8.Oră târzie, fast food, tăiatul florilor și genunchi juliți✓

2.7K 220 54
                                    




Holly îşi târî bagajul după ea împreună cu Ivy încercând să facă concurenţă cu celelalte fete. Pentru a putea intra în fraţia Kappa şi a fi acceptată aveai nevoie să urmezi nişte paşi în conformitate cu regulile iniţierii, iar prima regulă era să îţi găseşti o cameră liberă în îmbulzeara noilor studente care erau la fel de disperate să intre. Ei bine, Ivy şi ea nu se descurcau atât de bine la asta momentan. Continuă să urce scările, aproape împingând o blondă ajungând în sfârşit la etajul unu. La etajul unu era ditamai îmbulzeala. -Numai etajul unu era pus la dispoziţie-.

Văzu o uşă deschisă la încă două uşi distanţă, apoi o luă la fugă tărând bagajul şi pe Ivy după ea. Intră acolo, mâine avea să înceapă facultatea. Toată lumea se grăbea să intre într-o frăţie. În camera aceea mai erau încă două fete. Camera era unu mare şi era foarte frumos decorată. Două paturi mari erau puse pe o platformă, îmrepună cu nişte birouri. Câteva canepele erau puse în apropierea paturilor şi mai multe rafturi cu cărţi. Pe birouri erau aşezate şi două laptopuri. Mai era o scară ce ducea la un fel de etaj care era inclus în aceeaşi cameră, acolo fiind iarăşi două paturi şi două birouri. Camera era destul de înaltă.

Covoare pufoase erau puse pe toate. Totul era alb cu roz. Lui Holly îi provoca o stare de vomă, nu suporta rozul. Iar aici totul era roz. Răsuflă uşurată, iar Anna se aruncă pe covor. Bruneta şi şatena ce stăteau în cameră nici măcar nu vorbeau una cu alta. Atmosfera i se părea seacă, se simţea ciudat. Trebuia să facă ceva.

- Şi voi o să staţi tot aici, aşa-i?

Cele două fete încuviinţaseră, dar nu spuseseră nimic.

- Şi cu cele care nu au prins o cameră ce o să se întâmple?

- Acelea nu o să mai fie primite. Trebuie să termini toţi paşii iniţierii, vorbi bruneta.

Holly dădu din cap. Acum înţelegea de ce toate erau atât de disperate să fie admise. Nu erau destule locuri pentru a fi admise toate, iar acest lucru era doar o triere ca să fie mai puţine. Îşi trase bagajul mai înspre ea, nu voia să părăsească camera aceasta şi să se întoarcă din nou la cămin.

- Eu sunt Holly Richards, iar ea e prietena mea Ivy.

- Ştim deja cine sunteţi. Aţi avut grijă să vă faceţi remarcate, mai ales tu, arătă cu un deget bruneta către Holly.

- Nu îmi vine să cred! Toată lumea ştie despre incidentul ăla?

- Toţi cei care îl ştiu pe Tyler, iar pe Tyler îl ştie marea majoritate a campusului. Apropo, eu sunt Eloise.

- Channel, replică bruneta.

Holly dădu mâna cu cele două, apoi Ivy repetă şi ea gestul. Se aşezaseră pe una din cele două canapele albe puse direct faţa în faţă, apoi îşi priviseră colegele. Aveau de gând să le cunoască mai bine în seara aceasta, iar dacă tot aveau să intre în fraţia asta mai bine le cunoşteau. Trebuiau să afle cât mai multe despre cele două, cine ştie poate chiar să ajungă prietene.

- Şi odată intrate în aceste camere, nu mai putem fi date afară, nu?

- În seara aceasta nu, răspunse Eloise întrebării lui Ivy. În următoarele săptămâni, da.

Un sunet de trompetă începu să răsune prin toată clădirea. Clădirea frăţiei Kappa era de-a dreptul imensă. Bruneta şi şatena se ridicaseră de pe scaune, pregătindu-se să plece. Ivy şi Holly repetaseră gestul. Nu înţelegea. Ce naiba se întâmpla acum? Era o adevărată îmbulzeală şi o foarte mare aglomeraţie. Ce naiba?

- Unde mergem acum?

- Trebuie să ne prezinte regulile şi frăţia. Haideţi, spuse Channel.

Fetele părăsiseră camera, ajungând la o agitație nemaivăzută. Parcă erau rujuri de la Kylie Jenner și se dădeau gratis. Închiseseră ușa cu cheia, apoi se puseseră în rândul fetelor care alergau. Știa de frația Kappa, aflase de ea în filmul Sydney și cei 7 fraieri, dar nu știa că este atât de mare bătaia ca să intri în ea. Nu știa de Ivy, dar ea nu mai voia să rămână aici. La naiba! Avea să ajungă decapitată pentru unul din locurile aici. Scream Queens poate chiar avea să se întâmple! Ea nu avea de gând să participe la așa ceva. Continuă să fugă, până ajunseseră în capul scărilor. Scările erau pline de fete agitate.

Sărută-mă din când în cândUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum