ep.2 -eyes.

816 69 7
                                    

"דיימונד, הכל בסדר?" בלה שאלה.
"נראה לי? אני דיי בשוק ממה שקרה פה עכשיו.." עניתי,"לא דיימונד. אני מתכוונת, העיניים שלך משהו בהן לא בס-" בלה לא סיימה את המשפט ורצתי לעבר השירותים והסתכלתי לתוך המראה, העיניים שלי,בהקו,צבע ירוק חזק. חזק כמו שלא ראיתי בחיים,היה בהן משהו לא מוסבר,דבר לא אנושי.
"זה כבר קרה לך פעם?" שאלה בלה,
"לא.. אבל מה שזה לא יהיה אני חייבת לגלות מה זה!". יצאתי בריצה מהשירותים לעבר השיעור הבא שלי, ביולוגיה.. שיעור עם הנער החדש,שאגב,אני חייבת להפסיק לחשוב עליו. לא ראיתי אותו כשהדברים עם נטלי קראו,חשוד.

"אז,העלמה סטיוארט, אני אוכל לשבת לידך?" שאל שון, או שזה בעצם מר בראון? גיכחתי מהמחשבה על השם הרשמי. "ברור" השבתי במהירות.  "אז, מר בראון.. איפה היית כשדיברתי עם נטליי? או ליתר דיוק,כשהיא עפה אחורה."
"ע-על מה את מ-מדברת?" הוא גמגם בחוסר ביטחון והסקרנות שלי רק גברה.

נכנסתי הביתה ובירכתי לשלום את מרתה, עליתי במהירות לחדרי והתקשרתי לבלה.
"בלה?"

"כן דיי ?"

"בבקשה אל תגידי לי שהלכת לסיפריה וחיפשת מה הקטע של העיניים.."

"אופס? גיליתי דברים מעניינים,אבל זה לא לפלאפון, בואי עוד שעה ניפגש בספריה המקומית." היא ניתקה לי בפנים,לפני שהספקתי להשיב לה.

נכנסתי לספריה, שרר בה שקט,שקט מלחיץ ולא רגוע.
"דיימונד ! הנה את!" קולה של בלה קטע את הדממה.
התיישבנו מסביב לשולחן ובלה החלה לדבר.
"אז גיליתי דברים קצת מוזרים ואני ממש לא בטוחה שזה נכון ואת רו.." החלה לדבר במהירות ולעקוף את הפואנטה "תגיעי לעניין בלה!!" קטעתי אותה בעצבנות

"אז גיליתי שהשינוי בעיניים זה משהו על טבעי,דבר שקורה רק כאשר אתה מרגיש בסכנה,הגוף מגן על עצמו.רציתי להמשיך לקרוא עוד אבל המחשב לא נתן לי להמשיך,כאילו הוא נחסם?" הטחתי את ידי על השולחן. דאמט,אני חייבת לגלות מה פשר העניין,למה זה קורה ולמה דווקא לי?
"את חושבת שהמחשב נחסם מסיבה מסויימת?" שאלתי. "אני לא חושבת, אני בטוחה. מישהו יודע שאנחנו מחפשות תשובות."

בלה הלכה כבר ממזמן, ורק אני נשארתי בספריה לגמרי לבד,מחפשת תשובות.
החלטתי לפנות למדור הספרים העתיקים,חייבים להיות שם דברים שמתקשרים לתאוריות על טבעיות.ניגשתי למדף שהיה ריק,פי נפער מעט. מה לעזאזל קורה כאן?
"סליחה גברתי, את יודעת לאן נעלמו כל הספרים שקשורים לתאוריות על טבעיות?" שאלתי את הספרנית שנראתה מבולבלת.
"אממ.. אני לא.. לא זוכ- אה כן! איזה בחור גבוה השאיל את כולם בבת אחת,בטח עוד אחד שחושב שהוא ערפד או יצור מיוחד." השיבה, ואני רק הסתכלתי עליה,מנסה לפענח את תשובתה הלא ברורה,למה היא ישר לא הבינה שמדף שלם של ספרים חסר,למה היא דיברה לא ברור.

---------------------------------------------------------
שוכתב!

תהנו❤

אוהבת המוןהמון

Mis.cupcake

diamond.Where stories live. Discover now