-----------o 2 mesiace neskôr------------
Som štastná.Som v tretom mesiaci a stále sme c Bratislave.Zatiaľ to nikto okrem Alexa,Marry a Vaness nevie.Dnes im to chcem povedať.
Zapnem mobil.Niečo na Instagrame,Facebooku,Twittri a aj správach.
Na Instagrame mám 167 nových likeova a 59 followerov.
Na Facebooku ma niekto požiadal o priateľstvo.
Na Twittri ma niekto označil.Bola to Marry.
V správach mi písal Jack.
Jack:Niečo nové?
Zoe:Čo ťa do toho
Jac:Mňa do toho všetko
Zoe:A čo si myslíš,že je nové?
Jack:Trebárs,že čakáš decko?!
Zoe:Odkiaľ to vieš?
Jack:Zdroje
Zoe:A kto alebo čo je ten tvoj zdroj?
Jack:Nepoviem
Zoe:Nechaj ma na pokoji!!
Jack:Nie nenechám!
Bože môj!!On tak sprostý!!Zapnem You Tube a pustím si niaku pesničku.
Táto pesnička je super.
Keď dopočúvam,idem dole na raňajky."Dobré ráno"poviem."Dobré ráno sestrička"povie mi Vaness.
Ja viem,že aj ona je štastná.Lucy jej sedí na kolenách.
Alex ku mne príde."Musím vám ničo povedať...s Alexom čakáme bábätko"poviem.
Všetci na mňa pozerajú (okrem Vaness a Marry) ako keby som spadla z neba.
"A-a- v ktorom si mesiaci?"spýta sa teta.Prstami ukážem tri."Dnes idem na kontrolou"poviem.
Nikto nič nehovorí.Iba Luke na mňa pozerá ako keby som spravila osudovú chybu.
--------------o hodinu neskôr-------------
V nemocnici nás hneď pírjmu.Doktor je na 4. poschodí a tak ideme výťahom.
"Slečna Johnsová,zdá sa,že všetko je v poriadku.Ale nemali by ste sa veľmi namáhať a mali by ste jesť veľa ovocia a zeleniny""Ďakujem"poviem.
"Tak ako?"spýta sa Alex."Všetko je v poridku"odpoviem.
------------------------------------------------------
Tradá!!Nový diel.Prepáčte,že je taký krátky (254 slov),ale neviem čo by som tam ešte mala dodať.Ale asi za takých 7 dielov chcem napísať Epiológ.Ale nemajte obavy,ešte to nie je isté.Ak sa vám tento diel páči dajte like.
------------------------------------------------------
ESTÁS LEYENDO
Texting Love (SK) ✔
RomanceZoe je obyčajné dievča z Liverpoolu.Jedného dňa jej však napíše chalan ktorý jej život zmení od základu. Prekonajú spolu všetky prekážky,ktoré im do cesty postaví život? All rights reserved. Writen by McNLee 2016® Cover by _kikusqa_ 2016®