Kaşığını masaya bırakan Çiğdem karnını ovalamaya başladı. Birazcık (!) fazla yemiş olabilirdi . Ama ne yapsın , aşçıda bu kadar güzel yapmamalıydı.
- Doydun mu bari
Diye şakayla karışık sordu Çiğdem 'e. Çiğdem sadece kafasını sallayıp arkasına yaslandı ve gülümseyerek Eren 'e bakmaya başladı . Ne sevap işlemişti de , Eren karşısına çıkarılmıştı. Şimdiye kadar sahip olduğu en iyi arkadaştı .
Sadece dört günde bu kadar kaynaşmaları kulağa garip gelebilirdi ama doğruydu , sadece dört günde kalbini fethetmişti Eren .
- Öyle bakma kızım , biran benide yiyeceksin sandım . Allah 'tan birikmiş param var yoksa seni doyurabilmek için çok çalışmam gerekecekti
Çiğdem kaşlarını çatarak arkadaşına bakmaya başladı. Gerçekten böyle mi düşünüyordu yani . Lokmalarını mı sayıyordu bu çocuk .
- Sen benim lokmalarımı mı sayıyorsun , aşk olsun arkadaşım
Çiğdem çatık kaşlarıyla Eren 'e bakmaya devam etti.
- saçmalama kızım . Hem sen söyle bakayım tatlıda ister misin
- O da sorumu tabikide , burada baklava var mıdır ki
Eren gözlerini belerterek Çiğdem 'e bakmaya başladı . Bu kızın içinde kaç kişi yaşıyordu yahu . Gerçi geçen gün taşıdığında bir kuş kadar hafifti. Bu kızın yedikleri nereye gidiyordu acaba .
- Çiğdem yanlış anlama ama midende tatlıya yer kaldı mı
- Bana bilmediğini söyleme Eren . Her kadının tatlı için ayrılmış bir midesi vardır
Eylül yemekten sonra tatlı yemezdi ki . Hatta yemek bile yemezdi , sürekli diyet yapıp ot yerdi . Birgün midesinde ot bitecek diye çok korkardı Eren.
- Daha önce hiç duymadım çünkü Eylül tatlı yemezdi .
Çiğdem , Eren 'e ' yok artık ' dercesine bakmaya başladı. Bir kadın nasıl olurda tatlı yemezdi .
- Ne yani depresyondayken kutu kutu çikolatada mı yemiyor , yada üzgün olduğunda hangi mevsimde olursa olsun dondurmaya saldırmıyor mu ?
Eren olumsuz anlamda başını salladı. Çiğdem üzüldüğünde bunları mı yapıyordu şimdi.Bunları aklının bir köşesine not etmeliydi. İleride lazım olabilirdi .
- Sana bir şey söyleyeyim arkadaşım , o sarı yaşamayı gerçekten bilmiyormuş. Benim aç kaldığım tek zaman Ramazan ayı
Eren hafifçe tebessüm edip ayağa kalktı.
- Nereye arkadaşım ?
- Bakalım senin için baklava bulabilecek miyim
Çiğdem 'de telefonunu cebine koyup ayağa kalktı . Eren 'in koluna girip yürümeye başladı.
- Aslında benim daha iyi bir fikrim var. Hesabı ödeyip eve gidelim , bende sana pasta yapayım
- Böyle bir teklife hayır diyemeyeceğim hanımefendi . Önden buyurun
------------------------
- Kimmiş Ezgi
Diye seslendi Begüm hanım içerden . Kim gelmiş olabilirdi . Belki de Eren gelmişti.
-Eylül hanım ve Nisa hanım geldiler efendim
Diye seslendi Ezgi. Ardından anne kız salona geldiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaşım Kırçiçeği
ChickLitSessiz gözyaşlarını içine akıtarak , toplayabildiği tüm cesaretiyle gözlerini sevdiği adamın gözlerine kenetledi ve belkide onun için dünyanın söylemesi en zor iki kelimesi döküldü dudaklarından - Seni Sevmiyorum Adam ise duyduklarını idrak etmekt...