Nejdet - Maşukiye

46 15 6
                                    

@Oznurkc
@aycasbook
@sweetgirl1350
@creative presense
@minniefb
Adlı kişilere ithafen


- Yeter artık , kalk ve bir şeyler ye Sinan . İki gündür yataktan kalkmıyorsun . Yorganla bütünleştin be abi

Arkadaşının yakarmasını hiçe sayarak yorganına daha çok sarıldı . Hiçbir şey yemek istemiyordu .

Çiğdemsiz ölüden bir farkı yoktu . Ne zaman bu kadar çok bağlanmıştı bu kadına . Ne zaman onsuz nefes alamaz olmuştu . Tam kalbine bıçaklar saplanıyormuş gibi hissediyordu . Ve bu his çok berbattı.

Yüzünde hissettiği ıslaklıkla gözlerini aralayıp kendisine sırıtarak bakan arkadaşına bakmaya başladı .

- Bana bak Sinan ! Ya kalkıp yaşamaya devam edersin , yada annene haber vermek zorunda kalırım

- Uğraşma benimle Emre , hiçbir şey yemek istemiyorum ben .Sadece her şeyi unutana kadar uyumak istiyorum

Yüzünü kıyafetinin koluyla silerek tekrar yatağa uzandı .

- Eğer uyumakla bir şeyler çözülseydi , ayılar dünyanın en mutlu canlıları olurdu dostum

Diyen Emre yorganı Sinan 'ın üzerinden çekiştirdi ve yere attı . Sinan 'ı kolundan tutarak çekmeye başladı.

- Emre ne yapıyorsun sen

-Okeye dördüncü arıyorum Sinan , ve o kişide sen oluyorsun abiciğim

-----------------------

Elindeki deftere yeni bir madde yazdı Çiğdem .

- Ağlayan birini kahkahalarla güldür

Kalemi elinde bir kaç kez çevirip bir madde daha ekledi .

-Bir çocuk yurduna git ve oradaki miniklerle ilgilen

Şimdilik yirmi beş madde yazabilmişti ve devamını getireceğini de biliyordu. Ama şu anda aklına bir şeyler gelmiyordu .

- Sen ne yapıyorsun orada gizli gizli

Eren elindeki sandiviçi ısırarak Çiğdem 'e doğru gelmeye başladı .

- Hiç bir şey ya boşver . Hem sen niye ayakta yemek yiyorsun , etrafı kirleteceksin bak

Çiğdem elindeki defteri kapatıp arkasına koydu hemen .

Çiğdem 'in hareketlerinden şüphelenen Eren , elindeki sandiviçi masanın üzerine bırakarak Çiğdem 'e yaklaşmaya başladı.

- Sakladığına göre önemli bir şey olmalı. Doğru söyle arkandaki ne

- Sanane Eren ha , sanane . Özel hayata saygı biraz . Günlüğüm benim oldu mu

Çiğdem deftere daha bir yaslandı. Eren okursa yüzde iki yüz dalga geçerdi kendisiyle .

- Demek günlüğün ha , bak şimdi ilgimi daha çok çekti.

Diyen Eren bir anda Çiğdem 'in üzerine atladı ve arkasındaki defteri aldı. Boyu Çiğdem 'den uzun olduğu için deftere ulaşamıyordu Çiğdem . Bir kaç kere zıpladı ama hiçbir sonuç elde edemedi .
Sonunda pes ederek koltuğuna geri döndü. Ellerini önünde birleştirip yerdeki halının desenlerini incelemeye başladı. Yazdıklarını okurken Eren 'in yüz halini görmek istemiyordu .

Defterin ilk sayfasını açan Eren gördüğü cümle ile bir anlığına donup kaldı.

"Ölmeden önce yapacaklarım "

Arkadaşım KırçiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin