Dambıl

400 39 26
                                    

Tenefüs zili çalınca pepe LC wakiki poşetini sıranın altından kaptığı gibi soyunma odasına gitti.

"Hayat bana vaykiki vay vayy,hayat bana vaykiki vay vaoyyy heoyy." diyerek soyunma odasına dalan pepe bulduğu ilk boş kabine girdi.

Anında soyunup içlikleriyle öylece kaldı. Wakiki şarkısını söyleye söyleye kırmızı hamılını üzerine geçirdi.Meşhur moda programlarından öğrendiği gibi bir pacasını dizinin üstüne diğerini ise ayak bileğinin biraz üstüne doğru kıvırdı.

Muhteşem beyazlıktaki coraplarını dizine kadar çeken pepe,fuşya kramponlarını giymeye hazırdı.

Kramponları giydikten sonra siyah V yaka tişörtünü giydi.Wakiki poşetinin dibinden sol anahtarı şeklindeki kolyesini alıp taktı.

Üzerine altın sarısı çizgili siyah Adidas polarını giydi.Son olarak poşetin içinden limon çıkarıp eline sıktı ve saçlarını yana doğru düzgünce yatırdı. ardından da küçük taragıyla taradı.

"Öff be amma da fiyaka oldim Haa."

Pepe soyunma odasından çıkarak spor salonuna doğru ilerledi.

Pepe salona girdiğinde fuşya topuklu ayakkabılarıyla at gibi oradan oraya koşuşturan heydiyi gördü.

Heydiyi şöyle bir süzdü pepe.

Üstten bir siyah üstlük ve beyaz hırka giymişti.Altan ise kırmızı hamıl eşortman giymişti. Altlığının paçalarını gökkuşağı rengindeki çoraplarının içine koymuş ve kırmızı hamılının üzerine bol çiçekli dizinin iki cm aşağısında biten basma etek giymişti.Alttan ise fuşya topuklularını tercih etmişti.

Pepe kusmamak için hemen gözlerini Heydi'nin üzerinden çekti.

"Bir ara habu heydiye moda dersi vermeliyim".

Spor salonunun bir köşesinde duran dambıllar pepenin gözlerine ışık yolluyordu.

Pepe böğrünü gererek dambıllara doğru yürüdü.

Bir eline iki tambılı alan pepe salonun ortasına geçmeye hazırlanırken,dambıllar yere adeta bir torpil etkisi yaratarak düşmüştü.

Bunu gören alev kafalı çocuk hızla pepenin yanına koştu.Ona sarıldı ve " Korkma,burdayım geçti sakin ol" diyerek baş parmağını dudağına uzattı.

"Şşşş sus,konuşmana gerek yok,sakinleşş" diyerek teselli etmeye başladı.

Bu tepkiyi gören heydi bir hışımla spor salonundan çıktı ve hızla nalını düşürmüş at gibi koşmaya başladı.

Yha Pepe .s.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin