Ve başlıyoruz. Öncelikle zaman ayırıp da okuyacağınız için sizlere çok teşekkür ediyorum.
Hozier - Someone New şarkısını dinlerken yazdım, sizlere de önermeden geçemeyeceğim.Nereden başlamam gerektiğini bilmiyorum, biraz daha geriye gidip size bir zamanların en çok sevilmiş adamından bahsetmek isterdim fakat duygularınız tükendiğinde, kendinizi zamanda yolculuk yaparken buluyorsunuz. Yazmak isteyip de o anki duyguları hissetmediğiniz için yazamıyorsunuz. Şimdi kendi kendime belki de aşık olmamışımdır diyorum, daha sonra bir anda kendimi o anın içinde buluyorum yeniden, onunla telefonda konuşurken ağladığımı, karşısında nasıl titrediğimi ve ona hiç dokunamamış olduğumu hatırladığım zaman, belki de aşık olmamışımdır düşüncesi yok oluyor. Evet, bir zamanlar çok sevmiştim ama sevgi böyle bir şey değil. Çiçek gibi, eğer ona bakarsanız ve sevginizi verirseniz güzelleşir, bakmazsanız solar gider. Benim ona olan sevgim de soldu gitti. Hayatınızda bir kere değil, birkaç kez aşık olduğumuza inanırım. Aslında aşk tektir, bir kere olur ama birkaç kez aşık oluruz. Kafanızı karıştırmış olabilirim lakin şöyle ki, her hayatınıza aldığınız ve çok çok sevdiğiniz insana aşık olduğunuzu sanarsınız, sonra başkası girer ve dersiniz ki, "ben onu meğer sevmemişim, aşk buymuş!" Böyle böyle sürer gider ta ki daha da yerini dolduramayacak birini bulana kadar. Kim bilir bu satırları okurken sizin aklınızdan kim geçiyordur. Güzel şey aşık olmak, acı çekiyorsunuz daha güzeli var mı! Konudan saptım mı yoksa farkında olmadan biraz, her neyse sizi seviyorum, şimdi dönelim bakalım nerede kaldıysak artık. İleride bahsederim belki çünkü şu an tam olarak zaman yolculuğuna çıkamadım, affedin.
Bir şarkıya iki adamı sığdırabilir misiniz? Biri size o şarkıda acı çektirmişken, diğeriyle o şarkıda sevişmişsiniz. Nasıl yaptım bilmiyorum ama bir şarkıya iki adamı sığdırmıştım. Bunun sebebi, benim acımın üstü kapanmıştı. Hayatımdaki acı çektiğim anlar için mutluyum, gurur duyuyorum yaralarımla. Yazacak bir şeyler kafamda dönüyorsa eğer her şeyi, aşık olduğum adamlara, çektiğim acılara, bana o acıları çektiren insanlara borçluyum. Teşekkür ederim. Pollyanna'cılık iyidir!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daldan Dala
ChickLitKafamda dönen milyonlarca kelimeyi, toparlayıp cümleler haline getirmeye çalışırken, dökülen şeyleri sizlerle paylaşmak istediğim için burada bulunmaktayım. Hayattaki en önemli, değerli ve geri dönüşü olmayan tek şey zaman. Kaybettiğiniz süre size b...