Zase rozmýšľam nad tým bozkom.Z premýšlania ma zobudí až zvoniaci mobil.Marry."Ahoj""Ahoj,aké bolo rande?""Nebolo to rande.Proste keď som ho videla tak som išla za ním,chvíľu sme tam len tak sedeli a potom mi povedal,že tu zostane dlhšie,potom sme si išli kúpiť BUBLLEOLOGY,potom mi hovoril čo raz spravil jeho spolužiak.Ani som sa naspamätala a bolo pol ôsmej.Povedala som,že musím ísť domov,ale on trval na tom,že pôjde so mnou.Keď sme boli pred našim domom poďakovala za pekný večer on sa ku mne naklonilm a pobozkal ma a...""Počkaj...on ťa pobozkal?""Hej,čo si myslíš?že ja by som ti klamala?!""Nie,ale...musím to spracovať.Tak zatiaľ čau.""Čau."
------------o 2 hodiny neskôr-------------
Chat medzi vami a pouzívateľom Vaness.
Vaness:Ahoj
Zoe:Ajoj
Vaness:Máš niaku povznesenú náladu
Zoe:To nemôže ísť baba s chalanom do parku?
Vaness:Kto je ten štastný?
Zoe:Volá sa Alex je z Londýna a je krásny
Vaness:Takže sestrička má frajera
Zoe:Nie nemám dal mi iba pusu
Vaness:Vyklop to
Zoe:Dobre sme spolu
Vaness:Ja som to vedela
Zoe.Haha...a kde je ten tvoj vyvolený?
Vaness:Vedľa mňa si číta knihu.
Zoe:Super musím končiť.
Vaness:Pozdravuj svojho frajera.
Zoe:Arghhhh
Chat medzi vami a používateľom Alex
Alex:Ahoj srdiečko
Zoe:Ahoj pusa,kedy dáme streko?
Alex:Môzme ísť do kina.Pozri čo hrajú
Zoe:Joy?
Alex:Dobre.Kedy?
Zoe:O pol ôsmej
Alex:Dobre o ôsmej som u teba
Zoe:Dobre,ale platíš ty
Alex:Rozkaz
Zoe:Musím končiť pusa.Tak večer:-*
Alex.Večer
Pomaly prejdem po izbe.Strašne sa teším na Alexa.Keby už bol tu.Zavolám mu nech príde už teraz.Vytočím jeho číslo:"Ahoj:Chcela by som ťa poprosiť,aby si prišiel už teraz.""Dobre pusa,hneď som tam.""Pa."
Prejde asi 10 minút a zazvoní zvonček.Poschodoch prejdem rýchlo,aby mama nestihla otvoriť.Mama však stojí pri dverách:"Mami to je moja návšteva""Marry?""Možno"otvorím chytím Alexa za rukáv a ťahám ho hore"To je tvoj priateľ"spýta sa mama."Hej.""Prečo si mi to nepovedala?""Ja neviem.Ideme s Alexom hore""Dobre"povie a ide niečo variť.Zatiaľ s Alexom ideme do mojej izby keď zatvorím dvere,nežne ma pobozká.Bozk mu opätujem.Pomaly sa odtiahnem a sadnem si na posteľ.prisadne si ku mne a opýta sa:"Ty si jej nepovedala,že sme spolu?"!Nie a ty si to svojim rodičom povedal?""Nie.máš pravdu,nemám ti čo vyčítať."povie a vystrie sa na posteľ.
Ja si ľahnem k nemu a opriem si hlavu o jeho hruď.On ma silno obíjme.Pocítim jeho teplo a po cvíli zaspím.
Keď sa zobudím je trištvrte na osem.Pozriem sa na Alex.Spí.Jemne s ním zatrasiem."Dobré ráno za chvíľu nám začína kino."Pomaly otvorí oči a usmeje sa na mňa tým najkraším úsmevom aký som videla.Prvý krát sa k nemu nakloním ja a pobozkám ho.Bozk mi opätuje apo chvíľi sa odtiahne a dá si bundu."Tak teda poďme."a usmeje sa.Ja si dám tiež bundu.
Keď výdem z domu položí mi ruku na bok.Cítim sa ako v neby.
------------------------------------------------------
Zase po dlhom čase nový diel.Dúfam,že sa vám páči.Ak áno tak dajte like a do komentu napíšte čo si myslíte o deji.
------------------------------------------------------
VOCÊ ESTÁ LENDO
Texting Love (SK) ✔
RomanceZoe je obyčajné dievča z Liverpoolu.Jedného dňa jej však napíše chalan ktorý jej život zmení od základu. Prekonajú spolu všetky prekážky,ktoré im do cesty postaví život? All rights reserved. Writen by McNLee 2016® Cover by _kikusqa_ 2016®