Arkadaşlar yukarıda ismini gördüğünüz üzere yarışmaya katıldım. Her şeyin bir ilki vardır, her ilkin de bir hikayesi vardır. Bende size ilk kez kızımın kitap okuduğu zamanı anlatacağım.
''Kız içeri girer. Kitaplık raflarından alacağı kitabı yavaşça ve heyecanla sanki elleri istediği kitabın üzerine doğru yavaş ama bir o kadar da heyecanla geziyordu. Sonunda onu bulmuştu.''İki Kişilik Uçakta Satranç'' Kitabı alır ve kapağını açar ve açtığı anda kitap yere düşer ve sayfalar rüzgar gibi uçuşur. Kitap sayfaların arasında mavi bir ışık çıkar, kızımı ve beni içine çeker''
Gözleri açılmaktaydı, etrafına bakar ve bir uçakta olduğunu, havada ki kara bulutlarını görür. Önünde satranç tahtası ve önünde de ben vardım. ''Baba neler oluyor? Biz neden buradayız?'' diye sordu. Ben satranç tahtasında ki piyonu alıp 2 kare oynattım ve şu sözleri söyledim.''Kızım buradan çıkmak istiyorsak bu oyunu bitirmeliyiz.'' dedikten sonra kızım '' Ben bu oyunu bilmem ki ama...'' Dedi. ''Sadece beni taklit et!'' Dedim ve 10 dakika boyunca böyle sürdü.
Sonunda ise kendi sonumu kendim getirdim ve kızım beni yendi. Etraf çok sessizleşti, dışarıda ki fırtınalar susmuştu. Önüme duran kızım bir anda ortadan kaybolmuştu. Uçak ise mavi ışık küreleri ile yok oluyordu.
Şimdi havada süzülüyordum. Gök yüzünde şimşekler tekrar çıkmaya başlamıştı ve ''Oyun Bitti'' Yazıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSANE HİKAYELER
RandomBirbirinden farklı kurgular, birbirinden farklı hikayeler, Birbirinden farklı serüvenler sizi bekliyor. Sadece kapağını açmanız yeterli.