Zil sesi.. Telefonun ızdırap içinde çalan melodisi.. Gözüme gözüme giren güneş ışığı ve yorganın altından çıkmış ayak parmaklarımda dişlerini kaşıyan bir adet kedi..
Gözlerimi açmak istemiyorum uyumak istiyorum, birkaç saat daha uyumak istiyorum! Oof hadi ama rahat bırakın beni ne olur. Mutsuzum işte canım yanıyor ne istiyorsunuz benden? Dursun dünya, çalmasın telefonlar, sussun kapı zili, ısırma Lady git içeri!
Uff tamam pes ediyorum!
''Efendim anne?''
''Uyuyor musun hala sen?''
''Hayır tabiî ki anne saat sabahın 9'u neden uyuyayım bu saatte?''
''Dalga mı geçiyorsun sen benimle? Kalk hadi okulun yok mu senin geç kalacaksın, kalk bak çamaşırları da çıkar makineden orada kurumasınlar.''
''Tabi ya çamaşırlar. Neden arayasın yoksa dimi? Çamaşırlar var çamaşırlar önemli. Kapatıyorum görüşürüz anne.'' Uyan kızım Pelin sana depresyon haram kalk çamaşırları as sonrada hazırlan ve lanet okuluna git.
Üzgünüm çok üzgünüm. Neden yaptı ki? Bana bunu neden yaptı? Sevgisini bittiği söyleyip ayrılmak isteseydi ayrılmaz mıydım? Tamam hemen ayrılmazdım ısrar ederdim ağlardım bırakmazdım belki ama aşkın bittiğini anlayınca uzatmazdım gitmesine izin verirdim. Keşke öyle olmuş olsaydı, keşke sevgisi bitmiş olsaydı ama bitmemişti ki bu daha acı. Beni seviyor olduğu halde beni aldatmış olması ondan ayrılmama neden olacak tek şeyi yapmış olması beni çok acıtıyor.
Off bırak beni Lady. Bu evde acımı bile yaşayamıyorum nasıl yaşayabilirim ki zaten? Bir erkek arkadaşım olduğunu bildikleri halde bilmiyormuş gibi davranan okula gitmek dışında dışarı çıkmama izin vermeyen kıskanç birer anne babaya sahibim gözlerinin önünde aşk acımı nasıl yaşayabilirim? Bana aldatılmayı hak gören bu evren acımı yaşamam içinde bir imkan tanısaydı be keşke.
Gözlerim yanıyor burnum tıkanmış odam leş kokuyor ve en önemlisi kalbim acıyor. Kalkmalıyım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Kızım Pelin!
Chick-Lit... ''Ben i-inanamıyorum sana sen nasıl nasıl yapabilirsin bunu. '' Gözümden yaşlar akarken bu kadar basit bir cümleyi bile nasıl kurabildim bilmiyorum. Murat, karşımda bana hiçte yabancı olmayan bir kızla öpüşüyor ve ben öylece seyrediyordum. ...