Merhaba değerli okuyucularım.Öncelikle okuduğunuz için hikayemi çok teşekkür ederim.Sizleri gerçekten seviyorum çok değerli Esirüz ailesi.Bu bölümü ise değerli okuyuculatımdan bir tanesi olan Deniz'e ithaf etmek istiyorum.Multi Rüzgar.Hikayede bir yerde bakın diyorum.İyi okumalar....
Gözlerimin arasından sızan güneş ışınlarıyla güne merhaba derken gözlerim zorda olsa açtım.Etrafa baktığımda tanımadığım daha önce hiç görmediğim bir yerdeydim.Bir kız odasına benziyordu.Pembe bir yatak çalışma masası ve mor perdeler ve toz pembe bir yatak örtüsü vardı.Zaten erkek odası olması imkansızdı.Kapı tıklatılarak açıldığında içeri giren kişi ile şaşkınlığım arttı.
Rüzgar kapıdan içeri girmesiyle yüzüm nasıl bir şekil aldıysa Rüzgar kahkaha atmaya başladı.Bende neye güldüğüne bakmak içi onun baktığı ere baktığımda sadece iç çamışırlarımla ve üstüm açık olduğunu görmemle çığlık atarak örtüyü kafama kadar çektim.Yorganın altından cırladım"NEye gülüyosun orangutan beyinli?" dediğimde kahkaha sesli azaladı ve ayak sesleri geldi.Yatağın bir tarafında ağırlık oluşunca Rüzgar'ın oturduğunu anladım.Dün neler olmuştu ben nasıl buraya geldim Asıl önemlisi neden çıplağım.Kafamda deli sorular."Bana hemen şimdi dün neler olduğunu anlatmazsan senin o sabahları üç saat uğraşıp yaptığın saçlarını fön makinesiyle yakarım." dediğimde kıkırdadığını duydum.
"Benimle ilgili kurduğun planlarının bu kadar iyi niyetli olduğunu bilmiyordum" dediğinde sinir kat sayım artsada yorganı üstümden kaldıramazdım.Yorganın altından sadece başımı çıkardığımda "Sen hem neye gülüyosu hem o kadar komik mi vucudum."dediğimde biraz üzülmüştüm çokaz ama ne biliyim işte bir tuhaf "Gördüğüm en güzel fizik sanana ait ama sen hayla şu lanet yorgala kendini saklıyosun." dediğin üzümde bi gülümseme oluştu.Buna engel olmıyodum."HAdi sana kıyafet getirdim yeni onları giy ve aşağı gel." dediğinde odadan çıktı bende ayağı kalkıp koltuğun üstünde durankıyafetleri adığım gibi tuvalete depar attım.Tuvalet devasa olsada zevkli bir şekildeydi.Kıyafetlere baktığımda kot şort buz mavisi sıfır kollu bluz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Rüzgar Esintisi
Teen FictionBir rüzgar esti kızın hayatında. Bütün kopan bağlarını bağlayan onu aşka inandıran ve umut veren. Bir esinti oldu adamın hayatında unuttuğu sevgiyi veren onu mutlu eden kendine bağlayan. Bir kadınla adamın arasında bir rüzgar esintisi oluyor. Heps...