Nu det nu.

234 14 0
                                    

Det er nu cirka en måned siden, at jeg blev nærmest tæsket til døde af Mika. Okay måske overreagere jeg, men jeg var da bevidstløs og det var ikke rigtig noget som jeg er stolt over. Hvad jeg har gjort så forkert, aner jeg slet ikke jeg har ingen anelse om hvordan eller hvad det er jeg har gjort så forkert, siden at jeg bare skal hades af de to piger. Okay måske havde jeg kommet til at stjæle Mikas kæreste og gjort mig meget uvenner men min gamle bedste veninde. Men at gå så langt og tæske mig...

Jeg vil lave om på mit omdømme, jeg vil ikke hades af alt og alle!

Jeg gik på stien som jeg jo plejer på vej til skole. Men jeg var blevet så rædselslagen for at sætte foden ind på den skole igen. alle de grimme minder, alt det der er sket. Jeg gik hurtigt hen til klasseværelset for der håbede jeg at der ikke kunne ske noget, for Jytte var der nok allerede. Jeg satte mig ved siden af Anna fra klassen, hende var jeg kommet til at sidde ved siden af.

"Hej med dig" sagde jeg stille og plantende min mås i sæddet.

Hun kiggede hen på mig "Hello går det så godt med dig" sagde hun glad.

Hun var altid så sød, hun var helt neutral og hun holdt ikke med nogle.

"Det går da, hvad med dig?" Sagde jeg og prøvede at fokusere på hende istedet for de andre piger, som sad der og holdt øje med os.

"super duper!" Sagde hun med en lille latter i stemmen.

klokken ringede og timerne startede. Dansk i to timer woaahh..

efter time gik jeg stille ned til det lille rum. du ved Zayn og mit rum. der var jeg i sikkerhed hvis man kan sige det. jeg satte mig op af væggen og kiggede ud i det mørke rum og tænkte tilbage på alle de minder fra det her rum. jeg blev afbrudt af en dejlig varm stemme der kaldte mit navn. jeg kom til mig selv og der sad han min dejligste skatte basse i verden.

"Hej søde" Sagde jeg højt og overrasket over at han var her, det havde han ikke været i lang tid jeg plejede bare og sidde alene her nede.

"Hvad så søde går det godt?" Sagde han stille og kyssede min kind blidt.

jeg så ham dybt i øjnene og tog hans hånd "Det går altid godt når du er her!" sagde jeg stille. Jeg ved godt at det måske var lidt for meget at sige til ham, men det var sådan jeg følte og jeg kunne bare ikke holde det inde mere.

(Zayns synsvinkel)

Jeg bliver nød til at kysse hende nu. Måske er det sidste gang at jeg for lov til at kysse hende. jeg vil aldrig nogle sinde skilles fra hende, men det skulle jeg have tænkt på inden at jeg lavede sådan en dum og åndsvag fejl.

Jeg lændte mig frem og kyssede hende så blødt, så dejligt det er skulle være det bedste kys til dato.! Det var så dejligt, så intenst jeg udviklede det og det blev lige 10 gange endnu bedre. Jeg gav hende et kæmpe kram, tog en dyb indånding, lukkede øjnene og vendte hovedet mod hende. Da jeg så åbnede øjnene igen, så hun lidt skræmt ud som,, hvad ville der ske.

"Alice..... Der er noget jeg er nød til at sige.." Sagde jeg stille og så hende dybt i øjnene.

"NEJ VENT! Først vil jeg starte med at sige at jeg elsker dig af hele mit hjerte og at jeg håber at der er intet der skiller os ad!" Sagde jeg med en håbefuld stemme. Hun så meget smiret på mig.

"Aww jeg elsker også dig og jeg håber heller ikke at der skal komme ngoet imellem os!"

Efter hun havde sagt det ringede klokken!

Ahh for den da!

Men jeg ville gennem føre det! Jeg tog fat i hendes hånd, inden hun var nået ud af døren. "Vi skal da til time ik?" Sagde hun og så undrende på mig. Jeg trak hende ned ved siden af mig. Å "Åhh nej du vil da ikke fri til mig" sagde hun med et lille smil på læben. "Haha nej!" Sagde jeg med et lille grin. "Men der er noget andet, som jeg gerne vil sige!" Pludselig vente stemningen fra glad og sjov til alvorlig! Hun så lidt skræmt på mig. "Hvad.. Er der noget galt?" spurgte hun lidt bange!

"Jeg.." sagde jeg og tøvede lidt "Jeg har været en nar!" Røg det ud af mig! "Hvad mener du?" sagde hun "Du ved altså jeg har..." Sagde jeg og træk det ud! også røg det ud som en lang smøre!

(Alice's synsvinkel)

Det han lige sagde overraskede mig, det var ikke lige det som jeg havde regnet med at han vil sige..

jeg var overrasket.

"Øhh okay, det er okay vis du ikke kan være samen på torsdag alligevel!" Sagde jeg som svar! Jeg grinte lidt af det. "Skal vi så se at komme til time søde?" sagde jeg med et lille smil på læben. Jeg rejste mig op og så ned på ham. Han sad ned og så ud som om han havde sagt noget som han ville sagt i lang tid. du ved ligsom vis man klemmer en bums ud som man har gået og klemt på i lang tid... Okay den beskrivelse var bare klam. Det må i undskylde jeg havde ikke lige regnet med at det var min beskrivelse af det udtryk men alligevel beskrev det så lige hans udtryk så godt! han var lettet..

"ja" sagde han og rejste sig langsomt op! vi gik hen til klasseværelset og da vi kom ind stoppede hele undervisningen...

(Zayns synsvinkel)

Noo jeg sagde det ikke jeg aner ikke hvorfor at jeg ikke sagde det og jeg aner slet ikke hvad den løgn historie der kom ud af min mund var for noget, eller hvor den kom fra! Jeg var skuffet over mig selv hvorfor sagde jeg ikke noget? måske er det fordi at jeg holder for meget af alice til at jeg kan sige det! jeg vil Ikke miste hende!!!

***

Only youWhere stories live. Discover now