Yoldayız...
Nasıl oldu anlayamadım. Ne vardı sanki biraz daha dikkatli olsaydım. Hadi ben dikkatsizdim de babamın orada ne işi vardı. Babam okula hiç gelmezdi ki hep annem gelirdi o da toplantılara gelirdi, bazen geleceği zaman da bana haber verirdi. Babamın okula gelmesi beni çok şaşırttı. Neden gelmişti ? Çok merak ediyorum, eğer beni görmek için geldiyse bunu çok güzel bir şekilde yapmıştı. Beni sevgilimle öpüşürken görmüştü ama babamın sandığı kadar kötü bir öpüşme değildi sadece bir öpücük o kadar. O da yanaktandı. Beni öylece gördükten sonra müdürün odasına gidip kaydımı aldırmış. Neden aldırmıştı ? Bana hiç birşey anlatmıyorlardı. Biz şuan neden İzmir'e gidiyorduk ? Tatillerde İzmir'e gidiyorduk sadece bir bavul yetiyordu her birimize, her şeyimizi almıyorduk ama bu sefer tüm odamı toplamamı söylemişlerdi bana bende odama gidip kıyafetlerimi, makyaj malzemelerimi, kitaplarımı, oyuncaklarımı her şeyi topladım. Kısaca odamda ne varsa 5 büyük valize yerleştirdim. Annemin yanına gittim ve oda babamın eşyalarıyla birlikte 11 valiz hazırlamıştı. Biz nereye gidiyorduk böyle ? Babamın orada olmayışını fırsat bilip hemen annemin yanına gittim ve ona artık içimde tutamayacağım tonlarca sorudan birini sordum. "Anne biz neden böyle hazırlanıyoruz, nereye gideceğiz ?"
Annem bana kızgın değilmiş sanki hiçbir şey olmamış gibi bakarken nereye gittiğimizi söylemişti.
" İzmir'e gidiyoruz Elifcim artık orada yaşayacağız, babanın iş durumlarından dolayı buradan taşınmamız gerekti. Baban o yüzden okula gelmişti, seni öyle gördüğüne sadece üzüldü ve şaşırdı. İlk başta kızgındı ama kızgınlığı gidiyor yavaş yavaş. Okula senin kaydını aldırmaya gelmişti, artık başka bir okulda okuyacaksın canım."
Son sözleri beynimin sarsılmasına sebep olmuştu, başka okulda okumak mı kafamda o sırada deli sorular vardı ama babamın odaya gelişini duyunca hemen vazgeçip kendi odama geçtim. Valizleri indirdik arabaya bindik işte şimdi yoldayız. Ara verirken anneme kesinlikle aklımda kalan soruları sormalıydım. Nerede yaşayacaktık biz, nasıl bir okula gidecektim, babamın iş durumuna ne olmuştu ? Bunların hepsini anneme sormalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Benim Hayatım
Chick-LitElif ailesi sayesinde bir yolculuğa atılıyor. Bu yolculuğun sorumlusunu kendisi sanarken hiç öyle olmadığını fark edecektir. Bu süreçte Elif'i nelerin beklediğini hep beraber göreceğiz.