Bölüm 31 - Kırılgan

2.7K 162 35
                                    

   ''Seni bu şekilde görmekten nefret ediyorum.'' Benim gergin olan sesimin aksine yumuşak tonla fısıldadı. ''Özür dilerim.'' tekrarladı. Nedense yapmak üzere olduğu şey için özür dilediğini hissediyordum.

Gözyaşlarım tükendiğinde, nefes spazmlarım da yoğunlaşmıştı.Ağlamaktan çok yorgun ve hastaydım, özellikte buna Harry neden olmuştu. Tekrarlayıp duran ve yorucuydu ve iyi hiç bir şey çıkmamıştı. Sadece kendime eziyet ediyordum, kimse bundan etkilenmemişti. Sadece ben.

"Beni bu hale getirdin." dedim. "Beni kırdın... fazlasıyla."

"Özür dilerim Lia ama beni anlayacaksın. Yani umarım-" Ardı ardına çalan kapı tokmağı sözünü kesti. "Eve geldiğimde konuşacağız. Tamam mı?"

Etrafımdaki kollarını gevşetti ve elimi, elinin arasına aldı. (Elim) düşmeden önce, dudaklarını üzerine bastırdı. Ve sonra gitti.

~~~~~~~~~~~~~~   

Konak fazlasıyla  boş ve sessizdi. Bir an aklımı kaybettim sandım. Düşüncelerim ile başbaşaydım ve bu en kötü işkenceydi. Bu acı his içimden oyalandı.  Bir şeyi aşırı özlediğinizdeki bu his, umutsuzca ümit ederken, gerçeklerin yüzünüze vurulmasıyla ve hiç bir şeyin asla öyle olmayacağı söylenilmesiyle, sizin sadece son derecede hayal kırıklığına  uğradığınız anda kendinizi hayal edebilirsiniz. Bu his bir şeye yatırım yaptıktan sonra karşılıksız kalmaktı.

İki ay öncesini özlemiştim. O Thalia olsaydı bu düşüncelerden saniyeler içinde kurtulurdu. Hayır. Onun zaten bu tür düşünceleri olmazdı. Ama artık o Thalia değildim. Bu deneyim beni başka birine dönüştürmüştü. Tanıyamadığım birine.

Dikkatimi acıdan uzaklaştırmaya çalışarak koridor boyunca adımladım. Oturdum ve hiç bir şey yapmadan sadece onu güçlendirdim. Düşüncelerim birden görünmez bir elle  çekildi. Mermerden yapılmış heykelin arkasından bir gölgenin süründürüğünü görünce sarsıldım. Damian'a çok benziyordu. Bunun benim endişelerimin oluşturduğu bir hayal ürünü olduğunu fark ettiğimde ise sakinleştim.

Harry'nin kişisel resimlerinin bulunduğu odaya yavaş yavaş giderken buldum kendimi. Asma kilit oradaydı ama düzgün kilitlenmemişti. Muhtemelen kırılmıştı. Neden benim yerime gitmeye çalıştığını ve neden benim resmimi çizdiğini bilmek istiyordum. Ama şu anda ihtiyacım olan son şey ondan bir uyarı mektubu almaktı. Bu yüzden odayı hızla atladım.

Yürümenin, etrafta oturmaktan iyi olmadığını fark ettiğimde, merdivenlere tünedim. Korkuluklara karşı başımı dinledim ve kendimi zorla biraz ittim, kasten canımı yaktım. Bunu hak ettiğimi düşünüyordum.  Aptallık yaptığım için ve hala Harry'nin şu anda ne yaptığını merak ettiğim için. Belki de çoktan Kaylee için bir yüzük seçmişti. Büyük bir elmas taşla kaplanmış, güzel bir yüzük. Belki de şehir merkezindeki tatlı Fransız fırıncıda cake pops yiyorlardır. Belkide şuan onu öpüyordur. 

Aniden dikkatim perdelere kaydı. Hafifçe aşık olduğunu düşündüm, bazı hızlı hareketler yakalamıştım ama ne olduğunu anlamak için fazla uzaktım. Bunun yine hayal gücümün bir oyunu olmadığını umdum. Yavaşça  merdivenden indim ve perdeleri ayırdım. Ön kapıda Darren'ın çılgınca el salladığını gördüğümde nefesim boğazımda kaldı. Beni gördüğünde konağın arka bahçesini işaret etti. 

Onu gördüğüm için kendimden geçmiştim ve inanamıyordum. Bu onun ve ailem için çok tehlikeliydi. Bana ne söylemeye çalıştığını anladım ve hızlıca kapının kilidini açtım. Darren çitleri geçmeye çalıştığı yerden arka bahçeye doğru koştu. O  kendini uzun ve sivri şeylerden iterken onu çektim. Başarıp çimlerin üzerine yuvarlandığında, bana bir gülümseme gönderdi.  Beklediğimden daha basit gelmişti. 

Baby Doll (Harry Styles) {Türkçe Devam Kitabı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin