Kenapa abg tak blh ambil sy?sy rasa dah sampai masa ni,abg dah janji abg akan teman sy,abg jangan mungkir janji-Tasya
Abg ingat tpi abg tgah kerja ni,abg janji abg akan tunggu syg kt hopital,abg akan cari syg.ok?syg tahan kejap,nanti Iza akan datang,jaga diri sayang,I love you.
Arryan Dani menelefon Iza utk mengambil Tasya,kenapa isteri sendiri nk bersalin suami ambil ringan,mcm tak bertanggungjawab,pentingkan kerja dari isteri dan anak.
Tiba di hospital,Tasya di masukan ke dewan bersalin.
Sabar ya Tasya,byk berzikir Iza memberi semangat.
Iza kau teman aku blh,aku takut,mana Dani dia dah janji,Tasya menggenggam tangan Iza.Iza-Blh2 aku akan minta izin dari doktor yg bertugas,aku akan cari Dani,tunggu kejap,nanti aku datang teman kau ye.
Cik,kenapa doktor lelaki?sy dah minta doktor perempuan-Tasya
Jururawat-Kami kekurang doktor perempuan,ramai yg kerja luar dan bercuti,tinggal doktor lelaki.
Tasya-cik suami sy ada tak kt luar,dia cakap nk datang dia kerja di hopital ni.
Jururawat-tdi sy dari luar,tak ada sapa2 puan,nanti datang la tu,puan sabar ye.
Setelah selesai bersalin doktor pun menunjukan anak yg baru melihat bumi.
Dalam hati Tasya"mana la suami aku ni,dah la tak datang teman aku,lepastu dapat doktor lelaki pula tu,geramnya,hancur hati aku.
Doktor-Ni anak awak,awak dapat anak lelaki,ini adalah anak kita.
Tasya-Abang,kenapa abang----
Dani-shuhh,abg dah tunaikan janji abang,abang tak tipu kan,abg nk azankan anak kita.Tasya-sy minta maaf sbb sangka yg bukan2 tentang abg,terima kasih abg.
Suami aku doktor,en iphone en doktor,kenapa aku tak perasan dari awal tdi.Doktor Arryan Dani memakai penutup kepala dan penutup mulut,tambah pula dia memakai kaca mata.Dr Arryan Dani sebelum ini tidak memakai kaca mata sbb itu Ariana Natasya tidak perasan dgn kehadiran suaminya itu sebagai doktor.
Tak sangka jodohku en iphone dan en iphone adalah doktor.
Awak tak jujur dgn sy,awak cakap awak cakap awak pembantu je.
Mereka bergaduh gaduh manja dan berbaik,hubungan mereka bertambah baik dgn kehadiran putera sulung mereka yg bernama Arryan Haikal bin Arryan Dani.
Tamat-