Luhan son hazırlıklarını da yapıp oturdu koltuğuna. Kulaklıklarını takıp neden olduğunu bilmediği heyecanını bastırmak adına derin bir nefes aldı.
Gelen işaretle yayına başladıklarını anladığında kısa bir selamlamanın ardından bugünün konusunu açıkladı.
"Bugün sizlere bir şarkı söyleyeceğim. Ardından bana gelen mektuplar hakkında konuşacağım. Şarkıya başlamadan önce tüm mektuplar ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim."
Cümlelerini sıralarken gülümsemişti. Kendi şarkısından önce gelen mesajların birkaçını okudu ve bu sırada kendi şarkısına başlamadan başka bir şarkı açtı.
Fazlasıyla heyecanlanmıştı nedensizce. Bu yüzden şarkıya başlamadan önce başka bir şarkı açıp sakinleşmeyi diliyordu. Sadece ismini bildiği hayranından başkası değildi Luhan'ı bu kadar heyecanlandıran. Dudaklarını yalayıp su şişesini aldı eline ve kafasına dikti şişeyi.
Su şişesini kenara bıraktıktan sonra ellerini birbirine kenetleyip kütletti parmaklarını ve gülümsedi.
"Bugün...seni gördüğümü öğreneceksin."
~~~~~~~~~
Wu Yi Fan kahvesini yudumlarken radyo yayınını açmış, dinlemekten asla bıkmayacağı sesin sahibinin konuşmasını bekliyordu.
Saate baktığında yayının başlamasına sadece iki dakika kaldığını gördü.
Derin bir nefes alarak bir yudum daha aldı kahvesinden. Bu süre zarfında kendisi hakkında öğrendiği bir gerçek vardı Yi Fan'ın.
Kahve sakinleştiriyordu onu. Ne zaman heyecanlansa, yani ne zaman Leng Cai diye bilinen sunucunun sesini duysa, kahve ona iyi geliyordu. Daha doğrusu bedenini terk etmek istercesine atan kalbine...
"B-başladı m-mı?"
Kapının önünden gelen ses ile bakışlarını nefes nefese kalmış arkadaşına çevirdi.
"Hayır..." saatine baktı yeniden "Bir dakika kaldı. Sen...koştun mu?"
"Evet." nefesini düzene sokmaya çalıştı önce. Daha iyi olduğuna kanaat getirince devam etti cümlesine "Leng Cai dediğiniz ve seni bu kadar etkileyen şu radyo sunucusunun sesini merak ettim. Bilirsin, birini sadece bir kez görsem ve sesini sadece bir kez duysam bile insanları hemen tanıyabilirim. Belki kafeye gelir ve ben onu tanırım."
Yi Fan arkadaşının neredeyse imkansız olduğunu bildiği varsayımına sadece gülümsedi ve kafasını sallayıp karşısındaki koltuğu işaret etti oturması için.
Sehun ilerleyip kendini koltuğa attığında Yi Fan da oturmuştu.
Yayın başladığında Yi Fan'ın gözleri parlamıştı ve bu Sehun'un gözünden kaçmamıştı. Yi Fan'ı böyle görmek ilginçti onun için.
Çünkü karşısında oturan adam kendisinden başkasının mükemmel olmadığına inanan egoistin tekiydi.
Asla aşık olmayan, asla sevmeyen, burnu boyundan büyük olan biriydi Yi Fan ve onun şimdi bir erkeğin sadece sesinden etkilenip ona bu kadar kapılması fazla fazla ilginç geliyordu.
Luhan konuşmasını bitirip araya şarkı soktuğunda Yi Fan heyecanla konuşmaya başladı.
"Sehun duydun mu? Mektuplarla ilgili konuşacakmış. Belki de benimle ilgilidir. Belki benim mektuplarım bunu yapması için onu etkilemiştir."
Gülümsedi Sehun ve kafasını salladı.
Adını bile bilmedikleri bu çocuk ne yaptıysa iyi ki yapmıştı. Çünkü Sehun arkadaşını ilk kez gerçekten mutlu, yaşam dolu ve enerjik görüyordu.
~~~~~~~~
Yayına yeniden başladıklarında Luhan araya herhangi bir konuşma sokmadan direk kendi şarkısını söylemeye başladı derin bir nefes aldıktan sonra.
(Y/N: Medyadaki videoyu açabilirsiniz. 'She'leri He olarak düşünün.)
O(HE'S) benim siyah incim
O(HE'S) benim siyah incimHaritaya ihtiyacım yok
Kalbim sana yöneliyor
Yolun ilerisi tehlikeli olsa bile
Şimdi duramam
Aklımdan çıkmıyorsun
Son bir saat boyunca
Sanki sadece seni görebiliyorum
Uzak ufkun sonunda
Yelkenle açılıyorum, sonsuza kadar rüzgara karşı
Uykuya dalıyorum kabaca dalgalanan su yüzeyinde
Karanlıkta bir çiçek açtı
Ay denizin yüzeyinden yükseldi
Gizemli bir yer
Benim güzel siyah incim
Karanlıkta bir çiçek açtı
Ay denizin yüzeyinden yükseldi
Gizemli bir yer
Benim güzel siyah incim
Gerçekten var mısın? Gerçeklikten uzak gibisin
Hayaller ve ötesinde amaçsızca dolaşıyor muyum?
Efsanelerden gelmiş gibi gözüküyorsun
Zamanla mücadele edeceğim ve seninle ilgileneceğim.
Böyle şeylerin sonsuz olduğuna asla inanmazdım
Ama sanki samimi isteğimle sana ulaşabilirmişim gibi
Yelkenle açılıyorum, sonsuza kadar rüzgara karşı
Uykuya dalıyorum kabaca dalgalanan su yüzeyinde
Karanlıkta bir çiçek açtı
Ay denizin yüzeyinden yükseldi
Gizemli bir yer
Benim güzel siyah incim
Karanlıkta bir çiçek açtı
Ay denizin yüzeyinden yükseldi
Gizemli bir yer
Benim güzel siyah incim
Şarkıyı yüzünde bir gülümsemeyle bitirip kuruyan dudaklarını ıslattı Luhan.
"Bu şarkı bir aydır hiç vazgeçmeden bana sürekli aynı içerikli mektuplar gönderen dinleyicim içindi.Kendisini fazlasıyla merak ediyorum. Onun da beni merak ettiğini ve şu anda beni dinlediğine de eminim."
Yeniden gülümseyip devam etti.
"Lütfen beni bul. Buraya gelirsen eğer sana kendimi göstereceğim. İsmini buradaki görevlilere söyleyeceğim. Bu sayede tekrar geri çevrilmeyeceksin. Seni bekleyeceğim."
Diğer hayranlarına da teşekkür dolu mesajlarını iletip yayını bitirdi Luhan.
Bilmiyordu neden böyle olduğunu. O Yi Fan gibi ses falan da duymamıştı. Yazdıkları, istikrarı etkilemişti belki de Luhan'ı.
Bildiği tek şey Yi Fan denen adama bir güç tarafından çekildiğiydi.
---------------
Ayyy buluşacak bunlar galiba xjskssjjs
Kısa hikaye olacak biliyorsunuz ama kesin bir final bölüm sayısı söyleyemem.
Bildiğim tek şey final yakın. Kris gelir inş xjzjsjdj
Ha bir de ben yorumu çok seviyorum ve yorum gelmediğinde beğenilmediğini düşünüyorum. Bu yüzden de yazma isteğim sönüyor :/ o yüzden tek kelime de olsa lütfen yorum yapın ^3^
Neyse sizi seviyorum byu~♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Radio Host [Kısa Hikaye]
Short StoryBen onu tanımıyorum ki sesine aşık oldum. Sesi etkiledi beni sadece. Görüntüsüz radyo yayınları dinlemeyi severim bilirsin. O radyoda onun sesini ilk duyduğum an etkilendim ben.