennist istunud ja hakkas ukse poole sammuma.
"Kullake, ma tulen varsti tagasi. Ära lase kedagi uksest sisse, kui see mina pole. Ma lasen kolm lühikest, kolm pikka ja kolm lühikest uksekella. Selge?" küsis ta.
"Jah, emps. Aga milleks?"
"Küll sa hiljem teada saad. Aga seni käitu nii nagu ma palusin," ütles ta minuni sammudes ja seejärel lauale musi andes.
"Tsau," ütlesin ning läinud ta oligi. Keerasin ukse lukku. Issand, kas ta läheb nüüd isa juurde?Kas isa petab teda? Mis nüüd saab?
***
Natalie vaatenurk
Istusin autosse ja sõitsin Ray juurde. Tal on nüüd naine ja kaks imearmast last. Mina ja Dave polnud kahjuks veel last saanud. Jõudnud Ray ukse taha, koputasin meeleheitlikult uksele.
"Calm down! I'm coming!" kuulsin vastust. Kümne sekundi pärast avanes uks, uksel seisis Ray. Ta vaatas mind üllatunult.
"Kas midagi on juhtunud?"küsis ta.
"Jah. Kas ma võiksin sisse tulla?"
"Ikka," ta laskis mu sisse ning istusime elutoa diivanile, "Räägi mis juhtus?"
"Dinnu nägi kohvikus ühte meest," ütlesin.
"Ja siis ?"
"See mees oli Daniel."
DU LIEST GERADE
My Life Would Suck Without You (In Estonian)
JugendliteraturSee lugu räägib Natalie'st. Ühel traagilisel ööl kaotab ta oma armastatu. Kuna ta ei suuda enam Eestis elada, otsustab ta välismaale kolida, USA-sse. Kas ta suudab seal uuesti eluga peale hakata ja õnne leida? Loe ja saa teada.