Vosvos

500 48 63
                                    


Toplantı boyunca çoşkun dedenin gözleri bustiyer giyen Şukufe nenenin üzerindeydi.Bunu fark eden Şukufe nene ,Çoşkun dedeye çılgın bakışlar atıyordu.Bu bakışmalarla geçen toplantı artık sona ermişti.Bunu fırsat bilen çoşkun dede soluğu Şukufe nenenin yanında aldı.

"Mrb büstiyer giyen güzel bağyan."

Şukufe nene büstiyerini göğüs altından tutarak hunharca yukarıya doğru ittirdi ve çoşkun dedeye göz kırptı."Ay şeçerum çok tatlusun inşallah komaya girmem."

"İltifanıtız için teşekkür ederim laz kızı hanım.Benimle oralet içmeye ne dersiniz?"

"Uuuiyy oralet dedun celmezmiyim hayde cidelum.Ama paralar senden ha?"

"Tabbi laz kızı hanım bayan.Hesabı ben öderim,buyrun önden."

Bu konuşmanın ardından Şukufe nene ve çoşkun dede okulun iki sokak aşağısında ki kıraathaneye giderler...

Kıraathaneye vardıklarında çoşkun dede centilmen olarak kapıyı Şukufe neneye açtı.Şukufe nene bu ince harekete ayılıp bayılarak içeriye girdi.İçeri girdiklerinde çoşkun dede iki portakallı oralet ısmarladı.

Oraletler geldiğinde Şukufe nene oraleti eline aldı ve seksi bakışlarını çoşkun dedeye atarken "liüfüf" diye ilk yudumunu aldı.

Bu hareket karşısında çoşkun dede baygın bakışlarla Şukufe neneye bakmaya başladı.

Şukufe nene ikinci yudumunu almadan önce coşkun dedeye dönüp bardağına dil attı.Bu hareketin üzerine coşkun dede bacaklarını birbirine bastırdı.Haşin ve bir o kadar seksi yudumlar ardı ardına gelirken artık kalkma vakti gelmişti.

Coşkun dede hesabı ödemek için elini cebine attı. Cebinden bir 50€ sekiz tane de 200€ çıkdı.Bozuk olmadığını görünce elini diğer cebine attı ve ordan 3€ birde prezervatif çıkardı.

Coşkun dede prezervatifi hemen cebine
tıkarken Şukufe nene kıkırdıyordu.

Coşkun dedenin yanakları Şenpaze poposunun rengini almıştı. Şukufe gülerek konuştu.

"Ay bebişkom utanma da,bu gibi şeyler herkesun başına celebilur."

Coşkun dede birşey söylemeden 3€ masanın üzerine salladı.

"Güzel kürklü Şukufe,kalkalım mı böceğim?"

Şukufe nene işaret parmağını durağına götürerek dişledi."nereye gudeceğuz da?" dedi.

Çoşkun dede iyice sınıra ulaşmıştı.Daha fazla dayanamayacaktı."bizim eve gidelim"dedi.

Kıraathaneden kalkarak coşkun dedenin okulun oraya park ettiği vosvosa bindiler.

#######

Sabah erken saatlerde kalkan pepe kahvaltı için alt kattaki mutfağa indi.Kahvaltıyı hazır görmeyen pepe dellenmişti.Hızla nenesinin odasına çıkan pepe merdivenin orta kısmına gelince ayağı takıldı ve merdivenden yuvarlandı.Yerden kalkan pepe sinirle merdivene döndü ve;

"Napaysun ya!? Bir rahat durmadun bokiyen.Bırakta çikayim yukari.Ahanda atti laz damarum" dedi.

Şizofren gibi merdivenle konuşan pepe sonunda üst kata babanesinin odasına çıkmıştı.Kapıyı açan pepe,Şukufe neneyi orda göremeyince tekrar dellendi.Odasına gidip Ayfon 6 plus gold 3200€ değerindeki telefonunu eline aldı.Telefonda babanesinin numarasını çeviren pepe sinirini yatıştırmak için bir sıgara yaktı. Sigarası biterken hala telefon açılmamıştı.

Pepe sinirden sigarasını kolunda söndürdü ve Camel paketinden yeni bir tane çıkardı.Telefon açılmayınca mekşın göndermeye karar verdi.

Gönderen:pepe
Kime:Bubane

"Burnina osurduğumun karisi, neresun sen açluktan eldurmami çalişisun sen beni ceberiyim mi oni mi istisun hemen eve gel! Çabuk dedum sağa!"

Pepe ayfonunu göt cebine koyarak kapıya ilerledi.Sonra kafasında ampul yandı.Babanesinin odasına geçip yatağa doğru ilerledi.yatağı kaldırıp elini altına doğru sürdü.Elinde bir sertlik hissedince piç similey attı.

"Ehehehehe demek eve celmessun ha.gösterurum ben sana eve gelmemenun cezasini."

Pepe yatağın altından çıkardığı bez parçasını açmaya başladı. Bez parçasının içinden 200 € çıkınca tekrar Piç similey attı.

Nenesinin tüm parasını alan pepe bu parayla nasıl bir piclik yapsam diye düşünmeye başladı. Pepe düşüne düşüne evden çıktı ve 2 beygir gücündeki ittirgitine atlayıp okula gitti.

Okula varınca kapının önünde heydiyi gördü. Hemen ittirgitini park edip havalı bir şekilde Heydi'nin yanına gitti.Pepe'yi gören Heydi'yi ateşler basmıştı. Yanaklarının yandığını hisseden heydi hemen başörtüsünü yüzünün sadece kalın ve bir o kadar da erkeksi kaşlarının görüneceği şekilde kapadı.

Bunun üzerine pepe kalın ve derinlerden gelen kadifemsi sesini kullanarak heydiye;

"Günaydın güzel yazmalı görl" dedi. Heydi utanarak sallandı.

"Yha gün aydıysa bundan sana ne yhani."

Tiki görl gibi konuşmaya çalışan heydi köylü kızı heydiyi bir kenara bırakmaya çalışmıştı.

Pepe bu beklenmedik tavrın karşısında güzel bir cevap vermek adına " Çoyli heydi da oldi tiki heydi,sicayim o muncurlara" dedi.

"Ayol sen benim ismimi nerden biliyorsun haşin bakışlı uşak" pepe tam ağzını açmış konusacakken ittirgitinin sirenleri çalmaya başladı.

Adeta bir ambulansı andıran siren sesleri pepenin kulağını delip geçmişti, kalbi sıkışan pepe ittirgitine doğru bir leopar hayır bir gergedan evet evet bir çita gibi hızla koştu.

Heydi anlamsız bakışlarla koşan pepenin güzel yuvarlak ve çıkık götüne bakakaldı.





Yha Pepe .s.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin