Sms'en

368 7 2
                                    

Det som Zayn sagde igår kører rundt i mit hovedet. Det er op til dig, det er hvad du vil. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle svare ham. for jeg vidste ikke om det var den rigtige beslutning, altså at sige ja. Men på den anden side har jeg jo været vild med ham i snart 6 år nu, jeg for nok ikke denne chance en gang til..

Efter skole gik jeg hen til Zayn. Jeg havde truffet min beslutning. Jeg følte helt sikkert at det her også var den helt rigtige beslutning.

"Når... hvad bliver det så til?" Sagde han med en glad og håbefuld stemme..

"Jeg har truffet min beslutning og hvis det er ok med dig så vil jeg meget gerne være din?" Sagde jeg stille og kiggede ham ind i øjnene. Jeg kunne se at de skinnede. Jeg elskede når han smilede med øjnene det førte næsten altid til noget godt!

Han gav mig et kæmpe stort kys.

"Det tager jeg som et ja?"Sagde jeg super glad.

Det var en sød måde at acceptere det på, altså du ved at vi så er sammen nu, den måde han svarede mig..

"Nårh hvad så nu?" Spurgte han "Hvad skal der ske nu?"

"Hmm det ved jeg ikke Zayn, hvad har du lyst til?

"Jeg ved ihvertfald hvad jeg ikke har lyst til." sagde han lidt genert.

"Hvad har du da ikke lyst til, min skat?"

"Hey babe, jeg kan ikke skilles fra dig nu, ikke nu det kan jeg ikke." Hurh Zayn lød rigtig bad boy. lækkert!

"Awh hvor er du altså bare sukkersød."Men Zayn hvad så har du nogle ideer til hvad vi så kunne lave?"

"Jep det har jeg hvis du går ned i vores rum, så kommer jeg ned til dig om cirka. 10 minutter."

Jeg anede ikke hvad han ville, men det lød da meget hyggeligt så jeg gik ned i vores rum. (Vores rum det er vildt ikke? Jeg er sammen med Zayn og vi skal ned i vore rum! Jeg havde vist ikke fattet det endnu!) jeg pakkede mine ting sammen og gik ned i kælderrummet.

Efter et par minutter kom han ind i rummet, han havde sin skoletaske i hånden. " Halløj med dig jeg har noget med til os."

"Nårh hvad er det så." Sagde jeg totalt overrasket, som en lille pige der havde set en stor gave hvor hendes navn stod på og det var jeg også, på min pakke stod der Alice og når man pakkede den ud, var der en dejlig Zayn inden i min Zayn.

Da han gav mig sin taske han havde et stort smil på læbe. Da jeg så lynede tasken op, var der bare et endnu større smil på hans læber, hans perfekte læber. Jeg kiggede ned og der lå nogle stearinlys, en pakke tændstikker, to sandwicheds, to vand og et tæppe. Jeg var faktisk overrasket over at han kunne have alle de ting i sin taske, plus han bøger.

Jeg kiggede op på ham og smilede bare helt vildt og så røg det bare ud af mig "Ej hvor hyggeligt!"

"Mmm" sagde han stille og tog tæppet ud af tasken vi bredte det ud på gulvet så vi kunne sidde op af vores væg.

"Hvorfor har du entelig en hel pakke stearinlys med i skole?" spurgte jeg meget forvirret.

"Jo jeg tog dem fra den der S.F.O, der er for indskolingen." sagde han med en fræk hæs stemme.

"Hehe hyggeligt." Mr Bad boy, frækkert, du ved hottie.

han satte lysende rundt omkring i vindus karmen, i hvert hjørne af tæppet og på den lille bænk som der var. Det var bare så super hyggeligt med alle de lys, plus det var bare så romantisk!

vi satte os ned på gulvet op af væggen. Zayn kiggede ned i sin taske "En vand og en kylling karry sandwich til dig og en vand og tun sandwich til mig.

Ej Zayn, hvordan vidste du at jeg elskede kylling karry sandwich fra?"

jeg lagde mærke til at det er den sandwich, som du plejer at købe i skoleboden."

"Tak hvor er du bare sød!" Sagde jeg bare mega tilfreds, over min sandwich.

vi sad og snakkede og spiste, alt var perfekt han var jo min helt egen. Bare tanken om det gjorde mig helt varm inden i.

Da vi var færdige satte han sig hen til mig "kys mig" sagde han hurtigt.

Jeg så helt forvirret på ham, før jeg entelig opfattede hvad det var han sagde.

jeg rykkede frem også kyssede vi. Jeg tror jeg dør, jeg kan ikke klare mere det var så lækkert også med stearinlysende, det kunne ikke blive bedre.

Men pludselig kunne jeg høre en bekendt lyd og da jeg så fandt ud af hvad det var, så kendte jeg den faktisk ret godt, super godt da jeg hørte den lyd cirka hver eneste dag 365 dage på året, year babe.

Eller nej babe.Det var min mobil, den ringede ihh altså hvorfor nu. Jeg så hvem det var der ringede og det var min mor. Da jeg tog den jeg kunne høre at hun var sur, eller bekymret, eller måske en blanding af de to ting. "Hvor bliver du af, har du helt glemt vores aftale?" Lige pludselig fandt jeg ud af hvad klokken var! Den var 16:07 helt præcist. "Nej mor undskyld jeg kommer nu." halv råbte jeg ind i telefone jeg lagde hurgtig på og kiggede bedrøvet på Zayn som kiggede tilbage på mig bedrøvet på mig. Vi pakkede sammen. Da vi skulle til at gå gav vi lige handen det sidste dejlige kys, også gik vi på stien. Han fulgte mig hjem hvor sødt ikke, super gentleman aktig

Da vi nåede hoveddøren kyssede vi farvel på trappen

"Jeg savner dig allerede min dejlige skat" Sagde så sød med sin hæse bløde stemme.

Jeg savner også allerede dig min skatte-basse, tusind tak for idag det har været nogle ufoerglæmmelige timer sammen med dig, i vores lille rum." sagde jeg helt forgabt i ham. Men det var jeg vidst også!

Jeg vinkede farvel, låste mig ind, smed sko og jakke, løb ind på mit værelse og smed mig i sengen.

Da jeg lå der, allerbedst i min seng og tænkte på dagen idag, poppede der en besked op på min mobil. Jeg tog den langsomt op fra mit bord også fandt jeg så ud af hvem det var, jeg var meget overasket, det var Ani! Der stod:

"hej Alice jeg har hørt at dig og Zayn er sammen, som et par nu, Tillykke med det, det er jo det du har drømt om, i så lang tid! Du ved det der, der skete til festen med mig og Zayn, det var altså ikke noget. Det lover jeg dig, det var det ikke! Kan vi ikke bare blive venner igen? Jeg savner dig, jeg savner at vi kan grine sammen og have det sjovt sammen. Kan det hele ikke bare ligesom før? håber du forstår.

knuz Ani.

Jeg var mårløs over beskeden, den besked kom fra Ani. Men jeg var ikke sikker på om jeg kunne tilgive hende, hun havde faktisk såret mig ret dybt, meget! Det er entelig lidt sjovt, det var lige præcis det samme Zayn sagde til mig altså: Du ved det der til festen ikke det var altså ikke noget. Men det var nok bare et sjovt sammentraf, et tilfælde!

*****

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hej alle undskyld at jeg var så lang tid om at lægge dette kapitel ud! håber i kan lide det!

Xoxo.

Only youWhere stories live. Discover now