Začnem hľadať Alexa.Je pol dvanástej.
Alex je v kuchyni a rozpráva sa asi kamarátmi."Ahoj"poviem a prejdem k nemu.On ma pobozká.
Stojí tam 10 chalanov a pozerajú sa na nás ako keby sa nikdy nebozkávali.
Potom som sa odtiahla."Nie si trochu opitý?"spýtam sa."Nie,nie som"povie.Takže je.
Niekto ma chytí za plecia.Jasné,že je to Josh!Ten musí byť opití viac ako Alex.
Poobzerám sa po tých chalanoch.Zrazu tam zbadám Luka."Ahoj Luke"pozdravím ho pri tom stále podopieram Alexa."Ahoj"odzdraví.
"Takže ty sa s Alexom poznáš?""Dá sa to tak povedať"odpovie."Nedáš si niečo na pitie?"spýta sa ma."Prepáč,ale nemôžem"poviem a kývnem smerom na Alexa."Tak ja ti niečo donesiem""Dobre tak punč"poviem a on odíde.
Alex
Nemám dobrý pocit z toho,že Hemings sa točí okolo Zoe.Aj keď som opitý vnímam,že je tu on.
"Nepôjdeme si zatancovať?"spýtam sa jej.Ale len pre to aby s ju dostal od Luka.
Potiahnemm ju do obývačky.Mám pocit,že nás niekto sleduje.
Zoe
Mám pocit,že nás niekto sleduje.Ale Alexa satále nasledujem.
Alex
"Nepôjdem už radšej?"spýtam sa.Zoe len prykívne.Alkohol mi už z tela vyprchá,takže už viem chodiť aj sám,ale stále ju držím.
Motáme sa k východu.Niekto však zastane pred dverami.
Zoe
Josh!
Alex
Nakloní sa k Zoe a pobozká ju.Toto nemal robiť!!!
Odtrhnem ho od nej a pritisnem ho k stene.
"Čo si to dovoluješ?!""Kľud"povie.to ma ešte viac naštve."Ešte raz sa to satane,zabijem ťa"poviem.
Zoe ma chtí za ruku a ťahá ma domov.
Zoe
Alex mám rada a súhlasím s ním.Ideme pešo.
Keď sme pred bytom,otvorím dvere ja.Vojdeme dnu.Vojdem do obývačky.
Na stole je veľká kytica ruží!Ale od koho?Pprejdem k nim a pozriem sa či nemá menovku.Nič.
A
lex
"Od koho sú tie kvety?"spýtam sa.Zoe iba pokrúti hlavu.
Dúfam,že to nie je od Josha!
Zoe
Je štvrť na jednu.Som unavená,ale najprv sa musím postarať o Alexa.
"Chceš niečo jesť?"spýtam sa.Pokrúti hlavou.
Ešte si idem prezrieť tie ruže.Keď sa lepšie pozriem,zistím,že sú tam dve kytice.To mi ešte chýbalo.
Idem sa prezliecť do pyžama.Na posteli nájdem niaky papierik.Je tam napísané:
Milujem ťa viac,
ako Rómeo Júliu.A však niečo mi v tom bráni a ty asi vieš čo.Určite to bol Josh!Otočím sa a idem ku skrini.Keď ju otvorím vidím ďalší odkaz.Je tam:
Keby si len bola moja,
zobral by som si ťa,ale niečo mi v tom bráni a ty asi vieš čo.
Keby si len bola moj!Bože!Oby dva odkazi neboli básne,ale žiadosti aby som sa s Alexom rozišla!!!
Alex vojde do izby.Stojím tam len v spodnom prádle,ale pred ním sa nehambím.
Ja ho tak milujem!!!
"Ako sa cítiš?"spýtam sa."Strašne ma bolí hlava"povie."Tak sa poriadne vyspi"poviem a pobozkám ho.
Odtiahneme sa až keď sa potrebujem nadýchnuť.Uložím ho do postele a ja si ľahnem vedľa neho.
------------------------------------------------------
Tákže tento diel sa mi podľa mňa celkom vydaril.Kto podľa vás napísal Zoe druhý odkaz a kitycu?Ak sa vám páči dajte like.
------------------------------------------------------
VOCÊ ESTÁ LENDO
Texting Love (SK) ✔
RomanceZoe je obyčajné dievča z Liverpoolu.Jedného dňa jej však napíše chalan ktorý jej život zmení od základu. Prekonajú spolu všetky prekážky,ktoré im do cesty postaví život? All rights reserved. Writen by McNLee 2016® Cover by _kikusqa_ 2016®