Kareli mendil

422 33 61
                                    

Heydi hızla salondan çıkarken topuklu fuşya ayakkabısının tekini üst kata çıkan merdivenin 5.basamağında düşürdü. Diğerini de çıkarıp en üst basamağa bıraktı.Beyaz coraplarıyla hızla koşan heydi koridorun sonundaki duvarın dibine eğilip kedi gibi ağlamaya başladı.

"Miyavvv,miyağğğvvv ,miyavvvvdvdv!!"

Pepe derinliklerden gelen bu sesi işitir " mart ayı daha gelmeden hangi gonca gül kedinin ırzına giriyor acaba" dedi.

"Ben seğni cogk sevmistim pepeğğ ,sen neden bağna miyağğuu yaptın miyağgvv"

Pepe duyduklarına şok olmuş ve anlamamıştı.sesin geldiği koridora hızlı adımlarla topukları götüne vura vura ilerledi.Koridora vardığında Heydi'nin mahvoluşunu gördü. Heydi duvarın dibine çökmüş başını avuclarına yaslamış gözlerini kapatmış miyavlıyordu.Pepenin hayran hayran bakışları ,Heydi'nin burnundaki sümüklere kaydı ve o an içinden Heydi'nin sümüklerini yalamak geldi.Ahh ne kadar da fantezikti.

Cebindeki kareli mendili çıkartarak Heydi'nin yanına gitti.elindeki mendili Heydi'nin burnundaki baloncuk olmuş sümüge sürdü.

"Ha heydi şimdi hönkür bakayım."

Heydi,pepeden destek alınca 7 buçuk deprem şiddetinde hönkürdü.

"Hiağğğğg"

"Dur la dur dur."

Heydi'nin sümükleri mendili geçince pepe daha fazla dayanamarak cıyaklamıstı.

Pepe sümüklü mendili kenara fırlattıktan sonra çaktırmadan elini hamıl eşorfmanına sürdü.

Götünü duvara dayayarak yere sindi.

"Ee heydi anlat bakayim niye ağlaysun da"

Heydi kollarını birbirine sardı ve burnunu siddetlice çekti.artık sümükleri midesindeydi.

"Bananeh bananeh"

Pepe foo'layarak "beni mi seviyorsunn he çakall" diye sordu

Heydi'nin kalbi saniyede 31 kere atmaya başlamıştı. "Hı-hı" diyebildi sadece.

Pepe elini Heydi'nin hafif sakallı yüzüne koydu"Bak heydi ben bir bed boy kötü çocuğum. Benim sevgilim olmaz,ben sadece eğlencesine takılırım." dedi.

Heydi'nin gözleri tekrardan dolmaya başlamıştı. "Kusura bakma heydi hanımcım,senin beyazının içindeki siyah leke olamam ben "

Pepe Heydi'nin yanından kalktı.poposunun arasına giren eşorfmanını dışarı çıkardı ve spor salonuna döndü.

Heydi koridorda adım adım yürüyen pepee'nin dolgun ve çıkık götüne bakakalmıstı yinee..

Pepenin merdivenlerden inmesiyle yerden kalkan heydi ,pepenin kenara attığı sümüklü kareli mendili alıp kızlar tuvaletine doğru hızla koştu.

Lavabonun üzerinde duran tezek aromalı sabunla sümüklü kareli mendili yıkamaya başladı.

Sümükler kareli mendile katran gibi yapışmıştır.suyu son bölüme kadar açan heydi sümüklerin ahenkle havada dans etmelerini izliyorken yine göz yaşlarını tutamadı.

"Miyağğv ,miyağğvsvsvgvvvvv "

Müdür abdürrezzak kıllıbacak Bey öğrencilerin bir kediye tecavüz ettiğini düşünerek hayvan gibi lavaboya daldı.

"Hangi piçovenk oğlu o kedinin ırzına geçiyor lan !??"

Heydi sümüklü ve ıslak mendili kapıdan içeri dalan ve onu çok korkutan müdüre firlatır.

Bu olayın sonunda heydi müdürün kızgın bakışlarıyla karşı karşıya kalır.

Yha Pepe .s.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin