14

215 18 13
                                    

Pepe okula giderken yolda Kayu'ya rastlamış ve okul çıkışında yemek yemeleri için onu zorlamıştı.Kayu istememişti pepenin ona göstermiş olduğu yumruğu ile ağzına fermuar çekmiş ve kabul etmişti.

Pepe ise olabildiğince yavaş gelmiş ve derse geç kalmıştı.

Kapıyı tıklatmadan içeri dalan pepe yerin dibine girmek istedi.'Ula keşke biraz daha geç geleydum da 'diye geçirdi içinden.

Çünkü matematik öğretmenleri Nam-ı diğer 'Cosinüs Bey' verdiği ödevleri kontrol ediyordu.

'Hohoho pepe yavrum tam zamanında geldin geç bakalım yerine,şu arkadaşlarına da bakıp geliyorum."

Matematik öğretmenleri etrafa piç similey atarken pepe poflayarak yerine geçti.

Pepe Joni'nin yanına geçip oturdu.

"Pepecigim noldu minik kuşum neden geç kaldın?"

Pepe ellerini yukarıya doğru açarak sabır diledi.Vücudunu Joni'ye döndürerek konuştu.

"Bak kırmizi kafa bu deduklerun hiç hoşuma gitmey bilesun"

Joni çenesini eline dayayarak konuştu.

"Hangi dediklerim kuşum"

"Yav bana kuşum deme,kuş falan yok bi kuş vardı onu da 'Nutella' Hanımcım öldürdü.Anlaymisun beni kuş öldü ,geberdi,kuş pufff. Tobe Tobe rahatsuzsun sen arkadaşum ya."

Joni görünmez gözyaşlarını elinin tersiyle sildi "Pepe bak kalbimi kırıyorsun canım,hem o Nutella değil nurella.O arkadaşım kelimesi de ne öyle küfür gibi,Sen beni arkadaşın olarak mı görüyorsun pepe?"

Joni gözlerini saniyede 2121221 defa kırpıştırarak pepenin gözlerinin içine baktı.

"Vuuhh ya ne olarak görciydum seni?"

Joni işaret parmağını pepenin gözüne sokarcasına hareket ettirdi.

"Sen pepe duygularımla nasıl oynarsınn,Hani beni seviyordun? Hani bu yaz evlenecekdik?Hani bir sürü çocuk edecektik?"Joni ellerini vücuduna sarıp devam etti." Hepsi vücudum içindi değil mi ,söylee pis köppekk!"

Matematik öğretmenlerinin Joni'nin kafasına tebeşir atmasıyla sınıfta bir sessizlik oluştu.

"Ne konuşuyorsunuz siz ordaaa ! Konuşacağınıza sinüs ve cosinüse çalışın sizi tembel tenekeler! Pepe çıkar sende ödevini!!!"

Pepe çıkaracak ödevi olmadığı için hareket etmeden bekledi.O sırada kendisine öpücük atan Heydi'yi fark etti.

Pepe tiskinerek baktı Heydi'ye.

Cosinüs Bey gelip elindeki cetvelle Pepenin kafasına vurdu.

"Çıkar bakayım ödevini."

Pepe boş boş hocasına baktı.

"Yapmadın dimi? Umarım geçerli bir sebebin vardır. Yoksa ne olacağını biliyorsun pepe."

"Hojam şimdi şöyle oldu ,dün gece elektrikler gidince işt.."
Pepe cümlesini tamamlayamadan hocası sözünü kesti.

"7 yıldır öğretmenim aynı yalanı duymaktan bıktım ,çabuk kalk cezanı çekeceksin "

Heydi sıradan uçup hocanın yanına geldi "hocam nolur pepeye vereceğiniz cezayı bana verin."

"Heydi geç yerine yavrum pepe cezasını çekmeli ki bir daha yapmasın."

O sırada sınıfa tarih öğretmenleri şarkı söyleyerek girdi."Heppimizz gardaşızz bu kavga ne diiiyee."

Matematik hocasının gözleri parlarken çoktan Pepe'yi unutmuş hafta sonu evleneceği kadının yanına gidiyordu.

"Hoş geldin Cosinüsüm."

"Hoş buldum Balkan savaşım benim ,Toplantı varmış da sana haber vermek için geldim. Hadi gidelim."

Öğrencilere dönerek söyledi"Çocuklar öğleye kadar ders olmayacaktır bilginize.Gidelim oğul oğul sülexmanım..." matematik hocasının elini tutarak sınıftan çıktılar.

Pepe rahatlayarak derin bir nefes verdi.

Joni kolunu dürtünce sinirle ona döndü.

"Yav ne ne?"

Joni üzülerek parmağıyla cebini gösterdi. "Telefonun çalıyor duygularımla oynayan pepe."

"Yav çaktuk yeminle çaktuk ya,Nerde bi deli var gelur bulur beni"

Pepe cebinden telefonu çıkarıp kulağına götürdü.

"Ağlo."

"Alo? Pepe Fındıkkıran ile mi görüşüyorum acaba?"

"He he ben Pepe da sen kimsun da numaran kayitli değil."

"Efendim ben hastaneden arıyorum babaanneniz Şüküfe Fındıkkıran şuan hastanemizde ve sizi aramamızı istedi lütfen buraya gelir misiniz?"

"Tamam tamam ben hemen celirumm."

Pepe telefonu cebine koyarak hızla sıradan kalktı.

Kapıdan çıkarken heydi hemen yanına geldi"pepeğğ bende gelcem nereye gidiyorsun?"

Ruh-i gül, heydi'nin dediğini duyar duymaz o da ayaklandı.
Heydi'ye 'Pepe benim sana kaptırmam bakışları' atarken Pepe'nin yanında koşmaya başladı.

Pepe ittirgitini cözünce Ruh-i gül hemen arkasına atladı.

"Yaa Ruh-i kalk şurdan oraya ben oturcam.Kalk diyorum sana!"

Pepe hemen hastaneye gitmesi gerekirken bide bunlarla uğraşıyordu.

"Heydi kasaya atla sende hadi cidelum biran once da!"

Pepe sinirle söyleyince heydi dediğini yapıp kasaya atladı.Üçü birlikte hastane yoluna koyuldular

Üçü birlikte hastane yoluna koyuldular

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yha Pepe .s.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin