~1 Hafta sonra~
Herkes yeni bir sayfa açmak ister.Ama bazılarının acıları,anıları öyle büyüktür ki sayfa açmak değil defteri değiştirmek gerekir.Eylül her gece gözlerini kapattığında hep aynı şeyleri görüyordu.Kaybettiği yıllarını,elleri bağlı geçen günlerini ve acı içinde geçirdiği her saniyeleri.
Aylin'de hapise atılmıştı.Ama Burak denen adam hala dışarıdaydı.Onu bulamamışlardı polisler,Aylin polislere hiçbirşey anlatmamaya kararlıydı.
Sabahın ilk ışıkları ile Ada kan ter içinde yatağından hızlıca kalktı.Gördüğü kabus onu derinden etkilemişti.Su içmek için yatağından kalktı ve mutfağa doğru gitti.
Mutfağa girmesiyle kokması bir oldu.Karşısında Burak duruyordu."Hoş geldin "dedi Burak sessiz bir şekilde."K-kimsi..."derken Burak Ada'nın lafını kesip cümlesine devam etti."Ben Burak,Aylin'le birlikte gömdüğünüz kadının kocasıyım.
"N-ne cesedi?"diye sordu Aylin ama sonra Aylin,Zeynep ve onun gömdüğü ceset aklına geldi."Ben onun kim olduğunu bilmiyordum"dedi Ada."Orası beni hiç ilgilendirmez ama onu siz öldürdünüz"dedi sinirli bir şekilde."Aylin o yüzden benimle çalışmak zorunda kaldı".
"Eylül'ü nereden tanıyorsun?"diye sordu Ada.O sırada Ada'nın annesi"Ada! Uyandın mı?"diye bağırdı içeriden.Burak sesi duyar duymaz açık pencereden atladı ve kaçtı.Melisa çoktan uyanmıştı.Ama yatağında uzanıp tavanı izliyordu.Hem eskileri düşünüyor hemde kafasına takılan birşeyin nedeninj arıyordu.Ama bu öyle zor bir şeydi ki kendisinin cevap veremeyeceği kadar zordu..Eylül ve Orkun son bir haftadır.Çok samimilerdi.Melisa'da buna kendi çapında bir neden arıyordu.Ama bunu Orkun'a sormaktan başka çaresi yoktu.
Mert Eylül'e kavuşmanın keyfini yaşıyordu.Ama aklında hala bunu kimin ve niçin yaptığını merak ediyordu.O sırada mesaj geldi.
Gönderen:Melisa
Hazır on beş gün tatil varken buluşalım mı? Diğerlerine de haber ver.Mert Melisa'ya"Tamam"diye cevap verip üstünü giyinmeye başladı.
Dışarı çıkmadan önce herkese mesaj attı ve buluşacakları yeri söyledi."Nerde kaldı bunlar ya"diye sordu Melisa.Mert,Melisa,Ada ve Serkan Orkun ve Eylül'ü bekliyorlardı.
Orkun ve Eylül sahilde bir bankta oturmuşlardı.Dalgalar kayalara çarpıyor,Güneş soğuk havayı yenmeye çalışıyordu.Etrafta sadece rüzgar sesi vardı.Sezssizliği ilk Eylül bozdu."Ne söyleyeceksin?"diye sordu."Unuttun beni değil mi?"dedi Orkun."Hayır,unutmadım ama hatırlamak istemiyorum"dedi."Bende unutmak istemiyorum"dedi Orkun.Ve Eylül'e dönüp elini tuttu."Bana neden söylemedin kaçırıldığını?"diye sordu Orkun.Eylül elini hızla
çekti."Söyleyemezdim"dedi Eylül ve oturduğu yerden kalkıp buluşma yerine doğru gitmeye başladı.Orkun'da bir süre dalgalara baktıktan sonra o da buluşmaya yerine doğru gitmeye başladı."Sonunda gelebildiniz"dedi Serkan."Evet hakikaten nerede kaldınız?"diye sordu Melisa."Ben annemden zor izin aldım"diyerek kurtuldu işin içinden.Orkun da"Bizim ev biraz uzak o yüzden biraz geciktim"dedi.
"Neyse boşverin ya ne yapıyoruz?"diye sordu Mert."Evet bişeyler yapalım"dedi Eylül."Ben size söylemeyi unuttum,yarın ben ailemle birlikte tatile Uludağ'a gideceğiz"dedi Melisa."O zaman bende ailemle bir konuşayım zaten onlarda tatile gitmeyi düşünüyorlardı"dedi Mert.~1 gün sonra~
Melisa,Mert ve Ada'nın aileleri yakın arkadaşlardı.Bu yüzden otele Mert ve Ada'nın ailesi gelmiyorlardı onlara internetten biletlerini almışlardı.Melisa'nın ailesi geliyordu birtek.Ada plana sonradan dahil olmuştu."Herkes hazırsa herkes jipe atlasın"dedi Melisa.Melisa'nın annesi ve babası öne oturmuştu.Melisa,Mert ve Ada'da arkaya oturmuşlardı.Ve yola koyuldular."Ne güzel yine hep birlikteyiz"dedi Ada."Keşke Eylül'de gelseydi" dedi Mert yüzündeki gülümsemeyi düşürerek."Evet ya Orkun ve Serkan'a gelmedi,hadi Serkan'ın işleri vardı ama Orkun isim yok demişti"dedi Melisa.
Bir süre sonra herkes kendi halinde takılıyordu.Ada kafasını cama yaslamış kulaklıkla müzik dinliyordu.Mert kitap okuyor,Melisa'da hayaller kurarak yolu izliyordu.Şu an herkes mutluydu,herşey güzeldi ama kötüler sinsice köşelerini saklanmış ve avlarının kendilerine yakınlaşmasını bekliyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Kız
Mystery / Thriller01.12.2016 Gizem/Gerilim #60 Geceler her zaman tehlikelidir.Gecenin karanlığının başlaması ile tüm kötülükler için gün henüz yeni başlar.Bu hikayede bir gece başladı.Bir kişinin kocaman hayatı bir gecede değişebilir.Bu geceler o kadar güçlü olur ki...