13. Bölüm

22 0 2
                                    

Rüzgar'ın zoruyla kahvaltı yaptıktan sonra şimdi de onun zoruyla film izliyorduk. Kahvaltıda hiç birşey yememiş olmamın verdiği karın arasıyla meşgulken arada filmede bakıyordum. Şimdi siz gitsene o evden diyorsunuzdur ama sabahtan beri bin kere denedim Eintain ampulu bulmakta bu kadar zorlanmadı. Kapıda izbandut gibi iki adam vardı. Zaten Rüzgar'ında biscolata erkeği gibi kasları var. Açıkcası buradan kaçmam tavşanın fil doğurması kadar imkansız. Telefon aklıma gelince hemen ayağı kalktım. Rüzgar bana 'nabıyon ağa' bakışları atarken onu takmadan odayı girip çantamı aramaya başladım ama bilin bakalım bulabildim mi? Hayat bana poposuyla gülerken bu bi az zor. Kimbilir çantam nerde. Belki de göt etekli Tuğçedr kalmıştır. Amaaağnn boşver alt tarafı İphone 6s demeyi çok isterdim ama lan o iphone bizde ailecek para sıçmadığımıza göre bir daha bana nah iphone. Bulmam lazımdı ama burada değildi. Kapının ordan bir takırtı gelince oraya döndüm. Rügar kapıyı kilitlemiş anahtarıda arka vebine koymuş bana geliyordu. Eyvah vallaha şimdi ırzıma geçecek bu çocuk diye şüphelenirken Rüzgar'ın telefonu çaldı. Ben merakla bakarken oda bunu fark etmiş olmalı bana telefonu gösterdi 'Gecekuşu' yazıyordu. Muhtemelen arayan Gece'ydi. Ahh biliyorum çok zekiyim teşekkürler. Telefonu açtığında yanımdan gidip odanın tuvaletine girdi ve kapıyı kapattı. Ben ve merak iç güdülerim kapıya yaklaşıp dinlemeye başladık. Hadi ama arabızda kimse de bardak yok mu duyamıyorum. Sonra Rüzgar 'Evet Esin'leyim merak etme minik onu tekrar gülümsetşcem. ' diyince birden gülümsedim.  Ne oluyorlan neden gülümsedim ki ben şimdi. Hemen ciddileştim telefonda hoşçakal fastı başlayınca kapıdan çekilip yatağa oturdum. Rüzgar da çıkıp yanıma geldi ve gözlerimin içine bakmaya başladı. Hayla bana yaptıklarına rağmen bana bakınca miğdemdeki o fil harakete geçiyordu. Ama zamanla geçerdi herhalde. Yani en azından ben öyle umuyorum. Bir anda ciddileşip "Şimdi beni dinleyeceksin sonra istediğini yap ama ilk önce dinle. " dediğinde sustum. "Ben Tuğçe'ye aşık olduğumu zannediyordum ama öyle olmadığını senin sAye de anladım Esin. Ve yaptıklarım için çok pişmanım.Benim yüzümden ağladığını düşğnmek anlayamadığım bir şekilde beni üzüyor. Neden inan bende bişmiyorum. Gözlerin benim için çok anlamlı." dediğinde şaşırmıştım hemde baya şaşırmıştım Rüzgar gibi birinin kasıntı olup hiç konuşmiyacağını düşünüyordum. Ama bunlar onu afetmem için yeterli değildi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Rüzgar EsintisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin