~19~

231 14 0
                                    

Bola som štatstná,že všetko je v poriadku.A na Alexovi to bolo tiež vidno.

"Nezájdeme niekam?"nevrhne.Mlčky prikívnem a on ma automaticky chití za ruku.

Vo výťahu je plno a tak ideme úplne do kúta pri dverách."A kam by sme šli?"spýtam sa."Do reštaurácie"odpovie mi.

Najbližšia reštaurácia je pri Dunaji.Volá sa Primi (poznámka autora:robia tam super pizzu ;-)).

Sadli sme si k stolu s výhľadom na Dunaj.Bol krásny slnečný,jarný deň.Mala som pocit,že ma ti slnko usmaží.

Zrazu mi zazvoní mobil:

Josh:Kedy pre teba prídem?

Zoe:Kde a kam?

Josh:Do Londýna od Alexa

Zoe:Ja nie som v Londýne

Josh:Ale veď pred 4 dňami...

Zoe:Skôr pred 4 mesiacmi som bola v Londýne.

Josh:Ako je to možné?

Zoe:Nemám náladu si s tebou písať.

Josh:Vieš čo by dali za písanie so mnou iné baby zo školy?

Zoe:Lenže ja nie som taká pipka,aby som si písala s takým idiotom!!Čau.

Vypnem ho zrovna vtedy keď príde čašníčka."Čo si dáte?""Ja vás poprosím vodu s ľadom""A vy?"spýta sa Alexa."Ja si dám to isté""Dobre hneď to bude".

Prinesú nám to a ja len mlčky pijem,aby som dodržala pitní režim." Nechápem ako tu môžu mať v Januári také teplo""Nám je teplo asi preto,lebo v Anglicku sú tieto "horúčavi" neobviklé"odpovie mi Alex.

Prehrambene si vlasy.A vypijem poslednú kvapku.Kývnem na Alexa a on nechá na stole peniaze a vstane.Ja ho sledujem a potom ho dobehne.Chytím ho za ruku.

Cesta je krátka a hneď ako vojdeme do domu Vaness ma chytí za zápästie a ťahá do svojej izby kde už čaká aj Marry.

"Čo sa stalo?""Zack ma požiadal o ruku"pískne Vaness."Bože môj,kedy bude svadba?""O tri týždne"povie.

S Marry ju obíjmeme.Toto som fakt nečakala.Vymaním sa z objatia a na polceste ku dverám ma Vaaness zastaví."A ako dopadla prehliadk?""Dobre"odpoviem.

Cestou do izby nikoho nestretnem.Hodím sa na posteľ,vezmem mobil a dám si sluchátka.Pustím si Zaru Larsson Never forget to you.

------------------------------------------------------
Prepáčte,že dlho nevišiel žiadny diel a ani cez víkend žiadny nevidám.Dúfam,že sa vám tento diel páči.Ak áno dajte like a koment.
------------------------------------------------------

Texting Love (SK) ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora