Seni Aldattım

71 24 4
                                    

İki Gün Sonra

Dışarıdan gelen garip seslerin kulağını tırmalamasıyla hiç istemesede gözlerini açtı Çiğdem . Bir süre yatakta gerindikten sonra üzerine ince bir hırka alarak kapıya doğru ilerledi. Yavaşça kapıyı açınca gözleri kocaman oldu .

- Yok artık , daha neler

Hemen kendine bir çimdik attı .

- yok abi rüya da değil ki

Diye söylendikten sonra kendisine sırıtan Eren 'e bakmaya başladı .

- Kızım çekilsene önümden , belim koptu

Diyen Eren , Çiğdem 'i hafif itekleyip elindeki büyük koliyle merdivenleri çıkmaya başladı .

Ne yani bu kütük adam Çiğdem 'in üst kat komşusu mu olacaktı . Buna izin veremezdi.

Oda hızla merdivenleri çıkmaya başladı. Açık olan kapıdan içeri girerek Eren 'in karşısına dikildi .

- Kendine başka bir ev bul

Eren ' hadi canım , başka emrin ' dercesine Çiğdem 'e bakmaya başladı .

- Aslında şu dakika itibariyle hiç bir yere gideceğimi sanmıyorum . Hem senin gibi tatlı (! ) bir komşum varken , ASLA

Eren , Çiğdem 'in yanağından makas aldıktan sonra sırıtarak evden çıktı .

- Sakinim , sakin olacağım ... Ne sakini be , ben bu kütükle ne yapacağım

Çiğdem yumruklarını sıkarak hızla aşağı indi ve kapıyı çarparak kapattı .

Bu Çiğdem 'in sınandığı bir sınavdı , başka bir şey olamazdı.
Kapı çalınca gözlerini devirerek kapıyı açtı .

- Azıcık kibar olsana kızım , senle nasıl anlaşacağız biz

Diye söylendi Eren .

- bir öküze gül uzatırsan ne yapar bilir misin , Yer . O yüzden şansını fazla zorlama bence

Çiğdem kapıyı Eren 'in yüzüne kapatıp odasına geri dönüp yatağına attı kendini . Öleceği güne kadar bu yataktan çıkmak istemiyordu.

------------------

Kapanan kapının ardından bir süre öylece bakakalan Eren kendine gelip merdivenlere yöneldi .

- şimdi bu kız bana öküz mü dedi

Diye söylendi kendi kendine . Ardından sırıtarak evine girdi.

----------------------

Yavaşça kapıyı açan Çiğdem etrafı kontrol edip kimsenin olmadığı kanâtına varınca ayakkabılarını ayağına geçirip hızla evden çıktı.

Alışveriş yapması gerekiyordu. Yeni hayatına geçmişten taşıdığı pek parça yoktu. Daha doğrusu geçmişi arkasında bırakmak istiyorsa daha az hatıra taşımalıydı geleceğine .

Kulaklıklarını takıp kendini müziğin ritmine bıraktı .

(Ceylan Ertem - El Adamı )

Gördüğü bir kıyafet mağazasına girip kendini kıyafet cennetine teslim etti .

------------------------------

Ellerini beline koyup düzenlediği odaya baktı Eren . Aslında hiç fena olmamıştı . Sade ve şıktı . Mavi ve beyaz tonları hakimdi odada . Mavi beyaz koltuk takımı , ortada beyaz bir sehpa , küçük bir televizyon ve yine mavi beyaz renklerden oluşan bir çizim masası .

Arkadaşım KırçiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin