Κεφάλαιο 1:Η συνάντηση

48 3 0
                                    


Καλώς την και ας άργησε!Συνήθως έρχεται να με δει στις οκτώ ακριβώς το πρωί,αλλά σήμερα ήρθε κατά τις οκτώ και μισή.Υποθέτω πως θα άργησε να ξυπνήσει.

Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια που με επισκέπτεται κάθε Σάββατο και Κυριακή μόνο δυο φορές έχει αργήσει...πάντα έτσι τυπική είναι η αδερφούλα μου,γιατί να αλλάξει τώρα;!Βέβαια πολλά έχουν αλλάξει αυτά τα δύο χρόνια,αλλά η Σόφη έχει μείνει το ίδιο συνεπής όπως ήταν.

Σήμερα μου φαίνεται κάπως διαφορετική από ότι συνήθως.Είναι πιο στεναχωρημένη,όχι ότι τις άλλες μέρες έτρεχε ανέμελη στα λιβάδια σαν τη Χάιντυ,αλλά σήμερα είναι περισσότερο από τις άλλες φορές.

Τα σημάδια που φανερώνουν τη θλίψη της και στα οποία βασίζω τα λεγόμενά μου είναι τα κόκκινα και πρησμένα από το κλάμα μάτια της,και τι δεν θα έδινα για να ξαναδώ αυτά τα μάτια να λάμπουν από ευτυχία και όχι να λαμπυρίζουν απλώς από τα δάκρυα που κρατούν εγκλωβισμένα και περιμένουν να τα ελευθερώσει!Επίσης, το σκυθρωπό περπάτημά της έντονο το σύρσιμο των ποδιών της αποτελούν στοιχεία της άθλιας ψυχολογικής της κατάστασης.

Ώπα,ώπα που πάει;!Δυο χρόνια τώρα ακόμα να μάθει τη νέα μου κατοικία!;

Εεεεεε Σόφη,Σοοοφη....πάει είναι χαμένη στον κόσμο της,πολύ κακό σημάδι αυτό!

Αααα να την κατάλαβε πως κατευθύνεται προς λάθος σπίτι!Κάνει στροφή και έρχεται σε εμένα!

"Γεια σου Ορέστη,τι κάνεις;Πως περνάς την ώρα σου;Ελπίζω οι καινούργιοι σου γείτονες να είναι ήσυχοι και να μη κάνουν ξέφρενα πάρτις μέχρι το πρωί και δε σε αφήνουν να κοιμηθείς;!",μου είπε κοιτάζοντας με ένα μειδίαμα τους δυο νέους τάφους,αυτόν απέναντι και αυτόν δίπλα στο δικό μου!

Της το παραδέχομαι ο σαρκασμός και το μπλάκ χιούμορ της έχουν μείνει αναλλοίωτα,όπως και η συνέπειά της.

Αααααα,ναι ξέχασα να αναφέρω πως είμαι νεκρός εδώ και δυο χρόνια,αλλά ας το πάρω από την αρχή!Με λένε Ορέστη και θα μείνω αιωνίως στα είκοσι δύο,εξαιτίας ενός μεθυσμένου μαλάκα που βγήκε από το αντίθετο ρεύμα,πριν δύο χρόνια,στέλνοντας με να συναντήσω τον Δημιουργό μου,αφού οι γιατροί,τελικά,δεν μπόρεσαν να κάνουν τίποτα για την εσωτερική μου αιμοραγία!Κατά τα άλλα είμαι μια χαρά,σφύζω απο ζωή και έχω επίσης και εγώ γαμάτο μπλακ χιούμορ!



Μέσα από τα μάτια τουWhere stories live. Discover now