10. osa

450 31 0
                                    

"Which one?"

"His name is Ray, this is Dan's twinbrother David," tutvustasin neid kähku.

"Nice to meet you," lausus Ray.

"Nice to meet you too."

*

Nädal hiljem.

Algul olid nad kohmetud, kuid siis hakkasid nad rohkem suhtlema.

Majas oli humoorikas õhkkond ning me kõik tundsime end mugavalt. Ray rääkis, mida ta Eestis tegi. Tahes-tahtmata läks jutt üha enam Dannyle. 

"Kas ta tuli koju?"küsisin.

"Kesse?"

"Su niiöelda 'surnud vend'," täpsustasin.

"Aa..ei tulnud. Missiis?"

"Lihtsalt huvitas,"vastasin.

Rohkem me seda teemat ei puudutanud.

*

Veel üks nädal hiljem.

Ray otsustas siia kolida, algselt Rasmuse, oma isa juurde. Täna, kui hakkasime poodi minema,  avastasin, et mantli nööbid lähevad vaevaliselt kinni.

*

"Auch," laususin, kui tundsin valu kõhus.

"Dave!" hüüdsin.

"Yes, hun," hüüdis ta vastu ning hakkas vaistlikult minu suunas liikuma.

"I think it's time," ütlesin talle, kui ta minuni jõudis.

Järgnev oli ühtlasi naljakas ja armas - ta hakkas närviliselt edasi-tagasi liikuma.

"We have to get in the car and drive to hospital," tuletasin talle meelde ning sirutasin Davidi suunas käe, et ta mind aitaks. Seda ta ka tegi. Meil olid õnneks asjad igaks-juhuks pakitud, seega haarasime need ning kihutasime autosse. Sõitsime haiglasse ja seal sätiti ming ratastooli. Mind uuriti ja öeldi, et laps sünnib lähimate tundide jooksul. Mind viidi ühte üksik palatisse ootama. Tuhkude vahe aina vähenes ning Dave oli mulle koguaeg toeks. Ta aitas mul hingamist paika saada. Mulle tundus teatud hetkedel, et tänu talle püsin ma elus. Ma tundsin, kui väga ma teda armastan.

*

Sündiski tütar. Kui ma ta esimest korda sülle võtsin, kartsin, et ta läheb katki. Me lihtsalt olime palatis kolmekesi: mina ja Dave jälgimas meie last. Tal oli põhmõtteliselt minu nägu ja Davidi silmad (õigemini Danieli).

"She's so beautiful," lausus Dave.

"Yes, she is. I think I love her," ütlesin.

Dave hakkas naerma: "How can you not love her?"

"It's impossible. But I love you too."

"I love you too, Jackie."

*

Katie Danielle sünnist on möödas 3 kuud ning varsti jõuame Davega abieluranda. Rasmus on Katiest vaimustuses. Ta ütleb, et Katie on ta lemmik lapselaps. Loogiline ka, kui Katie on ainuke lapselaps. Vähemalt 2 kuud oleme Davega oma pulmi planeerinud. Me ei taha suuri pulmi, seega kutsume lähedasemad inimesed - pere ning paar head tuttavat. Mul on kleit isegi olemas - maani laienev seelikuosa ja pitsiga kaunistatud korsett. Valged kontsa kingad ja krooniga loor. Me panime kuupäeva ka paika. Pulmad toimuvad 2 kuu pärast. Ka Liz abiellub: Chriss tegi talle umbes kuu aega tagasi abielu ettepaneku. Otsustasime topelt pulmad teha. Me plaanime ka mesinädalaid Hawaii'l. See saab lõbus olema.

Katie on ka jube armas. Tädi Liz kinkis talle ühe armsa kaisukaru. Danielle armastab seda jälgida. Tal on veel erinevaid kõristeid ja hääli tegevaid mänguasju. Pakun, et varsti räägib ta juba pikad jutud maha, aga seda pudi keeles.

*

Kuu veel pulmadeni. Dinnu üritab juba roomata. Dinnu on Katie hüüdnimi, kuid ilmselt saab tal olema teisigi. Näiteks Kat, Dani, Elle, El jne. Kusjuures Dinnuks hakkasin mina oma tütart kutsuma. Kui Dave üritab Dinnu öelda, lõpetame mina, Liz ja Ray naerukrampides nagu me oleks parimat anektooti kuulnud.

*

Täna on see kaua oodatud päev. Liz ja Chriss abiellusid juba varem, sest ei suutnud mesinädalaid ära oodata. Seisan pruutkleidis, loor tiaaraga peas ning vaatan end peeglist. Ma ei suuda uskuda, kuidas mu elu on muutunud: kui ma Ameerikasse tulin, polnud mul peale maja, Lisette ja peale paari riidehilbu midagi, nüüd on mul tütar, rohkem sõpru ja peagi ka abikaasa.

*

"Will you, David, take Natalie-Jacqluine to be your wife in rich and boor, in health and sickness, till death tells us apart?"

"I do," vastas Dave.

"And will you, Natalie Jaqluine, take David to be your husband in rich and boor, in health and sickness, till death tells us apart?"

"I do," vastasin naeratades oma kallimale silma vaadates.

"You may kiss the pride," ütles preester. Dave ei oodanud kaua ning surus oma pehmed huuled minu omadele. Kui suudlus lõppenud, vaatas ta mulle kavalalt otsa, haaras mu käe ning koos jooksime käest kinni uksest välja õnne poole.

My Life Would Suck Without You (In Estonian)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora