Hjælp

429 8 3
                                    

Only you 2

Der er gået 2 måneder siden Kim og Helen var rejst, der var meget stille uden dem!.. Der var sket en masse ting siden, de var flyttet. Selma var flyttet hende der blev sur over en, eller anden madpakke og kæreste, mærkeligt. Så er der bare en mindre, der er tøzze fornærmet over alle Mikas løgne. Når ja.. Zayn og Mika er sammen, det har de været i en måned nu og nej hvor det piner mig, at hvide, de er sammen! Ja selvfølgelig havde Mika scoret ham, hun fik jo alt, hvad hun pegede på. Jeg kan bare ikke fordrage, den pige!!!

Nå men jeg var på vej i skole, jeg gik altid sammen med Kim og Helen. Der var så stille uden dem. Da jeg ankom, gik jeg stille ind og satte mig på min plads. I hjørnet af klasseværelset, sad Zayn og Mika og kyssede. Det pindte mig at se, Mika sidde på skødet af Zayn. De sad altid over i hjørnet, mens de sad og næsten slugte hindanden. Gid det var mig der sad der og roede, Zayn i håret, mens hans perfekte læber rørte mine. Men mine forstillinger kommer jeg vel, ingen vegne med..

Klokken ringede og Jytte var allerede inde i klassen. Ved tavlen stod en pige. Jytte prøvede at få styr på klassen, da alle havde sat sig præsenterede hun hende for os. Det her er Ani hun skal gå i vores klasse, så tag godt imod hende! Ani det var et pænt navn. Hun så meget sød ud, hun havde blond krøllet hår, bøjle, så havde hun en sød sweater og nogle mørkeblå jeans på.

Jytte sagde du kan sætte dig ned på den tomme plads, ved siden af Alice...

Ani traskede ned mod mig og satte sig ved siden af mig.

Ani, som du nok allerede ved. Hviskede hun.

Alice, kom det hurtigt fra mig.

I frikvarteret samles alle sig om Ani. Alle ville snakke med hende, det var jo spændende med en ny pige i klassen.

Vil du vise mig rundt på skolen, kom det fra hende.

Ja kom det fra mig. tænk at jeg, skulle vise hende rundt, mig...

Efter skole snakkede vi på Skype. Hun spurgte meget ind til klassen. Hmm men det var der vel ikke noget galt med?

Næste dag, da jeg vågnede kiggede jeg lidt på min telefon. Der kom en besked ind fra Zayn. der stod:

"Hej Alice, hvad syntes du om den nye pige? Jeg syntes ikke om hende, hun er mærkelig og ikke på den gode måde!!"

Jeg var meget overrasket, over hans besked. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle svare. Ani var da sådan en Sød pige! Hvorfor sagde han sådan noget? Ville han ikke have, at jeg havde nogle venner i skolen?

"Hvad mener du? Ani er da sød nok. Hvad har du da imod hende?"

"Det er fordi jeg har en ven inde i København. Som hedder Harry. Hun gik i hans klasse også vendte hun op og ned på det hele! hun styrede lige pludselig hele klassen ,sammen med hendes nye kæreste Liam! Jeg vil ikke havde, at du bliver sådan en Mika type!!"

Jeg var målløs over hans svar! Hun virkede da ikke sådan og hvad havde han mod sin kæreste Mika. Jeg sad bare med store øjnene, på kanten af sengen, som en hund der havde lugtet en pølsevogn.. Jeg svarede ham ikke, jeg vidste ikke hvad jeg skulle svare.

På vej i skole aftalte jeg med mig selv, at jeg ville gå hen og snakke med Zayn. Selv om jeg var genert. Vi havde jo skrevet sammen, over SMS og det var da det samme ikke?eller....

Da jeg ankom, så jeg at de sad i hjørnet og hyggede. Jeg havde ikke lyst til at bryde ind i deres private, eller..... Jo selvfølgelig havde jeg det! Jeg havde lyst til at stoppe det der skete. Jeg satte mig bare klar, med mine matematikbøger og hang over dem indtil, timen var startet. Ani sad og prøvede at få kontakt med mig, men jeg var vidst helt væk.

Only youWhere stories live. Discover now