- Demek tarih öğretmenisin ha
Diye keyifle sordu Eren. Ve hemen ardından ekledi .
- Benim de lisede en sevdiğim derslerden biriydi.
- Di olacaktı , çünkü artık çalışmıyorum.
Çiğdem çatalını makarnaya daldırıp ağzına attı . Makarnayı yavaş yavaş çiğnerken bir yandan da kendini Eren 'in yeni bir sorusuna hazırlıyordu .
Tahmin ettiği gibi de oldu . Eren vakit kaybetmeden yeni bir soru sordu .
- Neden bıraktın peki işi ?
- Öyle gerekti. Hayat bizim isteklerimize göre şekillenmiyor malesef . Önümüze bir seçenek bile sunmadan istediği şekilde yönlendiriyor bizi
Bardağının boşaldığını fark edince kalkıp kendine bir bardak kola doldurdu. Tekrar masaya oturduğunda kendini yemeğe verdi hemen . Yeni bir soruyu daha kaldıramayacaktı.
- Peki sen benim neden buraya geldiğimi sormayacak mısın
Tabağındaki son parçayı da yiyen Eren sandalyesine yaslanıp karnını ovuşturmaya başladı.
- Aslında , hayır
Eren duyduğu olumsuz cevaba aldırmadan anlatmaya başladı .
- O zaman bende anlatırım . Sancak soyismini duymuş olmalısın
Çiğdem olumsuz anlamda başını salladı .
- Ooo seninde dünyadan haberin yok be kızım . Babamın büyük bir tekstil fabrikası var . Ve ben bir hafta öncesine kadar o şirketin tek varisiydim . Tabi babamlar beni evden atana kadar
- Atana kadar derken . Demek ki çenene daha fazla katlanmama kararı aldılar
Çigdem küçük bir kahkaha attı . Eren , Çiğdem 'e inanamayan gözlerle bakmaya başladı .
- Ha ha ha , çok komiksin . Dinlemeyeceksen anlatmayayım
Eren omzunu silkip ayağa kalktı . Bu çocuk alınmış mıydı şimdi .
Çatalını masaya bırakan Çiğdem de ayağa kalkıp Eren 'in peşinden salona geçti. Eren 'in yanına oturup yüzünü ona döndü .
- Tamam anlat arkadaşım , bak sesimi çıkarmadan dinleyeceğim . Söz
Eren ' hayır ' anlamında başını salladı. Yumruğunu Eren 'in omzuna geçiren Çiğdem gözlerini dikerek bakmaya başladı .
- Bana bak ya anlatırsın ya da ikinci yumruk yüzüne gelir
Eren , Çiğdem 'in ciddi olduğunu anlayınca , boğazını temizleyerek anlatmaya devam etti .
- Bir ay öncesine kadar mutlu bir evliliğim vardı. Sevdiğim kadın , yani Eylül bir ay önce bir anda benden boşanmak istediğini söyledi. Çok yalvardım ama boşunaydı , iki hafta önce boşandık . Eylül 'ün babası babamın en büyük müşterisiydi. Biz boşanınca babamdan mal almayı bıraktı. Babam da bütün sinirini benden çıkardı. Bende karşılık verince evden kovdu.
Çiğdem duyduğu hikayeyle neredeyse ağlayacaktı. Bir kadın yüzünden hayatı mahvolmuştu .
- peki şimdi o kadın ne yapıyor
- hiçbir fikrim yok . Ama benden mutlu olduğu kesindir. Ama şöyle bir şey var ki , hiç aklımdan çıkmıyor vicdansız sarışın
Elini Eren 'in omzuna koyup destek verircesine sıkmaya başladı .- Sana bir sır vereyim mi arkadaşım . Hayat başkası yüzünden acı çekemeyecek kadar kısa. Önce eğlenelim, gezip hayatı yaşayalım . Sonra birbirimizin omzunda ağlarız ha , ne dersin ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaşım Kırçiçeği
ChickLitSessiz gözyaşlarını içine akıtarak , toplayabildiği tüm cesaretiyle gözlerini sevdiği adamın gözlerine kenetledi ve belkide onun için dünyanın söylemesi en zor iki kelimesi döküldü dudaklarından - Seni Sevmiyorum Adam ise duyduklarını idrak etmekt...