-------------O mesiac neskôr-------------
S Alexom sme sa dohodli,že tu zostaneme trochu dlhšie.Ani mi to neprekáža,keďže je tu aj Vaness aj Marry.
S Lucy som sa zblížila a ona si ma zas obľúbila a tak isto aj Bellu.Stále dookola ju volá k sebe a Bella vždy príde.
Ja s Marry sme už boli pár krát v meste a dnes ideme zas.Tak na seba hodím (obrázok) a ideme.
"A prečo si sa vlastne rozišla s Joshom?"(tým nemyslím toho čo pobozkal Zoe) spýtam sa."Proste,on mi raz povedal,že proste nemá na mňa čas a išiel za niakov babou"povie."Ale s Michelom nám klape a je lepší a ko Josh"povie.
Zájdeme do kaviarne a objednáme si horúcu čokoládu.V tom sa dvere otvoria a vojde Vaness."Ahoj"pozdravím ju.Som rada,že je tu..
"Môžem si sadnúť"spýta sa."Áno"poviem."Chcela by som sa ťa spýtať.Prečo každé dobré aj zlé raňajky vyzvraciaš?"spýta sa ma.Na toto nemám odpoveď.Veď ja sama ani neviem prečo zvraciam.
"Mal by si ísť k doktorovi"usúdi Marry."Máš pravdu.Poďme"poviem a zdvihneme sa a cestou si ešte vezmeme tú horúcu čokoládu.
Nemocnica je ďaleko,tak si zavoláme TAXÍK.
Keď sme tam objednám sa ku doktorovi.
"Gratulujem slečna Jonsnová,ste tehotná"povie úplne kludne.Tehotná?!"Ďakujem"poviem a idem preč.
"Čo sa stalo?"spýta sa Marry."Sssom tehotná"poviem váhavo."Ale prosím nikomu to zatiaľ nehovorte"poprosím ich.
Naspáť ideme mlčky.Vojdeme dnu
Alex je v izbe."Alex,musím ti niečo povedať...som""Čo si?""Som tehotná"poviem a čakám na jeho reakciu.
"To...to je skvelé!"povie napokon a obíjme ma.Som rada,že zareagoval takto.
"A v ktorom si mesiaci?""Asi v prvom"odpoviem.
Chytím ho za ruku a poviem:"My to zvládneme a budeme tu trochu dlhšie".
-----------------------------------------------------
Ja vime po dlhšej pauze nový diel.Dúfam,že sa vám tento diel,síce krátky,ale čo už,páči a dáte like.P.S milujem tenoto nový update.
P.S.2 juknite sa na môj instagram: https://www.instagram.com/katy_sulc/
------------------------------------------------------
CITEȘTI
Texting Love (SK) ✔
DragosteZoe je obyčajné dievča z Liverpoolu.Jedného dňa jej však napíše chalan ktorý jej život zmení od základu. Prekonajú spolu všetky prekážky,ktoré im do cesty postaví život? All rights reserved. Writen by McNLee 2016® Cover by _kikusqa_ 2016®