Gay da nedu

883 69 288
                                    

Kayyu,Pepe'ye sikici bakışlar atarken Pepe ittirgitini yerden kaldırıyordu.İttirgitini kaldıran Pepe,Kayyu'yla yumruklarının konuştuğu bir kavga yapmayı planlarken kel kafasını ve masum yüzünü görünce vazgeçti.

Kayyu ittirgitinin tekerleğine baktı ve ağlamaya başladı.Onun bu halini gören Pepe,Kayyu'yu bir hışımla kollarının arasına çekti.Saçları olmadığı için Kayyu'nun kel başını sevmekte olan Pepe onun bu haline çok üzülmüştü.

"Tamam,gecti yavrum.Burdayım bak burdayım." diye Kayu'yu avutmaya çalışan Pepe'nin kollarından kurtulan Kayyu:

"Ohhğh Amk gay çıktı bu.Olm biz seksiy kötü cocuk,bed boy masallarında ki aşıklar mıyız? Ne bu şekil şukullar,gavurun tohumu!?"

"Gay da nedu.öyle bi cufur mi var .Atturma benum laz damarumi,komiyayim o burna."

"Yok abi ne küfürü yha,O bir iltifat.Ben senin gibi bed boy seksiy kötü çocuk abiye küfür edermiyim hiç?"

"Ha ula ben seni hayin sewdum.İltifatına yandugumun oğli,Hadi sana bi oralet ismarliyayim."

Boylelukle pepe ve kayyu oralet içma giderler.

*******

Sanayide Kayyu'nun ittirgitinin tekerleğinin yapılmasını bekleyen pepeler,çaycıya iki oralet söylemişti.

Oraletler geldiğinde Pepe ve Kayyu koyu bir sohbetdeydi.Oraletlerin bitmesiyle ittirgitin tamiri de bitmişti. İki dostun artık ayrılma vakti gelmişti.

İki beygir gücündeki ittirgitine atlayan Pepe hızla eve gidiyordu.Tabi onu evde sinirle bekleyen babaannesinden habersizdi.

Eve gelen Pepe ittirgitini evin köpek kulübesine parkedip güzelce kapısını kapattı-Çalınır falan aman Allah'ım!! Tanrım eğer çalınırsa okula nasıl gider!! -

Pepe en sevdiği şarkıyı söyleyerek eve girer."NE-ZA-FE-RİN-DEN-BAH-SE-Dİ-YOR-SUN-SEN-SA-VAŞ-LA-AŞK-I-KAR.."Tam şarkının en güzel yerine geldiğinde pepenin kafasına terlik iner.

"Ya bubane ne edisun."

"Bok kokinanun yavrisi,okulda ne bok yedunda aradiler beni.Sen çimsun da hocana atar edip cidisun mika baş."

"Kofi baş hocanun dedugune bakıp beni darlaysun bubane, yakişimi sa he yakişimi..."

"Ergen cibi konuşma benla.okulun ilk günü beni arayler,senun okuma niyetun yok ki gidisun serseriluk etma.Senun baban da boyleydi."

"İftira atayler ba,sen zaten hep beni ez hiç dema bi dinlim oni,bi derdi mi var ne olmuş ne bitmis, ama yok hep Pepe serseri,hep Pepe gangaster."

Pepe bu olayın üzerine ağlayarak odaya çıkar.-ağlamakta oldi moda bokiyen jxnsjnsjsn-

Pepe'nin ağlamasına şaşıran babaannesi uzun süre arkasından bakakaldı.Pepenin ardından onun odasına gitti.Pepe yorganı kafasına kadar çekmiş ağlıyordu. Onun bu durumuna üzülen babaannesi patlattı ninniyi.

"Küçük Pepe
Küçük Pepe
Kunduran nerede
Kunduram fuşya
Kunduram fuşya
Gezerim barlarda

Küçük Pepe
Küçük Pepe
İttirgit nerede
İki beygirim var
İki beygirim var
Gezerim köylerde

~Pazartesi okul var ya la ;-; daha tatile dün girmistik ;-;

Yha Pepe .s.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin