~7~

479 26 4
                                    

Vybehnem s Alexom do izby a zčnem sa baliť."Prečo chceš odísť so mnou?""Ja to tu sama nezvládnem."poviem zúfalo a pokračujem v balení.

"Poď.Ideme.""Dobre,môžme ísť na hotel."prjdeme po ulici a Alex zastaví TAXI.

Sadneme si na zadné sedadlá a ja začnem vzlikať do jeho trička.Za chvíľu sme boli na hoteli.

Zaviedol ma na izbu a uložil do postele.On si ľahol vedľa mňa a pritiahol k sebe.

-----------------------Ráno--------------------

Zobudím sa a zistím,že Alex ešte spí.Pobozkám ho a on sa zobudí."Poď môžme ísť na raňajky."poviem.

Vstane a ideme do jedálne.Zjem praženicu a čaj.Potom pôjdeme do izby,upraceme ju a kufre naložíme do TAXÍKA.

Keď sme na letisku,nikde nestojíme a hneď nastupujeme do lietadla.Sadnem si ku oknu.Vzlietneme za pár minút.Sledujem ako sa vzdialujeme od zeme.Za chvíľu sme v oblakoch.Položím si hlavu na Alexove rameno.

Cesta trvala asi 45 minút.Odtiaľ sa Alex rozlúči z rodičmi a ideme na jeho byt.Je asi dve ulice od Oxford street.

Keď otvorí dvere vojdem prvá.Je to tu pekné.Malá chodba z ktorej vedú dvojo dverí.Asi kúpelňa a WC.Ďalej je obývačka spojená s kuchynou.Vzadu za obývačkou sú dvere.Asi do spálne.

"Ako sa ti páči nový domov?"spýta sa."Máš to tu super.Kde sa mám zložiť?""V spálni"povie.

Spálňa je veľká a má aj balkón.Veci dám do skrine."S čím ti pomôžem?""Môžeš niečo uvariť."povie.Neprotestujem.Idem do kuchyne.Rozhodnem sa spraviť špagety.

Kým všetko nájdem prejde 10 minút."Nechceš s niečim pomôcť?"spýta sa sladkým tónom.Prejde ku mne a začne zohrievať vodu.

Má pravdu.Potrebujem pomoc.Keď je všetko hotové naložím to na taniere.Jeme mlčky.

Keď dojem idem do kúpeľne.Pustím na seba horúcu vodu a premýšlam nad udalostami posledných 5 dní.

Vidím ako ma Alex prvý krát pobozkal.Kino.Najkrajšie miesto va parku.Zakrvavených rodičov.Hotelovú izbu.Letisko.

Keď sa spamätám zistím,že som tu už pol hodinu.Tak sa rýchlo osprchujem a idem von.Dám si pyžamo a idem spať.

Ale skôr než zaspím,započuejm Alexov hlas:"Kedy máš narodeniny?""O týždeň.Prečo?"'To aby som si švihol s narodeninovým darčekom.""A ty máš kedy?"spýtam sa."V ten deň keď som ťa prvý krát pobozkal.""Ale ja son ti nedala žiadny darček.""Tým darčekom bolo to,že si prišla do parku a aj ten bozk."

Zavriem oči po nociach ma mátajú bledé telá mojich rodičov.

-------------O týžden neskôr--------------
Zobudím sa na jeho bozk.Je taký sladký ako ten prvý.Pred o mnou sú raňajky."Všetko naj k 17 narodeninám"povie."Ďakujem"
a pobozkám ho.

Keď zjem raňajky pri posteli sú dva darčeky."Čo je to?""Tvoje darčeky."povie.

Otvorím ten kockatý.Hneď ako ho otvorím pozrú na mnňa dve psie oči.Je to cavalier!"Ako sa volá?""Vymysli mu meno""Bella!"poviem s istotou.

Bellu položím vedľa mňa.Vezmem druhý.Je o dosť večší ako škatuľa v ktorej bola Bella.Zatiaľ si vedľa mňa sadne Alex.Začnem ho rozbalovať.Je to pastilovo tirkysoví pennyboard."Budeme chodiť spolu."povie a uakáže svoj.

Toto sú tie jedny z najkrajších narodenín na svete!Alex je ten najlepší chalan na svete."Ďakujem"a pobozkám ho.

Bella mi skočí na kolená.Ja sa odtiahnem a pohladkám ju.Ľahnem si a dám ju na posteľ."Koľko má mesiacov?"spýtam sa."Dnes presne dva týždne""Taká malá!"

Je to krásna chvíľa.Zazvoní mi mobil.Marry!!!"Ahoj.Kde si?""V Londýne""Prečo?""Som tu s Alexom""Ale veď máš byť doma?!""Ty si to ešte nepočula?Mojich rodičov napadli""Aha...to mi je ľúto""Zavolám ti zajtra""O.K.""Ahoj"

Zistím,že som na balkóne.Alex stojí vedľa mňa a obíjma ma okolo bokov."Neviem či to zvládnem"poviem."Neboj sa,zvládneme to"povie a usmeje sa.

Pôjdem sa umyť.Teraz som tam len 5 minút.Keď vojdem do obývačky zistím,že som si zabudla uterák!Hneď skočím do kúpelne a vezme si ho.

Prídem do izby a oblečiem si šedé tričko,čiernu sukňu,biely šál, vysoké čierne topánky a hnedo-zelenú bundu.

"Poďme si zajazdiť"poviem."Dobre,ukážem ti to,môžeme ísť ku Temži"povie a ja len prykívnem.

Vezmeme si penny.Keď výdeme von dám jednu nohu na penny a potom druhú.Chtí ma za ruku.Odrazím sa.

Je to super!Prejedeme asi 7 blokov a ukáže na kaviareň."Poď dáme ai kávu"povie.Prejdem cez cestu a vojdeme dnu.

Je tu teplo a plno."Vezmem si to zo sbou"poviem,lebo nechcem tu byť tak dlho.

"Dve cappucina so šlahačkou"objedná Alex.Dajú nám to do bielych poháro s ružovým vekom s nápisom "BUT FIRST COFFE".Vezmem si to a ideme von.

Už sa zvládnem udržať aj sama.Cestou to pijeme.Je to vynikajúce.Pozriem sa na ľavo a uvidím Big Ben.

Cestou do bytu sa ešte zastavíme v obchode kúpiť niečo na jedenie.Keď sme doma,ľahnem si do posteľe a zaspím.

------------------------------------------------------
Zase je tu nový diel.Má presne 761 slov.Som na seba veľmi hrdá.Svet Zoe zkrížila smrť rodičov a vyrovnal jej ho Alex.Čo na to hovoríte?Napíšte do komentov a dajte like.
------------------------------------------------------

Texting Love (SK) ✔Where stories live. Discover now