Yakında!

2.9K 135 43
                                    

Çok heyecanlıyım!

"Kime Ne"yi öyle bir yerde bıraktım ki, "Kime Ne 2" onu izleyecek bir sürü güzel hikayeye gebe.

Ne zaman gelir ilk bölüm inanın söz veremem, ama kesinlikle gelecek, onun sözünü verebilirim.

Karakter görselleri ilersi için de hiç düşünmüyorum, benim için okuyucunun hayalinde canlandırdığı insanlardır karakterler ama bunu sağlayabilmek için daha betimleyici olmaya özen göstereceğim.

Kime Ne gibi kısımlardan oluşmayacak ikinci kitap, bir bütün halinde olacak, daha akışına bırakılmış şekilde, daha akıcı.

Ama asıl söylemek istediğim, sizleri bambaşka fakat bir o kadar da tanıdığınız bir hikayenin beklediği.

Zeynep tanıdığınız bildiğiniz Zeynep ama artık biraz daha olgun, biraz daha cüretkar.

Ve bu hikaye onun hikayesi! Ne Can'ın, ne Yiğit'in, ne (belki bana kızacaksınız ama) Ömür'ün ne de başka bir erkeğin. Zeynep'in. (Tabi bu artık Ömür yok demek değil, yanlış anlamayın. O hep olacak.)

O kendini dağıtacak, toplayacak, üzülecek, sevinecek, zor da olsa tekrar güvenecek.

Ama bir şey kesin, o da artık eskisi kadar masum olmayacağı.

Beğenilerinizi, yorumlarınızı, tavsiyelerinizi eksik etmeyin! Heyecanla bekleyenlerin olduğunu bilmek beni gerçekten motive ediyor.

Şimdilik hoşçakalın.

Ve heyecanınızı kaybetmeyin!

Tanıtımı da şöyle iliştireyim:

Zeynep, aşık olduğu Ömür'den yediği darbe sonrası Londra'ya gideli 1 yıl olmuştur. Artık dönme zamanıdır.

Londra'da birçok şey yaşamış, eski Zeynep'i geride bırakmıştır. Ve de artık kimseye güvenmemek konusunda kararlıdır.

Ömür'se onu geri kazanmak konusunda.

Zeynep'in yarım bıraktığı, hayat ve erkeklerle olan mücadelesi bu kitapta devam ediyor, ancak tek bir farkla.

Artık hiçbir şey eskisi kadar masum değil.

Kime Ne 2: Masumiyetin SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin