"Mida? Ma olen alles 37!" ehmus mu 'äi'.
"Kas te ei rõõmustagi?" pärisin hirmunult.
"Ei, otse vastupidi. Ma olen üsna rõõmus."
"Oeh, siis on ju tore!" laususin. Siis sattus mu pilk kellale ning avastasin, et olime pool tundi jutustanud. Jätsin 'vanaisaga' hüvasti ning jäin magama.
*
"Jackie, if you only knew," kuulsin kedagi pomisemas.
Ma ei julgenud silmi avada ning lesisin edasi. Siis tuli mul mõte teeselda, et ma näen halba und. Kõigepealt kallutasin pea paremale, siis vasakule. Sonisin "Ei! Ei! Ei!" ning lõpuks 'ärkasin' "Ei!"-d karjudes.
"Tšš! It was just a nightmare. Everything's OK," lausus Dave mulle ning kallistas mind.
"Thank you for being here!" tänasin noormeest ning kallistasin vastu. Kui me olime kallistuse lõpetanud, vaatas ta mulle sügavale silma. Mulle tundus, et ma upun. Davidi silmad ja olemus ei sarnanenud üldse Dannyga. Dave'i silmad olid veelgi soojemad, kui mitte pruunimad, kui Dannyl. Olin taas armumas. Sulgesin just silmad, kui Dave telefon felises. Ta pilk muutus vabandavaks ja ta vastas telefonile: "Hello!...What?...Where?...I'll be right there."
"What happened?" pärisin.
"My dad, he's in the hospital. He's in this hospital and on operation," lausus ta.
"I'm sorry. May I come see him after his operation?"
"Why?"
"I need to see him."
"Why?"
"I'll tell you later or your dad will. I can't say nothing right now. Sorry," vabandasin.
"But how do you even know him?"
"All I can say is that I spoke on the phone with him today. And the story involves you, me, your dad and four other people."
"I wanna know," lausus ta aeglaselt.
"Not yet. You have to wait. You'll find it out sooner or later."
"Are you pissing me off?" küsis ta.
"No. But it's better to be pissed off than pissed on. So let's change the issue."
"What are wo going to talk about?"
"You and me," laususin otsustavalt.
"What about us?"
"I want you to be honest with me. Do you like me?"
"Of course."
"As a girl, not a friend?"
"Umm... yes," lausus ta punastades. Aww, nii armas. Ta suunas oma pilgu alla.
"The thing is, I like you too, as a boy."
Jälgisin ta reaktsiooni. Ta tõstis pea ning vaatas mulle tähendusrikkalt otsa.
"Would you be my girlfriend?" küsis ta.
"You don't care that I'm having a baby with someone else?" küsisin.
"It's your baby and I'll take care of him or her like the father of the baby would have."
"Then yes, I'll be your girlfriend," laususin naeratades. Ta tõusis toolilt, haaras mu käest ning istus voodi äärele. Seejärel lähenes ta mulle veeldi, kuni me näod kokku puutusid. Järgmisel hetkel tundsin ta pehmeid huuli enda omade vastas.
*
"Kas me peaksime Davele rääkima tema kaksikvennast, emast ja vennast?" küsisin Marje eks-mehelt, kui too oli opist taastunud.
"Kui sa soovid, Natalie, võid sa seda teha. Kas sul Rayga (Danieli ja Davidi vanem vend) kontakti on?" küsis Rasmus (nende isa).
"Jah, mul on ta msn. Mis siis?"
"Ma mõtlesin, et talle võiks ka rääkida. Saad hakkama?"
"Jah, ikka," vastasin noogutades.
"Tore."
"On jah ning ma hakkan nüüd liikuma."
Kuna olin ratastoolis, keerasin end teistpidi ja hakkasin ukse poole veerema.
"Olgu. Nägemist."
"Nägemist," vastasin Rasmusele ning lahkusin ta palatist. Nägin ukse taga Dave'i ning kutsusin ta enda palatisse.
"Is something wrong?" küsis ta.
"No. Now I may tell you the story you wanted to know yesterday. Do you still wanna know it?" küsisin igaks juhuks.
"Shoot," käskis ta.
"After I've told you the story you might wanna take time out... I knew your mom and brothers."
"What does that mean?"
"Your mom's name was Marje and she's dead. She was a very nice woman. You had two brothers. Your oldest brother is named Ray. He's cool and careing. And," laususin ohates.
"And what?"
"And you had a twin brother. He was the best person I ever knew. He was loving, careing and he had super personality. But you to are different. At least inside..."
"What was his name?"
"Daniel a.k.a Dan."
VOUS LISEZ
My Life Would Suck Without You (In Estonian)
Roman pour AdolescentsSee lugu räägib Natalie'st. Ühel traagilisel ööl kaotab ta oma armastatu. Kuna ta ei suuda enam Eestis elada, otsustab ta välismaale kolida, USA-sse. Kas ta suudab seal uuesti eluga peale hakata ja õnne leida? Loe ja saa teada.