Anouk
Langzaam krijg ik mijn open open, maar zie erg wazig gelukkig gaat het snel weg en knipper ik nog een paar keer op echt goed te kunnen zien. Ik kijk om me heen en zie alleen een tweepersoonsbed 2 nachtkastjes naast het bed en een bureau met een stoel. Ik grijp met mijn hand naar het nachtkastje en sta rustig op.Als ik sta loop ik naar het bureau en ga op de stoel zitten.
Ik kijk in een van de laatjes en pak papier en een pen eruit.Ik begin wat te schetsen maar vindt hem verprutst dus maak ik er een bal van en gooi hem zonder te kijken achter me op de grond.(^ tekening.) Ik sta op en kijk weer om me heen en zie dat er 2 deuren zijn.
Natuurlijk loop ik naar de deuren en probeer ik ze te openen.Bij de eerst lukt het niet,maar bij de tweede wel. Het is een badkamer, best lux. Er is een bad en een douche een kastje met allemaal verzorgingsproducten en een wasbak met een spiegel. Ik kijk in de spiegel en zie dat de helft van me gezicht bloed zit."Vast van gisteren." Fluister ik in me zelf.
Ik was het er af een kijk om me heen. Dan dringt het pas echt tot me door. IK BEN ONTVOERD!!!Waarom?
Niemand wil mij vrijwillig.
Mijn familie niet. Ik heb geeneens één vriend!--------------------
JE LEEST
kidnapped by 1D {VOLTOOID}
Fanfiction''Ik ben ontvoerd door Zayn Malik." Dat gebeurt niet iedereen, maar wel de 16 jarige Anouk. ._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.