Το Δουκάκι έναν μήνα πριν το πάρτι είχε φάει κόλλημα με ένα παιδί,το Δημήτρη!
Ήταν ένας φίλος μου.Τον είχα γνωρίσει στην ομάδα Μπάσκετ του Πανεπιστημίου μου.
Ο Δημήτρης ήταν και είναι καστανόξανθος,με πρασινογάλανα -στο χρώμα του νερού των εξωτικών θαλασσών-μάτια και τέλεια οδοντοστοιχία!Επίσης είναι και αρκετά ψηλός και γυμνασμένος με ευχάριστο χαρακτήρα και πολύ αστείος!Πραγματικά κομμένος και ραμμένος στα μέτρα της Σοφης!
Θυμάμαι την μέρα που τον γνώρισε.Ήταν σε έναν αγώνα Μπάσκετ που είχε έρθει να με δει,αμεσως κόλλησε μαζί του!
Τέλος πάντων!Το Δουκακι δε θεωρούσε πως ήταν αρκετά όμορφη για το Μήτσο και δεν μπορούσε να φανταστεί πως αυτός ο "θεός",όπως τον αποκαλούσε,θα ενδιαφερόταν για αυτήν,ειδικά μετά από την πρώην κοπέλα του τη Σια.Η Σια ήταν ψηλή,λεπτή,ξανθιά με γαλανά μάτια και σταρένια επιδερμίδα,πραγματικός κόμματος-μετά συγχωρήσεως για την έκφραση- και η αδερφή μου τρομερός στολκερ!
Φαντάζεστε,λοιπόν,την έκπληξή που της Σοφης,όταν ο Δημήτρης μας προσκάλεσε και τους δυο και το τονίζω και τους ΔΥΟ στο πάρτι του,δυο μέρες πριν το δυστύχημά μου!
Αρχικά,τρελάθηκε από τη χαρά της,όταν με άκουσε να της λέω πως ο Μήτσος μου είπε να την φέρω οπωσδήποτε στο πάρτι του!Μετά,βέβαια,άρχισε να αγχώνεται και να γεμίζει με ανασφάλεια.Θυμάμαι μου έλεγε "Αστο μωρέ,έτσι το είπε δεν το εννοούσε,δεν με θέλει στο πάρτι του,εμένα μια πατάτα!Σιγά μην εχω εγώ ελπίδες μετά τη Σια".Τελικά,αποφάσισε μια μέρα πριν το πάρτι πως δεν ήθελε να πάει και επειδή και εγώ βαριόμουν να πάω το δέχτηκα,χωρίς καμία αντίρρηση!
Όμως-αυτό έχω ξεχάσει να το αναφέρω-το Δουκακι είναι αρκετά αναποφάσιστο και οι αποφάσεις της ευμετάβλητες!
YOU ARE READING
Μέσα από τα μάτια του
Non-FictionΜια από τις εβδομαδιαίες σαββατιάτικες επισκέψεις της Σοφίας στον αδερφό της που θα καθορίσει τη συνέχεια της ζωής της ή το τέλος της!