"זאת היא?״אני שואלת בקול עדין כשאני רואה את הטירה האפורה והגדולה. מריה מהנהנת בעליזות,אחרי הליכה של יומיים הגענו לממלכה הגדולה. אני ממהרת לרוץ אל הטירה וכאשר אני מגיעה לשער הגדול אני מוציאה מהתיק את השמלה שתפרתי במיוחד לרגע שבו אכנס להרמוניה,הבית שלי.
השמלה הייתה נפוחה קלות והגיעה על הרצפה,היא הייתה שחורה לגמרי ועיצובה היה פשוט מאוד. הזדקפתי וראיתי את מריה וניק מחליפים בגדים. ניק הוציא את השרשרת מחולצתו אבל אני השארתי את שלי מוסתרת מתחת לשמלה,לא רוצה להראות אותה. הוא הלך לשומר שהיה שם,"היי מקס,טוב לראות אותך." הוא לחץ את ידו של השומר "כמה שנים עברו ניק. הבאת אורחת חדשה אני רואה,שלום לך מריה עלמתי.״ניק הנהן והשומר נישק את ידי בעדינות וקדתי קידה.
"ברוכים הבאים להרמוניה."ניק מניף את ידו ומריה מוחאת כפיים בהתרגשות "כמה שנים לא הייתי פה!" היא מתלהבת. "היית פה כבר פעם?" אני מופתעת,"כמובן! אמא שלי גרה כאן." אני מהנהנת והיא נכנסת בריצה אל תוך העיר. "אנחנו נישן היום בפונדק ומחר נלך למלכה." ניק אומר לי ואני מעדיפה שלא להתווכח ולהסכים.אני מרגישה בודדה,זה המקום בו נולדתי אבל זה מרגיש זר לגמרי. אנחנו נכנסים לפונדק והרגשה רעה תוקפת אותי,ואני רצה במהירות לחדרי מרגישה שמישהו חודר למחשבותיי. אני ממלמלת את הלחש לנעול את הדלת בתקווה שצלחתי בלזכור את המילים המסובכות, נשכבתי על המיטה ועצמתי את עיניי,מנסה להתנגד.
"התגעגעת אלי?" שיער שטני עיניים שחורות,לוקאס. "נורא" אני עונה בחיוך ציני. "אז הגעת להרמוניה,נחמד. ליליאן לא תאמין לך שאת הבת שלה. במשך השנים נערות עניות באו אל ליליאן בטענה שהן הבת שלה. את נולדת עם העיניים הירוקות,אבל עכשיו את סתם ערפד עם עיניים אדומות מבחילות." הוא אומר,"והנבואה על התליון..אומנם היא לא אמיתית אבל אני עדיין הולך להרוג אותך יקירה." הוא מלטף את פניי והצמרמורת המגעילה עוברת בי שוב,"איך אתה יודע על הנבואה?" אני שואלת והוא מגחך "אני יודע הכל נסיכה,ואני גם יודע שהיהלום השחור עומד למות." הוא אוחז בכתפיי בחוזקה. "אני לא הולכת למות." אני מחייכת ואוחזת בידו,מרסקת אותה.
״מי אתה?״ אני שואלת אותו בסקרנות,״איך עדיין לא סיפרו לך עליי?״ הוא שאל מעט מופתע, הרמתי את כתפיי והוא נענע בראשו לא מרוצה, ״לוקאס סנייק.״
"אתה חייב להפסיק להיכנס לי למחשבות,למה שלא ניפגש?" אני משדרת ביטחון."אנחנו עוד ניפגש נסיכה,עד אז המחשבות שלך כולן שלי.תהני בארוחה שלך!" הוא אומר והכל נהיה שחור.
YOU ARE READING
diamond.
Vampire-מקום 1# בסיפורי ערפדים! "הנה היתומה המסכנה,בוכה על ההורים המתים שלך?" אמרה בקול מתבכיין,הבטתי בה,הבטתי בה בכעס טהור. ולפתע היא עפה אחורה,עפה אחורה כאילו בעטו בה. "דיימונד! הכל בסדר?!" בלה ניגשה אלי בריצה,פתחתי את פי כדי לענות לה והיא עצרה אותי. "די...