Arkadaşlar umarım seviyorsunuzdur.Multi Esinin Dinlediği şarkı . Nerde açacağınız yazıyo.
Şimdi ne diyecektim ben.Eğer göstermezsemde uzatacak ve beni peşim bırakmayacak.Oradan geçen bir çocuğu yanıma çektim ve "Beni mi arıyorsun sevgilim?" dedim çocuk çok şaşırmıştı Serkan ise inanmamışa benziyordu."İnanmadım güzelim gel gidelim." deyince kolumu çekiştirmeye başladı"Serkan bırak gelmicem istemiyorum seni anlamıyor musun ya?"dediğimde bağırarak çocuk Serkan'a yumruk attı ve beni tutup çekiştirdi ve arkasına aldı ben şok olmuş konuşamıyordum."Esin bu adam kim ?" diyen Serkan'a baktım ve tam cevap verecekken tanımadığım çocuk konuştu "Ben Rüzgar arkamdaki kızın sevgilisiyim." dediğinde şaşırma sayım bin kat arttı. Bu çocuk neler söylüyor böyle. Serkan'a baktığımda şaşırdığı her halinden belliydi. Hiç kimseden ses çıkmazken Rüzgar kolumu tuttu ve beni okula doğru çekiştirdi. "Bir daha başına beka alma yardım etmem. " dediğinde ona baktım alaycı bir tiple sırıtıyordu. "Bana bak yardım ettiğin için saol ama benimle düzgün konuş. " dedim hırsla bana bakmaya başladı ve kahkaha atarak "Hırçın kız" dedi ve gitti.Ben arkasından bakarken zil çaldı ve ben hala müdüre gitmedim.Hemen müdürü aramaya başladım ve bulmam zor olmadı.Sınıfımı öğrendikten sonra sınıfı buldum ve şuan kapının önündeyim.Off tanışmaları hiç sevmiyorum .Kapıyı çalıp içeri girdim.Bütün kızlar kıskançlıkla baksada erkekler beni beğeni ile süzüyordu.Hocanın elindeki kitaptan anladığım kadarıyla ders tarihti.Hoca yaşlı çökmüş bir adamdı.Bana sevecenlikle aktı "Merhaba sen yeni öğrenci olmalısın.Adın ise Esin Gümüşel olmalı." dediğinde "Evet doğrudur hocam." dedim "En arkada Berk'in yanı boş geç." dediğinde sınıfta göz gezdirdim.Ve en arkada oturan yanı boş oldukça yakışıklı ve karizmatik bir çocuk oturuyordu.Mavi gözleri vardı.Kumral gibiydi.Dikkat çekici birisiydi.Yanına gidip oturdum ve çantamdan bir not defteri çıkardım.Defterimi karalarken deftere kendi önüne çekti ve birşeyler yazdı defteri bana uzattı .'Bu akşam bir arkadaşımın partisi gider miyiz?' diye yazıyordu .Hayır yani okulla tanışmak için iyi olabilirdi ama bu gün yaşadıklarımız bana çok ağır gelmişti zaten.Defteri önüme alıp cevap yazdım.'Gelemem maalesef.' yazdım ve ona uzattım.Alıp okuduğunda kaşları çatıldı.Herhalde daha önce red edilmemişti .OLsun ilkleri yaşatmak güzeldir.Birşeyler yazıp bana uzattı.'Peki tanışmak için çok ısrar etsem.HEm okuldakilerle tanışırsın.Senin için iyi olur.Kırma beni...'yazdığını görünce beni ikna etti yani gidebilirim zararı yok bence.Zil çalınca ayağı kalktım.Tam çıkacaktım ki Berk kolumu tuttu.Ona döndüğümde bana bakıyordu."Bundan sonraki derslerde yokum telefon numara bu" deyip bana bir kağıt uzattı kağıdı aldım açtığımda telefon numarası yazıyordu."Akşam bana buradan konum at seni gelip alıcam .Bu arda havuz partisi haberin olsun"diyip çıktı tekrar zil çalınca yerime oturdum.Hiç bir tenefüs çıkmayıp sadece üçüncü tenefüs tuvalete gitmiştim. Çıkış zili çalınca çantamı toplayıp çıktım.Kapıda şöför duruyordu yanına gidip arabaya bindim eve gidince ne giyicem diye dolabın karşısına geçtim ve göz rengimle uyumlu olan bir bikini takımı çıkardım oldukçasadeydi.Onun üzerine ise lacivertten yavaş yavaş beyaza doğru açılan bikinimin tonlarında bir şifon elbise giydim.Beyaz plaj çantamı doldurdum ve beyaz dizimin altına kadar bacıklı bir sandalet giydim.Daha sonra telefonumu alıp Berk'e konum attım.Sonra mesaj geldi baktığımda Mesaj Berk'dendi.'Beş dakikaya oradayım hazır ol .' yazıyordu.Zaten hazır olduğumdan annemi aradım.İZini kopardıktan sonra aşağıya indim . Kapıyı açıp çıktığımda Berk arabaya yaslanmış bana bakıyordu. Beni beğeniyle süzdü ve ıslık çaldı. "Sen neymişsin be Esin Hanım. " dediğinde sırıttım ve yanına gittim kapımı açtı oturdum. Radyoyu açtım Selena Gomez'in en sevdiğim şarkısı çalıyordu sesini sonuna kadar açtım(multideki şarkıyı açın) o sırada telefonuma bir bildirim geldi baktığımda Serkan'la bir kızn sarılırken resmi vardı altındaki açıklamaya baktığımda 'yenisi' yazıyordu. Ne yani bu kadar mıydı onun sevgisi gerçi o gün Gülçin'le yaptıklarından sonra ne bekliyordum ki adi bir adamın biriydi iyiki böyle birşey yaptı nasıl bir mal oldğpunu anlamış oldum. Ama yinede haka sindiremiyorum yani acı veriyo. Bir araya gerçekten sevdiğimi sandığım adamın bu hali. Ama artık umrumda değil. Gözümden bir damla yaş düştü ve ardından bir el yanağımı sildi.Baktığımda Berk bana acıyan gözlerle bakıyordu. Ne yani acınacak durumda değilim sadece aşık olduğumu sandığım adam ben en yakın arkadaşım aldattı sonra bana yalanlar söyliyerek affetirmeye çalıştı ve şimdide başka bir kızla sarmaş dolaş bence çok az şey yaşadım. Daha fazla kalbim dayanmaz. Eli hala yüzümdeydi etrafa baktığımda parti yerinde olmalıydık. Uzakta İse bana yardım eden o çocuk vardı ukala ve bize bakıyordu. Şaşırmışa benziyordu. Kafamı yana çevirdiğimde Berkle burunlarımız çarpıştı. Ne yani beni öpecek miydi hemde daha beni tanımazken. Bana yaklaşırken ona bir tokat atıp arabadan çıktım. Şuan anladım ki buraya gelmekle büyük hata yapmıştım. Gözümden yaşlar oluk gibi akıyordu. Dengemi kaybetmiş tam düşecekken bir kol beni sardı. Baktığımda bu bana yardım eden çocuktu. Hemen kalktım ve güçlü görünmek için gözlerimi sildim. Başkalarının beni güçsüz görmesine gerek yoktu. "Bu iki oldu. " dediğinde hiç bir şey demeden arkama döndüm tam gidiyordum ki bilin bakalım kiminle çarpıştım.Berkle çarpışmıştım ."Bak çok üzgünüm Esin sana karşı koyamadım çok güzelsin ve masumsun."dediğinde tam bağıracaktım ki biri benim yerime bağırdı ve "Şimdi buradan gidiyorsun Berk"dedi o çocuk. Sesi çok sert çıkmıştı."Tekrar gelicem ve benim olacaksın Esin " deyip uzaklaştı. Arkama dönüp çocuğa baktım "Bana borçlusu ve telafi etmek için benimle partiye katılacaksın." dediğinde gülümsedim.Oda gülümsedi."Peki sana ne diyeceğim kurtarıcı falan mı?" dediğimde küçük bir kahkaha attı.Allahım sana geliyorum o nasıl bir gülüş." Yok seni rezil etmek istemem adımı yani Rüzgar desen olur." dediğinde "Bende---"diyecektim ki sözümü kesti "Esin" dediğinde başımla onay verdim.Elini uzattığında tutmak ve tutmamak arasında kaldım ama beni ona çeken birşey oldu ve elini tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Rüzgar Esintisi
Teen FictionBir rüzgar esti kızın hayatında. Bütün kopan bağlarını bağlayan onu aşka inandıran ve umut veren. Bir esinti oldu adamın hayatında unuttuğu sevgiyi veren onu mutlu eden kendine bağlayan. Bir kadınla adamın arasında bir rüzgar esintisi oluyor. Heps...