*1

2.3K 55 2
                                    

Pov Anouk

Hey ik ben Anouk. Ik ben 1.69 lang ik ben 16 heb bruin haar en bruinen ogen. En ik ben 8 jaar geleden geadopteerd door 2 lieve ouders.

Ik ga soms naar de club waar ik meestal Zayn tegen kom, maar of we echt vrienden zijn weet ik niet. Vrienden heb ik niet echt.

Zayn vroeg me of ik op de fiets was en ik knikte."wil je anders bij mij slapen ik ben met de auto? Anders raak je nog in aanraking met verkeerde mensen." Zei Zayn aardig bezorgd "Lijkt me leuk." Zayn is best knap, maar ik ben niet echt verlieft op hem of zo. Als ik bij zijn huis aan komen rijden zie ik een grote villa. Als we uit de auto stappen gaan we de villa in en sluit Zayn de deur "zullen we naar mijn kamer?" Vraagt Zayn aardig."umh ja maar is het erg als ik ga slapen? Ik ben erg moei."

Zonder iets te zeggen trekt Zayn me de trap op waardoor ik begin te schoppen en slaan. Hij trekt me een kamer in terwijl ik doorgaan met huilen van de pijn en woeden totdat hij me op tilt en me een paar keer hard slaat op mijn wang. "kop houden slet!" Sist Zayn in mij oor. Als ik op zijn kamer komen geeft hij me een klap in mijn gezicht. Hij laat me los en krijg een zwarte golf voor mijn ogen en val op de punt van zijn nachtkastje en zak weg.

Niall

Ik lig lekker te slapen terwijl ik geschreeuw en gehuil hoor. Eerst dacht ik dat een tv was van de jongens maar die waren naar de club. Zachtjes loop ik de gang op en kijk in de gang. Ik loop langs alle deuren en hoor het geluid bij  Zayn's kamer komen.

Langzaam doe ik de klink naar benden en zie ik Zayn met een meisje. Zayn slaat haar en laat haar los. Haar ogen vallen dicht en ze zakt naar beneden met haar hoofd tegen Zayn's nachtkastje.

Flashback

We zaten met alle boys op de bank te praten over koetjes en kalfjes tot een van ons op het onderwerp ontvoeringen kwam. We zeiden allemaal dat we nooit niemand zouden durven ontvoeren. Alleen Zayn zij dat hij dat zou durven."Tuurlijk durf ik dat waarom niet?" Zei Zayn. 'Jaja' en 'het zal wel werd er geroepen'. "Ik zal het wel bewijzen" zei hij nog. We namen het allemaal niet serieus, maar je weet het nooit bij de gast.

Einde flashback

--------------

Dit is het eerste deel van dit boek ik hoop dat jullie het leuk vinden.😗

XXX Myrthe

kidnapped by 1D    {VOLTOOID}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu