Çarpmanın ektikisiyle Bulum yere düşmüştü ve paçalı donu açılmıştı. Bulum hızla pacalı donunu gizlemeye çalışıyordu. Bunu gören Pepe içinden 'ne kadar da paçalı donunu örtmeye çalışan namuslu gud görl bir kız' demiş. Bu sırada Bulum paçalı donunu azda olsa örtmüş kalkmaya çalışıyordu. Pepe Bulum'un kalkmasına yardım etmek için elini uzattığında bulum Pepe'nin eline baktı ve elini Pepe'ye doğru uzattı.
Bu sırada olayları uzaktan izleyen Bulum'un yeni sevgilisi Sıkayt bu hareketin üzerine sinirlenir ve koşarak Pepe'yi yakasından tutup iter. Yere düşen Pepe iyice sinirlenir ve ayağa kalkar Sıkaytın kafasına uçan tekme atar. Bu duruma sinirlenen Sıkayt Pepe'yi uzağa itmek için hızla ona vurur bu durmadan etilenen pepe çok uzaklara kadar sürüklenmişti. Pepe altta kalmamak için hızla yerden kalktı ve en uzaktan çok uzaklardan sıkayt'a vurmak için özel uçan tekme hareketini yaptı. Dönerek Sıkayt'a vuran pepe gururla çürük diş smileyini yaptı. Bu sırada Sıkayt yerden yavaşca toparlanarak kalktı etrafa bi göz attıktan sonra son çaresi olan 'darukon yumruk' denilen özel hareketini yaptı. Bu hareketin üzerine pepe daha çok sinirlenmişti. Pepe özel silah olarak kullandığı fuşya renkli kundurasının ayağında kalan eşini çıkarıp büyük bir hızla Sıkayt'a doğru fırlattı.
Bu sırada okulun müdürü olayı uzaktan görüp "noliyyy lan ordaa" diye bağırmıştı. Bağırmanın etkisiyle havadaki fuşya kundura olduğu yerde durup yere düştü.
Herkes gözlerini pardi cibi açmış fuşya renkli kundura ayakkabıya bakıyordu. Müdür Bhey"Dağılın uleyn." diye bağırdı.
Pepe fuşya renkli ayakkabılarını da alarak oradan hızla uzaklaştı.Sıkayt,Bulumun paçalı donunu kapatıp onu kaldırdı ve Bulumu tuttuğu gibi çekiştirmeye başladı.Koluna bakan bulum acımamasına rağmen kendini bed boy seksi kötü çocuk hikâyelerinde hissettiği için "Yapma Sıkayt,bırak Sıkayt,kolumu acıtıyorsun Sıkayt." Nidaları atıyordu.
Orospu gibi bağırmaya devam eden Bulumun ağzına Sıkayt,beden dersinden kalma olan çorabını yerleştirdi.Çorabın tadını alan Bulum uzun süre sessiz kaldı.
Pepe bu olayın üstüne daha fazla Sukulda kalmak istemedi ve iki beygir gücündeki ittirgitine atladı.Yol boyunca dalgın giden pepe karşıdan gelen kayyu'yu görmemişti bile.İki beygir gücündeki ittirgitlerin çarpışması sonucu herkes bir köşeye savrulmuştu.Sinirle ayağa kalkan pepe "Lan gavat sen o ehliyeti kasaptan mı aldın!? Sana ittirgit sürmeyi anan mı öğretti!???"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yha Pepe .s.s
Non-FictionPepe= haşin bed boy,seksi kötü çocuk olarak bütün evde nam salmış bir erqeq Heydi=Masum köylü kızı gud görl olarak bütün dünyaya dedesinin bir tanesi olarak nam salmış bir qız Bu kadan farklı iki insanın bir aşk hikâyesi oluşturması ya komik olur ya...