13

200 16 9
                                    

Pepe çatalla tabaktaki zeytini yakalamaya çalışırken babanesi öğürmeye başladı.

"Bubane git git içeri git kuscasun buralari."

Pepe hemen saydırmaya başlayınca babanesi masadan kalktı.

Pepe elindeki çatalı atıp ,eliyle zeytini tabaktan alıp ağzına attı.Çekirdeği fuff diye ağzından uçurdu.

"Oh be dünya varmış o ne öyle sosyeteler gibi.Çatalla zeytin mi yiyilur da" Masadan kalktı, çantasını omzuna taktı evden çıkarken para almadığını fark etti.

"Bubaneeee para ver bağa " Ses gelmeyince bidaha bağırdı.

"Bubaneee"

"Ulan bir dur da uşağum celirum."

Babanesi banyodan çıktı pepenin yanına gelince sordu;

"Ne kadar istiysun de bakayım"

"Ne bileyim bubane ver işte bişeler.Ya da durr 50 lira versana bubane kayuyla bi şeyler yeruz belki"

Etrafında mor halkalar oluşan gözlerini açtı babanesi "Uiyyyyy kayu da kimdu da,Hesap ver bakayım bana."

Pepe ağzını açmış konuşacak iken,babanesi tekrar konuştu"Uiyyy yoksa sevgilun midu da !!! Vay bizum kerataya bakk ,gelunimi getur da tanişalum oğlum"

Pepe elini saçına daldırdı,hacı şakirin o mis kokusu eve doluştu

"Bubane ne diysun sen he? Kayu uşaktur uşak ayni benum gibi onun da pipisi var bubane."

"Vuuuuyy Ben Ne-re-le-re  gi-de-yim bu a-ci-yi ba-na  na-sil  ya -şa-tur-sunnn lililililil Dogriyi söyle pepe uşaklardan mi hoşlaniysun oğlum bak kizmicam hadi dogriyi söyle"

Pepe sinirle nefesini dışarı verdi "babane bi fuzuli konuşma da ne hoşlanmasi ne diysun ben anlamayrum ki senun dilunden ,hadi para ver ba hadi hadii"

Babanesi eğilerek paçalı donunu çorabının içinden çıkardı ,çorabının içinden de bir 50lik çıkartıp burnuna götürdü"oh oh bak pepe gül kokulu para başka biyerde bulamassun ha"

Parayı pepenin ön cebine sıkıştırırken söylendi" Geç gelma ,sarhoş olma ,tayu  midur kayu midur neysa ondan uzak dur uşam bak pipisi olanlara güven olmaz uşam"

Pepe babanesinin eline vurarak ondan uzaklaştı" Ya bubane bi dur da Allahuni seviysan."

Pepe cümlesini bitirmesiyle babanesi cevap dahi veremeden banyoya koştu

"Bu karida var bi şeyler yakında çıkar kokusu" diye mırıldandı.

Kapıdan çıkarken babanesinin cebine tıkıştırdığı parayı çıkartıp kokladı.

"Uiyyyyyy" pepenin bir anlığına gözleri karardı.

"Bu nedu bole çorabun içine fare mi gebermiş da oyy oyyy "

Parayı giydiği gömleğin cebine soktu.

"Neysa para paradur bokta koksa öper başuma korum oni ben"

Pepe konuşa konuşa ittirgitini bağladığı köpek kulübesinden çözdü.

Pepe konuşa konuşa ittirgitini bağladığı köpek kulübesinden çözdü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm çok mu kısa oldu ne

Yha Pepe .s.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin