Όπως έχω χιλιαναφέρει δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά απο τη Σόφη του χθες και του σήμερα.Είναι σχεδόν ίδια με λίγη παραπάνω δόση μελαγχολίας και λίγο πιο έντονη κατάθλιψη.
Και όμως μόλις θυμήθηκα κάτι που έχει αλλάξει και υπό άλλες συνθήκες θα είχε κάνει τον μπαμπά έξαλλο,το κάπνισμα!Δεν καπνίζει συστηματικά ούτε είναι καμία μπαφιάρα.Το άρχισε,γιατί λέει πως τη χαλαρώνει έστω και για λίγο.
Παλιά το Δουκάκι δεν θα έκανε καμία τέτοια μαλακία όσο και αν της έλεγαν ο,τι χαλαρώνει ή ο,τι αδυνατίζει.Ήξερε πως θα της κατέστρεφε τον οργανισμό,ακόμα το ξέρει αυτό και επιπλέον είχε το βόλλευ.Δεν θα μπορούσε να συνεχίσει να παίζει αν δεν μπορούσε να πάρει ανάσα απο την πίσσα που θα συσσωρευόταν στους πνεύμονες της.Αλλά βλέπετε το Δουκάκι παραιτήθηκε απο όλα,ακόμα και απο το πάθος του!Αυτό το πάθος του που την είχε οδηγήσει να αποπειραθεί να αυτοκτονήσει όταν της είπαν οτι δεν θα μπορούσε να ξαναπαίξει,εξαιτίας του χαμηλού της σωματικού βάρους και ήταν το ίδιο πάθος για το οποίο δέχτηκε να φάει πιο πολύ,όσο και αν το σιχαινόταν αυτό,και ο ίδιος λόγος για τον οποιον δεν έχασε για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα κιλά!Τώρα είχε φύγει ηττημένη απο την μάχη με την κατάθλιψη και είχε παρατήσει όλα τα όνειρα και τις ελπίδες της να εξελιχθεί στο μόνο πράμα που την ευχαριστούσε!
Αλλά πάλι πίσω στο θέμα του τσιγάρου!Το Δουκάκι το ξέρει πως αυτή η βλακεία να αρχίσει το κάπνισμα δεν την ωφελεί όσο και αν αισθάνεται πιο χαλαρή οταν καπνίζει!Επίσης ξέρει πως ο μπαμπάς θα απογοητευόταν αν το μάθαινε,και πράγματι είχε απογοητευτεί όταν το έμαθε,αλλά ήξερε πως δεν έπρεπε να την μαλώσει για αυτό το θέμα,τουλάχιστον όχι όσο είναι σε αυτή την κατάσταση,για αυτό έκανε και κάνει σαν να μην το ξέρει!
Όλο αυτό με το τσιγάρο επίσης την κάνει να αισθάνεται ακόμη πιο άσχημα!Δεν είναι λίγες οι φορές που μου λέει πως αισθάνεται ο,τι είναι μια τεράστια αποτυχία.Μια τεράστια μπάλα αποτυχίας που μόνο θλίψη ξέρει να προκαλεί!Πως θέλει πάρα πολύ να φύγει απο το σπίτι,γιατί δεν μπορεί να ζει άλλο με τους γονείς μας!Της είναι πολύ δύσκολο μου λέει ακόμα και να τους αντικρίζει μετά απο αυτό που τους έκανε,δηλαδή που όπως υποστηρίζει ήταν η αιτία για να πεθάνω!Αχ μικρή και βασανισμένη ψυχούλα!
Ξέρετε αν και είμαι και σωματικά και συναισθηματικά νεκρός πολλές φορές αυτή η εικόνα της αδερφούλας μου με στεναχωρεί!Με κάνει να θέλω να ζωντανέψω,έστω και για δέκα λεπτά για να της πω πως τίποτα απο όλα αυτά δεν ισχύει!Πως είναι ένα θαυμάσιο πλασματάκι,που οι γονείς του το λατρεύουν και πως όσο καιρό έζησα μαζί της με "γέμισε" περισσότερο με χαρά παρά με θλίψη!Αλλά βλέπετε δυστυχώς για τους ανθρώπους ισχύει ο νόμος του Y.O.L.O!
YOU ARE READING
Μέσα από τα μάτια του
Non-FictionΜια από τις εβδομαδιαίες σαββατιάτικες επισκέψεις της Σοφίας στον αδερφό της που θα καθορίσει τη συνέχεια της ζωής της ή το τέλος της!