Merhaba canlarım multideki baş karakterimiz Esin Gümüşel .Hihaya arasında bir yer var ordaki makyajı bu şekilde.Ben aşağıda neresi olduğunu belirttim.Başka karakterler için kişi arıyorum bulan olursa benim paylaşabilir mi?
İsim önerileriniz de bekliyorum.Bu arada Serkan'ı tekrar hihayeye sokuyorum.Tekrar göreceksiniz.Onuda karakter olarak ise Austin Mahone.Tüm karakter seçimleriniözenerek yaptım.Zaten notmal zamanda hepsinin ayrı ayrı fanıyım.Bir de multide yok ma siz açın canlar dediğim yerde Teoman-Aşk kırıntılarını.
İyi okumalar....
Eyvah ne yapacaktım şimdi.Yinede içimde bir yer Rüzgar'ı çağır desede bende telefon numarası yoktu.Bende numarası olan bir Serkan bir de Berk vardı.Şimdi ne yapacaktım? ikisi arasında seçim yapazadım ikiside olmazdı.Karşımdaki adamlar gittikçe yaklaşıyordu.İçlerinde biri "Gel yavrum kaçama acımicak." dediğinde korkum arttı.Kalafalarından nasıl şeyler geçiyordu bunların.Artık geriye doğru koşmaya başladım.Onlardan arkamdan geliyorlardı.Biri kolumu tuttuğunda tökezleyip yere düştüm.Bunu fırsat bilip üstüme çıktığında biri diğerleri ellerimden ve bacaklarımdan tutuyorlardı.Artık oluk gibi ağlamaya başladım.Yırtılma sesi geldiğinde göğsume bir soğukluk geldi.Baktığımda bir gömleğimin düğmelerini açmak yere parçalayarak açmıştı.Artık hiç birşey hissetmiyordum.Artık herşeyin sonuydu.O sırada asfaltı yırtacak şekilde bir lastik sesi geldi ardından ellerimde ki adam ve bacaklarımdaki adam çekildi.Adam üstümde olduğundan kim olduğunu göremiyordu.Üstümdeki adam çekildiğinde ben yinede kıpırdayamıyordum.Gözlerim Rüzgar'ı bulduğunda şaşırmıştım.Adama bir yumruk daha aldıktan sonra beni kucağına aldı ve arabaya bindirdi.Titriyordum ve hala ağlıyordum.Bana yaklaştı yüzüme baktı ve geri çekilip gazı kökledi.Hava kararmıştı.Uzun bi yolculuktan sonra araba durudğundan yol boyu ağlamıştım.Nasıl gözüktüğümü bilmiyordum ama kesin rezil gözüküyorumdur.SAçlarım topuzluktan değişik bir hal almıştı.AMa aslında pekte umrumda değildi.Dışarıya baktığımda kumsaldaydık.Arabadan indim.Ve ilerleyip oturdum.(şarkıyı açın Teoman-Aşk Kırıntıları)
Kum tanelerini bacaklarımı gıdıklarken parçalanmış gömleğimle ne kadar oluyorsa o kadar kapatmaya çalıştım kendimi.Omuzlarıma ceket bırakılınca ona sarıldım ve kapattım kendimi.Parfümden anladığım kadar bu kişi Rüzgar'dı.Yanıma oturduğumda ona döndüm.Gözlerine baktım yine o perde inmişti.Anlayamıyor hissedemiyordum onu.Tam ağzını açmış birşeyler diyecektiki ondan önce konuşup "Sadece beni dinlesen." dediğimde ses gelmedi.Kafamı denize çevirdim ve göz yaşımı sildim konuşmaya başladım."Bundan beş ay önce.Eski okuluma yeni bir çocuk geldi.Gösterişli yakışıklı ve sempatik her genç kızın hayali." dedim ve hıçkırdım ellerimle göz yaşımı sildim."tabi benimde hayalimdeki düşünü kurduğum görünüşte adam.Sonra bir gece beni ağlarken buldu ve gözyaşımı sildi.O silince sanki bir daha ağlamicam zanettim.Sanki göz yaşımla tüm kötülükler gitti.Bana kendimi özel hisettirdi." dedim ve büyük bir hıçkırık çıktı ağzımdan."Bana teklif etti ve bende kabul ettim.ilk üç ay dünyam herşeyim oydu.Hayatımda heryerde o vardı.Nereye baksam onu görüyordum.Sonra bir gün bir parktayken başka bir kıza göz kırptı.Ama ben önemsemedim daha sonra iş büyüdü ve benim yanımdayken bile kızlara sarkmaya başladı.Ama ben " dedim sustum ve tekrar "Ama ben onu kaybedicem korkusuyla göz ardı ettim umursamadım.İki ay böyle geçerken bundan bir hafta öne bir parti düzenledi kendi evinde.VE bende tabiki gittim.Sonra en yakın kız arkadaşım Gülçin'de oradaydı benden heyecanlı gözüküyordu.Anlam verememiştim.Partinin sonlarına doğru Serkan ben bir mutfaktan içki alayı dedi ve gitti ardından Gülçin ben bir tuvalete gidiyim dedi ve oda gitti.Anlayamdım.Tahmin edemedim Seviğimi sandığım adama ve en yakın dostuma yakıştıramadım." dedim ve nefesim kesilmeye başladı ama devam edecektim artık bunları kusma vaktiydi."Aradan on dakika geçti bende susadım ve mutfağa gittim ve ve ne gördüm biliyor musun? O kadar iğrençtiki o görüntü.Hafızamdan gitmiyor.ilk sorduğum soruysa niye oldu onlara ve bana cevap veremediler.İşte o an herşey bitti." dedim ve elimle tekrar göz yaşlarımı sildim."Sonra okulumu değiştirme kararı aldım ve değiştirdimişte bizim okula geldim.Ama bu arada SErkan bana sürekli mesaj atıyo mesaj yazıyordu ama ben cevap vermiyordum.Ben okulun ilk günü geldiğimde işte benimle konuşmaya çalıştı ve ne dedi biliyormusun ?" dedim ve hıçkırdım "Bana karşı koyamadım dedi.Ben o an yıkıldım zaten.Eğer sen olmasaydın ne yapacağımı bilmiyordum." dediğimde ona baktım bana bakıyordu gözlerindeki perde yarıya kadar çekilmişti ama yinede net değildi.Devam ettim"Okulda Berk diye biriyle tanıştım iyi biri gözküyordu bir arkadaş gibi gördüm ve parti teklifini kabul ettim.Ben evimden aldı arabaya binince telefonumda gezerken bir resim gördüm Sekan'la bir kız.Demekki çabuk unuttu dedim ve açklamalara baktım 'yenisi' yazıyordu.İşte o an içim çok kötü oldu.Ben eskisi miyidim yani.Sadece altı harften oluşan değersiz.İşte o an anladım neyin ne olduğunu tam anlamıyla.O sırada Berk ban yakınlaştığında bunu yapamazdım hem kalbim acırken benim üzüntümden faydalanan adamla öpüşemezdim .Ondan dolayı ona tokat attım ve çıktım arabadan.Sonra tekrar sen geldin ben tam düşerken yine.Ama sena bakıcak durumda değildi yanlızca tek kalıp ağlamak istiyordum bu yüzden tam gidiyordum ki tekar Berk geldi karşıma.Sen olmasaydın kötü şeyler olacaktı.Bana benim olacaksın dediğinde korkmuştum ama sen vardın arkamda.Belki beni tekrar korursun diye düşündüm.Sana bakınca samimi gülüşün tüm sinirimi yok etti.O an öyle şeyler olduki ne desen evet diyecek durumdaydım.Seninle partiye geldim.Uzun uzun bakışıyorduk ve benim içimde birşeyler oluyordu.Ne olduğunu hala bilmiyorum.Ama yinede canımı yakmaktan çok kalbimi onarıyordun.Sonra beni Berk öptüğünde hiçbirşey hissetmedim.Sadece nefret.Sen ona yumruk atınca içimde bir umut oluştu." dedim ve göz yaşlarımı sildim."Sana arabada soru sorduğumda güzel bir cevap bekledim ama sen beni kovdun.Bacağımı vurduğumda ise gözlerine baktım endişe gördüm ama normal diyerek aldırış etmedim.Sonraki gün okulda seni öpüşürken görünce Serkan'ı öyle görmekten daha ağır şeyler hissetim.Ağladım yine ve yine." dedim gözyaşımı sildim tekrar."Ama artık içim---" diyemeden dudaklarımda bir baskı hissetim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Rüzgar Esintisi
Novela JuvenilBir rüzgar esti kızın hayatında. Bütün kopan bağlarını bağlayan onu aşka inandıran ve umut veren. Bir esinti oldu adamın hayatında unuttuğu sevgiyi veren onu mutlu eden kendine bağlayan. Bir kadınla adamın arasında bir rüzgar esintisi oluyor. Heps...