1 yıl sonra
"Yi Fan rahat dur. Elimi keseceğim bak."
Luhan boynunu sevgilisinin dudaklarından kurtarmaya çalışıyordu 10 dakikadır. Mutfağın içinde kaçan kovalanır olayı dönüyordu resmen.
"Ya ama sana dokunmayı özledim. İki haftadır çok yoğunsun. Tek boş gününde Sehun ve Baekhyun'u çağırmakta neyin nesi Hannie?"
"Özledim onları. Hem Baekhyun dedi ki bir sürü dedikodu varmış."
"Beni de özleseydin keşke." Yi Fan kollarını, doladığı bedenin belinden çekip söylendi ve bir sandalye çekip oturdu.
Luhan duymuştu uzun olanı. Dudaklarını ısırıp bıçağı tezgaha bıraktı. Sevgilisinin önünde durup seslendiğinde uzun olan bakışlarını küçüğüne çevirdi.
"Yi Fan elbette seni de özledim. Hatta en çok seni özledim ama biz gece de birlikteyiz. Bu yüzden onları çağırdım. Tek boş günüm bugün ve ben onları da görmek istiyorum."
Luhan radyo işini aynı ekiple büyütmüştü. Daha büyük bir radyo kanalına geçmişlerdi ve daha yoğun çalışıyorlardı. İki hafta geceler dışında tek bir boş günü bile yoktu.
"Biliyorum ama bencil olmak istiyorum Luhan. Sevgilimin tek boş gününü beraber geçirmek istiyorum."
Kolunu karşısındaki bedenin beline sarıp kendine çekti. Ayakta olan bedeni bacaklarının arasına alıp kendi bacaklarını sardı etrafına."Seni özledim." Dudaklarına bakarak konuştuğunda küçük olan istemsizce yutkundu.
"Ben de Fannie." Lafını bitirir bitirmez Yi Fan dudaklarını birleştirmişti. Açlıkla ve özlemle öpüyordu. Luhan da istekle karşılık veriyordu kollarını sevgilisinin boynuna dolarken.
Uzun olan elini küçüğünün t-shirtünden içeri sokup sırtını okşamaya başladığında Luhan küçük mırıltılar çıkarmıştı. Bir elini küçüğünün kalçalarına koyup sıktı hafifçe. Bu hareketi küçüğün inlemesine sebep olmuştu.
Elini pantolondan içeri göndereceği anda çalan zil buna engel olmuş ve uzun olanın ağzından bir küfür savurmasına sebep olmuştu.
Luhan kıkırdayarak sevgilisinden uzaklaşıp üzerine çeki düzen vererek kapıyı açtı.
"Luheeen~" Baekhyun sevinçle söyledikten sonra kollarını arkadaşına sardı sımsıkı.
"Zamanlamanız çok güzel gerçekten. Mükemmel çiftin mükemmel zamanlaması..." Yi Fan söylenirken Sehun kolunu sevgilisinin omzuna attı ve yanına çekti. İkisi de sinir bozucu bir gülümsemeyle baktılar uzun olana ve aynı anda konuştular.
"Mükemmel olmak bunu gerektirir."
~~~~~~~~~~
Yi Fan ve Sehun salonda oturmuş sevgililerinin mutfaktan gelmelerini bekliyorlardı. Bir sene içinde çok şey değişmişti. Birbirlerine olan sevgileri ve bağlılıkları dışında.
Sehun kafeyi daha da büyütmüştü. Baekhyun radyoyu bırakıp Sehun'un yanına geçmişti. Ara sıra çok gerektiğinde gidiyordu radyoya. Luhan ve Yi Fan birlikte yaşamaya başlamışlardı. Her anları beraber geçiyordu. Yi Fan her an sevişmek istiyor Luhan da her an itiraz ediyordu. Tanrı aşkına her dakika sevişmek tam bir çılgınlıktı ve Luhan henüz çıldırmamıştı.
"Sehun bana söyler misin Baekhyun'a nasıl kutlanıyorsun?"
"Onu seviyorum Yi Fan. Cevap belli değil mi?" Gülümseyerek cevap verdi.
"Tamam seviyorsun da Baekhyun'da öyle bir çene var ki adamı katil eder. İntihara sürükler. Helal olsun sana."
Yi Fan'ın söyledikleri üzerine bir kahkaha attı Sehun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Radio Host [Kısa Hikaye]
ContoBen onu tanımıyorum ki sesine aşık oldum. Sesi etkiledi beni sadece. Görüntüsüz radyo yayınları dinlemeyi severim bilirsin. O radyoda onun sesini ilk duyduğum an etkilendim ben.