2.Bölüm - Amelianın Yeuhpy gezisi

46 3 0
                                    

Lord aileleri sımsıcak yataklarındayken , Amelianın uzun yoluluğu bitmek üzereydi . Her kes çok yorgundu . Amelia biricik ailesinden , evinden ayrıldığı için üzgünken , diğer yandan da yeni erler keşfetmeği sabırsızlıkla bekliyordu . İşte sonu beklenen yolculuk bitti . Sonunda varmıştılar . Artık Yeuhpy'deydiler . Pembe karet kocaman malikanenin önünde durdu .
Malikanenin önünde her kes hevesle çalışıyorken , bahçenin al-elvan renkli çiçekleri insanı sesliyordu . Bu 8 yaşlı kızı kendine hayran eden bahçenin sahibi ise Malikanenin önünde durmuş , su yeşiline çalan ipek , uzun elbise ile yeşil babet giyinmiş ve Sueli karşılayan Rammster Hanımdı . Amelia hızlı ve aynı zamanda medeni bir şekilde Rammster Hanıma doğru yürüdü . Becerikle reverans yaptı . Ardından törene katıldı . Daha sonra salona geçti . Altın rengi parıldayan elbisesini katlayıp koltuğa , onu bekleyen Rammster Hanımın yanına oturdu .
-Asil , medeni , tatlı , güzel bir kız olduğun söylendi bana . Bakalım gerçekten öyle misin ? Hem buradan kaldığın müddet canının çok sıkılacağını düşündüm . Ben de çocukken hep öyleydim . O yüzden sana özel eğlenceli bir şeyler hazırlattım . Bir çeşit sınav gibi . (Rammster Hanım)
Evin hizmetlisi Helena Ameliaya odasına kadar eşlik etti . Altın renginde kıpır-kıpır parlayan elbisesini çıkarmakta , saçlarını açmakta Ameliaya yardım eden Helena şimdi Ameliaya yemek getirmişti . Rammster Hanım ise salonda sakince , kahve içmekteydi . Sabah olunca , Amelia siyah parçadan dikilmiş , üstü kırmızı tül ve kumaşla kaplı elbisesini giyinerek ahırın önünde onu bekleyen Rammster Hanımın yanına gitti . Çok meraklıydı . " Acaba bu nasıl sınav olcak ? Geçe bilecek miyim ?" düşünüyordu kendi-kendine . Sonunda vardılar . Bembeyaz bedeni , siyah tüyleri ve siyaha çalan gri nalları olan at Amelianın dikkatini çekmişti . Aman Tanrım ! Rammster Hanım bu atı Amelianın binicilik dersi için ayırmıştı . Ve işte zorunlu sınav başlıyordu !

Amelia Pariste(1.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin