~8~

402 21 0
                                    

Zobudím sa asi o tretej."Už si vstala?""Áno,idem sa najesť."poviem a idem do kuchyne.

"Už si jedol?"spýtam sa."Nie,čakal som na teba"a pousmeje sa.Tak začnem teda robiť lazane.

Trvá to asi polhodinu.Keď to zjeme,zapípa mi mobilm.Asi Vaness.Idem sa pozrieť.Je to Jack!

Jack:Ahoj baby

Zoe:Čo chceš?

Jack:Ísť s tebou na rande.

Zoe:Na to zabudni

Jack:Prečo nie a aj tak ja viem kde bývaš.

Zoe:Nie nevieš.Ja už nebývam Liverpoole.

Jack:A kde teda?

Zoe:V Londýne.

Jack:Si tam na niakom výmennom pobyte?

Zoe:Nie som tu s priateľom.Vlastne bývam tu s priateľom.

Jack:Takže ty si si za ten čas našla náhradu za mňa.A vlastne,koľko spolu ste?

Zoe:Asi dva týždne.A nemáš mi čo vyčítať.Ty si ma 2 mesiace podvádzal.Takže mám právo byť šťastná.

Jack:To teda nemáš.Ja som stále tvoj priateľ.

Zoe:Nie niesy a pokiaľ viem rozišiel si sa so mnou.

Jack:Tak chcem,aby si sa s ním rozišla a vrátila sa ku mne.

Zoe:To neurobím.Je nám spolu dobre.Na to si mal myslieť skôr.

Jack:Letím za tebou a keď ťa s ním nájdem tak si ma neželaj.

Zoe:Život nejde len podľa teba.

Jack:Možno iné životy nie,ale ten tvoj áno.

Zoe:To si nemyslím.

Bože toto mi chýbalo!"Stalo sa niečo?""Nie len ma otravoval bývalí.Hovorí,že letí za mnou do Londýna.A inač kde je Bella?"spýtam sa."Keď sme odchádzli chcel som ju zobrať s nami,ale ona si ľahla na posteľ a za nič na svete sa nechcela pohnúť"

Rozosmejem sa.Pozriem sa zistím,že ešte stále spí."Nechajme ju spať a poďme si zajazdiť"poviem.Alex prikívne.

Oblečiem si bundu a ideme.Vonku sa trochu oteplilio.Nasadnem a chytím sa za ruky.Cítim sa úžasne.

Jazdíme asi 2 hodiny,keď pri Toweri uvidím Jacka,ako ukazuje moju fotku a pýta sa ľudí či ma nevideli.Zrazu sa pozrie moji smerom.Beží za mnou.

Zastanem.Alex tiež.Už je pri nás."Čo tu robíš s ním?!""Žijem svoj lepší život."odseknem."Nebuď drzá"povie a chce mi dať facku,ale Alex s postaví pred o mňa.Stále sa silno držíme.

"Takže toto je ten tvoj priateľ?"povie z náznakom falošného údivu."Predstav si"poviem.

Chvíľu na seba s Alexom zazerajú a potom povie"Keby ťa tento chuj omrzel,zavolaj mi,alebo sa ku mne príď vyplakať"povie a podá mi papierik s adresou.Bez váhania ho roztrhám.

"Je taký stále?"spýta sa nahnevane Alex."Áno,ale sľúb mi,že sa ním nenecháš vyprovokovať.Bude sa snažiť rozdeliť nás.Sľúb,že to nedopustíš""Sľubujem"povie a pobozká ma.

Keď sa bozkávame,zacítim na sebe Jackov pohľad.Je chladný.

Odtiahnem sa."Poďme preč,nemám náladu na jeho názory"poviem a stisnem zovretie."Poďme sa najesť"povie Alex.

Prejdeme 4 bloky a zamierime do Subwaya.Objednáme 3 polovičné
(jeden pre Bellu,ale iba mäso).Výjdeme von."Niečo ti ukážem"povie a ja ho následujem.Vezme ma do parku vedľa paláca.

Je tu krásne.Sadneme si a začneme jesť senndviče.Pípne mi mobil.Tento krát to Vaness je.

Vaness:Ahoj,čo robíš?

Zoe:Sme v parku a jeme sendviče.

Vaness:Čo myslíš tým my?

Zoe:Ja a Alex

Vaness:Vy dve hrdličky a ináč všetko naj k narodeninám.

Zoe:Ďakujem :-*

Vaness:Stretla som Jacka na letisku.Dej sa niečo?

Zoe:Prišiel mi skaziť vzťah s Alexom.

Vaness:Asi sa s ním rozišla frajerka,keď zas chce teba

Zoe:Asi

Vaness:Ahoj.nebudem vás rušiť hrdličky.

Zoe:Ahoj

Pozriem sa na hodiny.Je pol siedmej."Mali by sme ísť domov"poviem."Máš pravdu poď"

Keď sme pred bytom začujem,ako Bella šteká.Asi je hladná.Vojdem a zistím,že niekto tu bol."Alex,mám divný pocit,ale mám tušenie,že to bol Jack"poviem.Alex len prikývne.Nič nezostalo na svojom mieste.

Penny položím na zem a pustím sa do upratovania.Alex zatiaľ dá Belle papať.

Upratujeme asi 2 hodiny.

Osprchujem sa.Oblečiem si pyžamo a idem spať.Po chvíľi zaspím a Alex tiež.

------------------------------------------------------
Ďalší diel a o deň skôr!Dajte like.
P.S.Hore je oblečenie ktoré mala Zoe aj v minulom diele.
------------------------------------------------------

Texting Love (SK) ✔Where stories live. Discover now