~16~

294 14 1
                                    

Ráno sa zobudím,ale asi skôr popoludní.Je pol jednej.Alexa nemám v pláne budiť,tak si len zájdem do kúpelne a umyjem si tvár.

Voda ma prebudí do reality a spomeniem si,že dnes má prísť Vaness so Zackom a Lucy a Marry s Michelom.

Po schodoch zídem čo najtichšie ako sa dá.Ale prekvapí ma votrelec pri stole."Čo tu robíš"spýtam sa Luka."Skôr čo tu robíš ty"vráti mi to.

Prejdem k stolu a sadnem si oproti nemu."Ako dlho si s Lis?"spýtam sa."Asi päť dní"odpovie mi.Dosť m to prekvapuje,aj keď aj ja som sa k Alexovi prestahovala po 3 dnoch vzťahu,ale ja som na to mala svoje dôvodi.

Prejdem ku sporáku a zacinká mi náramok od Alexa.Začnem robiť sevdvič so syrom a šunkou,sebe a Alexovi.

Započujem kroky.Alex ide po schodocha a na rukách má Bellu."Dobré ráno"povie,prejde ku mne,Bellu pustí na zem a pobozká ma.

"Urobila som ti raňajky,tak si sadni za stôl a ja ti to donesiem"poviem mu.On poslúchne a poslušne si zaň sadne.Spoločne sa najeme.

-------------------Ďalší deň--------------------

Viem,že Marry a Vaness už prišli včera,ale stále ich neviem nájsť.

Idem do izby sa pripraviť na aukciu.Najprv si vytiahnem (obrázok) a potom si spravím jemný Makeup a nakulmujem vlasy.

Oblečiem sa a práve Alex vojde do izby."Wow"povie mi a zapíska.Ja sa len naň ho otočím a usmejem sa.

Idem ešte do kúpelne pre pár vecičiek.Laex sa zatial prezlečie.Keď vojdem skoro mi vyrazí dych.Je krásny!Má na sebe bledo modrú košľu,na tom tmavo modré sako a nohavice rovnakej farby.

"Vyzeráš úžasne"žasne."Ale choď"povie."Vážne"poviem."Poď ideme už sú tu hostia"poviem a chytím ho za ruku.

V dome je veľa ľudí a tak sa cez nich musíme tlačiť.V sále sa aukcia už začala.

Predali diamantoví náhrdelník za 7 miliónov eur a podobne aj prsten s 40 kárátovím zlatom.

Aukcia skončí dosť neskoro atak idem rpvno do izby.Alex zavrie dvere a pritiahne si ma k sebe a začne ma bozkávať.

Po chvíľi mi začne vyzliekať tričko.Ja ho nechám,aby mi ho dal dole.(No asi už viete čo bude nasledovať,ale ja to opisovať nebudem)

-----------------------Ráno----------------------

Vedľa mňa je Alex.Ešte spí.Som nahá a aj viem čo sa včera stalo,ale kým spí rýchlo sa oblečiem a idem dole.

------------------------------------------------------
Tradá!!!Nový diel.Ak sa vám páči dajte like.
------------------------------------------------------

Texting Love (SK) ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora